بازدید 30223

ردپای مرکل در ترور سردار سلیمانی

نمایندگان حزب چپ آلمان ماه فوریه علیه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و چند تن از اعضای دولت به اتهام کمک به دولت آمریکا برای حمله به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه ایران شکایت کردند.
کد خبر: ۹۷۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 20 April 2020

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم‌پست، نمایندگان حزب چپ آلمان ماه فوریه علیه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و چند تن از اعضای دولت به اتهام کمک به دولت آمریکا برای حمله به سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه ایران شکایت کردند.

دفتر دادستانی کل فدرال آلمان این شکایت را مردود دانست و اعلام کرد که هیچ دلیل و توجیهی برای انجام تحقیقات در این زمینه نیست، عدم بررسی این شکایت انتقاد این گروه از نمایندگان را در پی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۴
ظریف در اعتراض به باج دادن مکرر اروپا به آمریکا: شما هیچ موقعیت برتر اخلاقی و حقوقی ندارید.
جناب آقای ظریف: اخلاق و حقوق انسانی کیلویی چند؟!!!
ما که اروپا ندیدیم، ولی سالهاست که از اخلاق و انسانیت و حقوق انسان ها در اونجا گوش ما را پر کرده اند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
سلام وضعیت کرونا اخلاق و فرهنگ این کشورها رو مشخص کرد!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
جواب ماجراجویان رو باید با اجماع جهانی داد
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
نه اینکه مسئولان ما خیلی حقوق ما را رعایت میکنند
مثل زمان دفاع مقدس هشت ساله که تمام شیاطین در قالب دولت های غربی و شرقی صدام را حمایت کردند, در ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نیز همان شیاطین و از جمله مرکل, نقش فعال داشتند تاریخ این موضوع را در آینده, بیشتر از امروز اثبات خواهد کرد, آلمان در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی, مدام دستش به خون مردم ایران آلوده شده است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
خود عراق و ایران کمیته تحقیق راه انداختند و نتیجه اش که در همین تابناک هم اعلام شد این بود که پرواز شهید سلیمانی به صورت روال عادی و قانونی بوده و هر کسی می توانسته از آن خبردار باشد و نیازی نبوده حتی عراقی ها هم همکاری جاسوسی در این زمینه با آمریکا داشته باشند حالا شما میگه اروپا کاری کرده ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اینکه اسم کشوری در لیست محور شرارت باشه باید با پاسخگو کردن اون کشور باعث ثبات دنیا شد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
خالی بندی بس است تو را بخدا
لعنت بر تو ای قاتل بهترین سردار عصر
خدا لعنت کنه این شیاطین به شکل انسان رو، همانطور که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه گفته بودند، این جنتل من های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستن....
خدا لعنتشون کنه
در آینده بیشتر از گندکاریاشون میشنویم
همینکه به آمریکا چراغ سبز نشان بدهند و بگویند این کار را بکن که ما تبعات آن را می پذیریم و حمایت یا سکوت خواهیم کرد یعنی نقش داشتن در ترور. به این معنی که چنانچه در عراق علیه امریکایی ها جنگی راه بیوفتد آلمان تمام قد در کنار آمریکا می ایستد و حمایت نظامی خواهد کرد و مردم مظلوم عراق را به خاک و خون خواهد کشید. این یعنی ایجاد انگیزه برای امریکا تا هر کاری که دوست داشت انجام دهد از جمله ترور سردار سلیمانی که با امید و پشت گرمی دیگر دولت ها انجام داد.
مرکل آدم بشردوست به تمام معنی است این حرفها بهش نمیاد زیرا 2 میلیون آواره مسلمان را همین 2-3 سال اخیر راه داده به کشورش. نباید نمک نشناس بود
خدایا قسم میدمت به عزیزترین هات، قاتلان و کسانی که در شهادت سردار سلیمانی سهیم بودن رو به بدترین شکل به درک واصل بگردان. خدایا ظهور مهدی موعود را برسان.
نوبت المان است .الان یعنی ..................!!!!!!!!!!!!!!!!11
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار