بازدید 9403
۵

تیراندازی مرگبار در کانادا

منابع خبری از وقوع تیراندازی در شرق کانادا و کشته شدن ۱۷ نفر در این حادثه خبر دادند. ضارب، ۱۶ نفر را از پای درآورد و پلیس کانادا در یک تعقیب‌وگریز ۹۰ کیلومتری سرانجام فرد ضارب را که یک مرد ۵۱ ساله بود، هدف قرار داد.
کد خبر: ۹۷۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 20 April 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
خدای ناکرده چنانچه این اتفاق در کشور ما رخ می داد, همین کامنت گزاران تابناکی آنقدر قدر موضوع را سیاسی می کردند و آسمان و ریسمان به هم می بافتند و تارخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به چالش می کشیدند, که بیا و ببین, حتی پای مرحوم دکتر فاطمی وزیر خارجه دکتر مصدق هم به میان می کشیدند, آنقدر خود تحقیری را دامن می زدند و ساختار کشور را زیر سوال می بردند که نگو و نپرس. اکنون این اتفاق وحشتناک در کشوری مثل کانادا که کعبه آمال همین افرادی که ذکر شد می باشد, افتاده عین خیالشان نیست چون اراده کرده اند که معضلات و مشکلات را فقط در کشور خودشان به نظاره بنشینند و زیر ذره بین بگذارند و قلم فرسایی کنند, از نظر اینان در دنیای غرب هر اتفاقی می افتد حتی وحشتناکترینش حتما از سر حکت بوده و ربطی به دولت آن کشور ندارد حتی اگر هم بخواهند عکس العملی از خود در قبال خبرهای این حوادث نشان بدهند به دنبال قاتلی که احتمالا از خارج وارد آن کشور شده و جنایت کرده می گردند چرا چون بهشت و کعبه امالشان کانادا و دیگر کشورهای غربی است همه جا گل و بلبل است و فقط کشور خودشان ایران است که ویران است و مشکل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دوست عزیز
چند نکته. اول اینکه وقتی چنین حوادثی رخ میدهد کانادا آن را مرتبط با دشمن فرضی نمیداند و کاملا مشخصات فرد و دلیل آن را هم اعلام میکند.
نکته دیگر اینکه عدم تعادل روانی افراد هیچ ارتباطی با کشور و دین و مذهب ندارد و هر کجای دنیا پیش می آید
در کل افرادی که مانند شما نظر میدهند و فکر میکنند کم نیستند، ولی باید در هر دو جامعه زندگی کرد تا تفاوتها را متوجه شد.
آرزوی همه ما این است که روزی کشورمان ایران هم مانند کانادا شود..
دیگه به کانادا امیدی نیست بریم سراغ یک نوشابه دیگه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
برو سرغ ساندیس
میگن کاناداییها افتادن به مهاجرت کردن به سمت ایران....چیکار کنیم حالا؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار