بازدید 135142

آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیونی/ متقاضیان برای خرید سیم کارت مراجعه حضوری نداشته باشند/ وام ۲ میلیونی برای کدام خانوار است؟

به گفته میرزایی: اگر سرپرستان خانوار تا ۳۱ فروردین ماه (امشب) پیامک حاوی کدملی خود را ارسال کنند، وامشان تا چهارم اردیبهشت واریز می‌شود، اما کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می‌کنند تلاش می‌کنیم تا واریز وام پنجشنبه هفته بعد برایشان صورت گیرد.
کد خبر: ۹۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 19 April 2020

دوشنبه هجدهم فروردین ماه 99، دکتر روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت خبر از مصوبه ای جدید برای حمایت از خانوارهای یارانه بگیر داد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس جمهور در این باره با تاکید بر اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده در این شرایط، افزود: «مصوبه دیگری که امروز مدنظر قرار دادیم مربوط به یک اعتباری است که در اختیار همه خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند قرار می گیرد. حدود بیش از 23 میلیون خانوار هستند که یارانه ماهانه دریافت می کنند که یک اعتبار یک میلیون تومانی در اختیار همه این خانوارها قرار می گیرد که به تدریج در طول 24 ماه از یارانه ای که در ماه های بعد پرداخت می شود کم می شود. اگر در فروردین شد، فروردین اعلام می کنیم اگر هماهنگی در فروردین انجام نشد در اردیبهشت این هماهنگی انجام می گیرد و تقریبا حدود 25 هزار میلیارد تومان برای این امر مدنظر قرار دادیم که مصوب شد.»

اما چند روز بعد، در تاریخ سه شنبه بیست و ششم فروردین، حسن روحانی در جلسه ستاد اقتصادی دولت اعلام کرد: « قرار بود وام یک میلیونی با سود ۱۲ درصدی در اختیار یارانه‌بگیران قرار بگیرد، امروز بخشی از زمان جلسه ما با این بحث گذشت که چگونه این تسهیلات یک میلیون تومانی را  به یک وام قرض‌الحسنه‌ تبدیل کنیم و آن بخش سودی را که بنا بود از حساب مردم پرداخت شود، دولت به عهده بگیرد. در این جلسه تصمیم گرفتیم آن بخش را دولت به عهده بگیرد و این وام به صورت سابق که اعلام کردیم نیست، این وام یک میلیون تومانی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد به صورت قرض‌الحسنه‌ای است. آن بحث‌هایی که سودش چگونه و به چه صورت باشد و ۱۲ درصد را دولت به عهده گرفت که اینها را دولت پرداخت می‌کند و این یک میلیون تومان تقریباً روزهای اولیه ماه اردیبهشت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.»

در ادامه، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده بود:

«به منظور حمایت از خانوارهای ایرانی که تحت تاثیر تبعات اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته اند،تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی ماهانه دریافت می کنند و علاقمند هستند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند، می توانند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این اطلاعیه، ضمن پذیرش محتویات آن، کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه 99/1/31 از طریق تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است  به شماره   6369 پیامک کنند.

خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک هایی که  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند .

تاکید می شود برای اعلام تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ساعت 22 روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری به همه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده یارانه، پیامک ارسال خواهد کرد.

ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول و تعهد اجرای 4 بند این اطلاعیه از سوی متقاضی است.

شرایط تسهیلات به شرح زیر است:

1-مبلغ  تسهیلات  برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.

2- اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ  35 هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد.

3-  گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط ،تغییر دهند.

4- درخواست کننده تسهیلات با ارسال پیامک  به  سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وکالت بلاعزل می دهد که بازپرداخت تسهیلات  فوق را  ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت نماید . این وکالت در حکم سند رسمی است و قابل اعتراض و ابطال در محاکم قضایی نیست.»

 

اما پس از این اطلاعیه، سوالات و ابهامات زیادی در این خصوص مطرح شد که سخنگوی ستاد حمایتی کرونا به آن ها پاسخ داد.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه 88 میلیون پیامک برای 25 میلیون خانوار ارسال شده است افزود: با توجه به اینکه این پیامک ها تا پایان روز جمعه ارسال شده است، متقاضیان دریافت وام یک میلیونی تا پایان روز یکشنبه سی و یکم فروردین 99 فرصت دارند تا در پاسخ به پیام ارسالی با سرشماره v.refahi، کد ملی سرپرست خانوار را به سرشماره 6369 ارسال کنند. وی تاکید کرد کد ملی فقط و فقط بایستی از سیم کارت متعلق به سرپرست خانوار ارسال شود.

اما در این میان با توجه به اینکه برخی سرپرستان خانوار با کهولت سن یا معلولیت شدید مواجه هستند، تصمیم گرفته شد تا پیام ارسالی وزارت ارتباطات به سایر اعضای خانواده ارسال و یکی از آن ها در پاسخ به این پیام، کد ملی سرپرست خانواده را به شماره 6369 ارسال کند.

میرزایی در ادامه افزود: پس از ارسال پیامک، وزارت رفاه پیامکی مبنی بر اینکه درخواست ثبت شده و منتظر بررسی باشند، برای سیم کارت مورد نظر ارسال می کند که فقط با سرشماره رفاه این امر اتفاق می افتد.

میرزایی در پاسخ به این سوال که چه تعداد سرپرست فاقد سیم کارت هستند و برای ثبت نام چه راهکاری پیشنهاد شده است، اظهار داشت: تمامی سرپرستان خانودار که هیچگونه سیم کارتی ندارند، 2 میلیون و 500 هزار نفر هستند. این افراد حتما باید به تهیه سیم کارت اقدام کنند و سپس کد ملی خود را مستقیما به شماره 6369 پیامک کنند.

سخنگوی این ستاد پیش از این با بیان اینکه اگر تا روز یکشنبه سیم کارت خریداری نشد، تا 18 اردیبهشت فرصت برای ثبت نام وام باقی است، گفته بود: اگر تا ساعت 24 یکشنبه پیامک درخواست وام از طریق سیم کارت متعلق به سرپرست خانوار به ثبت رسیده باشد، وام یک میلیونی نیز تا 4 اردیبهشت به حساب کارت یارانه واریز می گردد. اما بعد از این مهلت، سرپرست خانوار تا 18 اردیبهشت فرصت دارد تا با خرید سیم کارت و ارسال کد ملی، از وام یک میلیونی بهره مند شود، با این تفاوت که زمان واریز وام پایان ماه مبارک رمضان خواهد بود.

اما روز گذشته، شاهد اظهار نظر دیگری از سوی حسین میرزایی بودیم. به نقل از گزارش ایسنا؛ به گفته میرزایی: «اگر سرپرستان خانوار تا 31 فروردین ماه (امشب) پیامک حاوی کدملی خود ارسال کنند، وامشان تا چهارم اردیبهشت واریز می شود اما کسانی که تا هفته آینده، (هفتم اردیبهشت ماه) کدملی خود را ارسال می‌کنند تلاش می‌کنیم تا واریز وام پنجشنبه هفته بعد برایشان صورت گیرد.

در نتیجه به نظر می رسد افرادی که تا پایان امشب به هر دلیلی نتوانسته اند سیم کارت تهیه و کد ملی خود را ارسال کنند، این فرصت را دارند تا یک هفته دیگر (یکشنبه هفتم اردیبهشت 99) اقدام به خرید و ارسال کد ملی سرپرست به شماره 6369 اقدام کنند تا وام یک میلیونی پنج شنبه هفته آینده (11 اردیبهشت 99) به حساب یارانه شان واریز شود.

در این میان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنس به انتشار تصاویر صف‌های طولانی و ازدحام مردم برای دریافت سیم‌کارت‌های رایگان، از اپراتورها خواست فرآیند ثبت‌نام را به‌صورت آنلاین انجام داده و سیم‌کارت‌ها را با پست ارسال کنند.

آذری جهرمی در توییتر نوشت: مردم نباید برای تهیه سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند متوقف شود. از مردم آنلاین ثبت‌نام کنید و با پست سیم‌کارت را به منازل آنها برسانید. خدمت‌رسانی به مردم باید با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد.

درخواستی که امروز با اعلام موافقت اپراتورها مبنی بر فروش رایگان و غیرحضوری سیم کارت همراه شد. همچنین این شرکت ها اعلام کرده اند این سیم کارت ها از طریق پست به صورت رایگان ارسال می شود.

اما موضوع دیگری که در یکی دو روز گذشته، مطرح شده است، مبلغ وام می باشد. همانطور که پیش از این از سوی رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولتی اعلام شده بود، این وام به مبلغ یک میلیون تومان و با نرخ 4 درصد (قرض الحسنه) و با بازپرداخت 30 ماهه به مبلغ هر قسط 35 هزار تومانی، می باشد.

اما چرا برخی خبرها حکایت از افزایش نرخ وام با توجه به تعداد افراد  خانواده دارد؟

پاسخ به این سوال، به تصمیم دولت در روزهای پایانی اسفندماه (28 اسفندماه 98) بازمی گردد. زمانی که دولت اعلام کرد به 4 میلیون خانوار با شرایط مشخص (در ادامه بیان می شود) مبلغ یک تا 2 میلیون وام با نرخ 4 درصد پرداخت خواهد کرد. در آن زمان هنوز موضوع واریز وام یک میلیونی به 25 میلیون خانوار مطرح نبود.

با شروع سال جدید، معاون اول رئیس جمهور در تاریخ 5 فروردین ماه در ابلاغیه رسمی شرایط و ضوابط دریافت این وام را اعلام کرد:

این کارت‌ها در طرح خرید اعتباری اضطراری ناشی از شیوع کرونا براساس دستورالعمل ابلاغی معاون اول رییس جمهور به اقشار آسیب‌پذیر فاقد درآمد ثابت از قبیل رانندگان تاکسی، اتوبوس، مینی‌بوس و کرایه‌های بین‌شهری، دستفروشان و کارگران فصلی تا سقف ۴ میلیون خانوار به تشخیص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعلق می‌گیرد. بانک‌های عامل همان بانک واریز کننده یارانه افراد بوده و موظفند ۴۸ ساعت پس از اعلام وزارت کار، به ترتیب اعتبار ۱ میلیون تومانی را در کارت خانوارهای یک نفره و ۲ میلیون تومانی را در کارت خانوار بیش از یک نفره فاقد درآمد ثابت منظور نمایند. بازپرداخت طی ۲۷ ماه که ۳ ماه آن تنفس است صورت می گیرد و ۸ درصد از سود ۱۲ درصدی آن توسط دولت به بانک‌ها پرداخت می شود. مشمولین نیازی به مراجعه به بانک‌ها نداشته و بانکها با اخذ تعهد الکترونیک می توانند اقساط را از یارانه و کمک هزینه معیشتی افراد کسر نمایند. دارابودن چک برگشتی و اقساط معوق بانکی مانع دریافت این تسهیلات نمی شود.

آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیونی/ متقاضیان برای خرید سیم کارت مراجعه حضوری نداشته باشند/ کدام گروه مشمول وام ۲ میلیون تومانی هستند؟

در نتیجه همانطور که در متن تصویب نامه مشخص است، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است اقشار مشمول این تصویب نامه را از طریق ثبت نام یا پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان شناسایی و جهت واریز مبلغ خرید اعتباری به بانک های عامل معرفی کند.

در نتیجه موضوع واریز وام بیش از یک میلیون تومان، حدود 25 روز پیش توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده و با واریز وام یک میلیونی به 25 میلیون خانوار متفاوت است و بررسی ها نشان می دهد، تصمیم بر این است که هر سرپرست از جامعه 4 میلیون خانوار ذکر شده، تنها می تواند از یکی از این دو وام بهره مند شود.

در پایان آنچه مشخص است:

  • برای دریافت وام یک میلیونی در تاریخ 4 اردیبهشت، هر سرپرست متقاضی بایستی از طریق سیم کارتی که به نام خود می باشد، تا پایان امشب در پاسخ به پیام ارسالی با سرشماره v.refahi، کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کنند.
  • اگر سرپرستی هنوز، سیم کارتی ندارد، می تواند تا یکشنبه هفته آینده (هفتم اردیبهشت 99) از طریق غیرحضوری اقدام به ثبت نام و دریافت سیم کارت از طریق پست نماید و سپس کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کند تا در نهایت پنج شنبه هفته آینده (11 اردیبهشت 99) وام یک میلیونی به حسابش واریز شود.
  • وام یک میلیون تومانی به حساب کارت یارانه نقدی واریز می شود و از تیرماه همزمان با واریز یارانه نقدی، مبلغ 35 هزار و 80 تومان به عنوان اقساط توسط بانک عامل برداشت می شود. نرخ سود این وام 4 درصد و مدت بازپرداخت آن، 30 ماه می باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
1 روزه میخوام سیم کارت ثبت نام کنم این پیام میاد
"کاربر گرامی در حال حاضر تمامی سرشماره‌های این پیش کد در حال رزرو هستند. لطفا پیش کد دیگری انتخاب کنید."
وضعیت اپراتورهای دیگه همینطوره...
این بی تدبیری ها تا کی باید ادامه پیدا کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
تو که میتونی بیایی نت، یک میلیون تومان به چه دردت میخوره؟
کیمیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
اعداد کد ملیت باید لاتین وارد بشه نه ایرانی خارجی
آقازادها میلباردی غارت می کنند اب از اب تکان نمی خورد انا برای یک وام یک میلیونی شو را انداختن .
واقعا شرم اور هست برای پرداخت 1 میلیون به یک خانواده اینقدر رویه و بخشنامه و فرمول و بگیر و ببند صادر می کنید خجالت بکشید تازه خوبه قراره پولش رو بعد از یارانه شان بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
همین که تونستن یارانه بگیرن هنرمندن
شورای نگهبان مارا به مسیری برد تا دولت شاسی بلندهارا انتخاب کنیم یعنی ماگزینه ای نداشتیم درست مثل گربه ای که نوک ناودان برده میشود هیچ چاره ای جز تسلیم نداشتیم خب این هیئت شاسی بلند ومتولیان رفاه مردم اینونمیفهمند نه که نفهم باشند چون سنخیتی باقشر ضعیف ندارند _______ وام سرپرستان مستکینی که از موبایل و smsسردرنمی آورد را به کلنج کشاندند فاصله کرونائی را لگدمال ومایه سرگرمی بوقهای خارجی شدند خدا شاهده این آقایان ضامن خون سالخوردگان بی موبایل هستند من یکجارا دیدم دوتا صف طویل درحال میهمانی از کرونا خانم سالخورده ای مرتب گوشه چادرش را به دندان میگرفت وپیرمردی چنان سرفه میکرد که اخلاط از اکناف لبش جاری بود تابی جون اگه میخوای 11 شب منتشر کنی غیرقابل انتشارم کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
منم براي پدر پير79ساله تازه مفصل زانو عمل كرده ام مي خواستم ثبت نام كنم 100 بار رفتم تو سايت همين پيام اومد اخرش پدرم از ساعت 9 صبح رفته دفتر پيشخوان تا ساعت 3 بعدظهر اخرشم 20 هزار تومان گرفتن و بهش سيم كارت دادند.
نمیشه خودمون درخواست دو میلیون بدیم؟چطور وزارت رفاه تشخیص میده کی واجد شرایط وام دو میلیونی یا یک میلیونیه؟چندوقت پیش که کمک معیشتی شروع شد قراربود به قشرضعیف جامعه کمک بشه منی که بیمه تامین اجتمایی کارگران ساختمانی دارم وبدون سپرده وحساب بانکی خالی بعداز چندبار اعتراض برام ریختن...اگه تشخیصش مثل کمک سیصدتاشیشصدهزاریه که هیچی!من که ازاطرافیان ندیدم ونشنیدم کمک سیصدتاشیشصدهزاری به کیا شد،فقط یکی از دوستام که قبلا مغازه داربوده والان حداقل وضع مالیش خیلی از من بهتره گفت سیصدهزار برام ریختن
خاک بر سر ما که برای چندر غاز باید اراجیف اینها را بشنویم اگر یکی از آن صدها میلیارد دلارها خرج مردم می شد نفری حداقل 50 میلیون تومان به هر خانواده می رسید کجا رفت این پولها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چنان صحبت از وام میکنید که اگر کسی نداند فکر میکند با این وام زندگی ملت رونق می یابد. خجالت بکشین . یه اسکناس صد دلاری ارزشش از وام شما خیلی بیشتره.
درود بر کشوری که نفت داره گاز داره منابع داره موقعیت ژئوپلیتیک داره سازمان های پول دار مثل... ولی مردمش نون ندارند بخورند!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
به خاطر اینکه مردمش به جای تلاش نشستن دارن کامنت میذارن.
سلام چندین وچندبار پیامک زدم ارسال نمیشه بابت مساعده یک میلیونی
خدایا ما را علیل و ذلیل و درمانده و محتاج هیچ تنابنده نفرما . آمین رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
بقول بنده خدایی : مردم ما خودشون انتخاب کردن که اینطور زندگی کنند .
در این محاسبات، جای محاسبه یک گروه چند میلیون نفری بیکار و کارگری خالی است که:
1- هیچ پوشش قانونی قرارداد کاری و بیمه ای ندارند و در نتیجه نه تنها از حقوق حداقلی دستمزد برخودار نیستند (گاه تا کمتز زا یک سوم دستمزد میگرند)، بلکه براحتی اخارج میشوند و بیکار.
2- مجردانی که به دلایل مختلف دیگر به سن میانسالی بالای 40 سال رسیدن! دیگر نه امیید برای زندگی دارند و تشکیل خانواده! نه امیدی برای آینده مرفه، آیا باید خودکشی کنند؟!
بنا به تازه ترین یافته های پژوهشگران ، شش گونه مختلف خفاش آسیای شرقی و سه گونه مورچه خوار فلس دار(پانگولاین) آفریقایی وجود دارد که ژنوم ویروس های سارس ، مرس و کوید 19 با ژنوم انسانی این ویروس ها در انسان شبیه است. هیچ کدام از این ویروس ها به تنهایی و جداگانه ، موجود در بدن خفاش آسیای شرقی و مورچه خوار آفریقایی قابلیت بیمار کردن انسان را ندارد. این ویروس ها زمانی قابلیت بیماری زایی در انسان دارند که ویروس موجود در مورچه خوار آفریقایی و ویروس موجود در خفاش آسیای شرقی در بدن میزبان دیگر و پستاندار سومی با یکدیگر ملاقات و برخورد کرده و با همدیگر ویروسی جدید و با قابلیت بیماریزایی برای انسان را بوجود آورند.با توجه به نوع تغذیه این دو جانور ، وجود حیوان سوم به عنوان میزبان مرگبار سوم هنوز و همچنان ناشناخته است.!!!؟؟؟
می خوام بپرسم خانواده هایی که یارانه اونا قطع شده است چکار باید کنند . والا بس که اعتراض کردیم و منتظر ماندیم خسته شدیم نه یارانه مونو دوباره واریز کردند و نه ... مگه ما تو این کشور زندگی نمی کنیم .
اقا لا اقل دلیل قطع یارانمونو درست حسابی بگن . یه بار اعلام کردند شما جزو درصد مردمی هستید که دستتون به دهنتون می رسه .... اخه خدا رو خوش نمیاد . من معترضم و ناراضی . خلاص .
ولا ملت نمی دانند به کجا پناه ببرند این شماره ملی یکی می گه باید رقم اخر رو با خط فاصله بفرستی تا سیستم به شما تاییده بده که درخواست شما ثبت شد یکی می گه نباید به خط فاصله بفرستی تا تایید شود ولا ما به هر دو طریق ارسال کردم اما هیچ کدام تاییده ثبت شدن ندادن
مثل سامانه معشيت بهانه اي مياورند كه تعدادي را ندهند
اخه بنا بر گفته خودشون کسانی که کهولت سن با معلولیت شدید ، هستن ،چطوری واسشون سیمکارت بگیریم،دلیل اینکه سیمکارت بنام سرپرست باشه چیه ،مگه غیر از اینه که پولو به حساب سرپرست واریز میکنن
من یک بازنشسته اموزش وپرورشم که حقوقم بخدا قسم تا دهم کفاف نمیکند کل حساب وکتابم را کاش بررسی کنند یاراتم را دوسالی است قطع کردند
مشکل مردم با وام یک میلیون تومان حل نمیشه ، شما اگه واقعا به فکر مردم هستید این یک میلیون تومان رو به یارانه اضافه میکردید و از یارانه هرماه کم نمیکردید یک میلیون تومان با این همه گرونی آدم باهاش چیکارکنه . کشورهای دیگه مردم توی خونه نشستن و حقوقشان رو میدادن اینجوری به مردم رسیدن نه اینکه مردم ایران همه هجوم بیارن واسه ثبت سیم کارت . مردم گرسنه هستن هزار گرفتاری دارن واسه اون خانواده هایی که چند تا بچه دارن با ۱ میلیون تومان چیکارکنن . خیلی دلتون میسوزه واسه مردم ین ۱ میلیون رو میدادید و پس نمیگرفتید . میخواین مردم رو راضی نگه دارید ولی نمیتونین . چونکه الان مردم خوشحالن یک میلیون به حسابشون واریز میشه ولی بعداز ۳ ماه ازیارانه شون کم میشه . این انصاف نیست به خدا
تو این گرونی مردم موندن چی کار کنن . یه کاری کنین که مردم واقعا راضی باشن به یارانه ها اضافه کنین به هرنفر یارانه رو ۲ برابر یا ۳ برابر کنین . ایران خیلی داره اگه بخواد واقعامیتونه بده ولی نمیکنه پردم روگرسنه میزاره . الان ۱ میلیون دادید مردم راضی شدن فردا چی ؟؛
این مسخره بازی ها چیه شما همینطور که هر ماه یارانه را به حساب سرپرست واریز می کنید این مبلغ را هم واریز کنید دیگه اعلام کردن از گوشی و ... و به درد سر انداختن مردم برای چیه ؟ این پیامک هم که همه را سرکار گذاشته بعد از ارسال جوابی دریافت نمی شه قرار بود پیامک تائید برای مردم ارسال گردد. لذت می برند از عذاب دادن مردم ...
سلام ، از روزی که اعلام شد کد ملی به شماره 6369 ارسال کنید ، هر روز با فاصله و بی فاصله ارسال کردم ولی هنوز جوابی دریافت نکرده ام
چطور ثبت نام کنم
خداصبربده
ای بابا من کارگر ساختمون هستم امثال هفتمین ساله یارانه منو قطع کردن
خوب
یکی مثل من که خیلی وقته بیکارم و نه بیمه و نه درآمدی ندارم و زن و بچه هم دارم کمک معیشتی هم ندادن بهم و منم موندم و یه یارانه صدوسی تومنی تکلیفش چی میشه؟ امثال من که کم هم نیستن باید چه خاکی تو سرمون بریزیم؟ با این اوضاع زنده موندنمون در حد معجزه شاید باشه که من هرگز منتظر معجزه نبودم و نیستم. نشستیم ببینیم کی میمیریم . تو صف مرگیم ...
سلام خدا به داد این ۲۵ ملیون انسان کارگر برسه که این گونه دارن به خاطره ۱ملیون که بهد پس بگیرن این بلا را سرشان میارن
من کارگر ساختمان هستم کد فرستادم به من تعلق نگرفت همسایه ما میلیارد هس تعلق گرفته واقعا که الان خانمم مشکل ریه داره بخام ببرم دکتر پول ندارم
آیا برای ثبت‌نام وام یک میلیونی تا۱۸اردیبهشت برای ارسال کدملی فرصت هست؟
یه هزارتومن درامدپدرم نیس نه سیم کارت داره نه هیچی من ثبت نام کردم هنوز نیومده بابام یع سالع سکته کرده من جون میدم کارمیکنم بعد ایناگیرسیم کارتن
من سیمکارتی که به اسم مادرم سرپرست خانوار بوده گم شده و رفتم دوباره گرفتم سیم کارتو ولی نمیدونم پیام v.refahi به سیم کارت ارسال شده یا نه این پیام چی هست حتما باید پیامو دریافت کنی اگه کده ملی رو به ۶۳۶۹بفرستم مادرم ثبت نام میشه؟خواهشن یکی راهنمایی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اره میشه خیالت راحت چون سیستم شلوغه یه کم دیرمیاد
۱۲سال است که زندان میباشم و یارانه نگرفته ام و فعلا به مرخصی امده ام , برای ثبت نام یارانه خود و دخترم چه باید کنم , وام یک میلیونی را چگونه بگیریم,,,
واقعآ که این امید های الکی چیه که توی این وضعیت کرونا به مردم میدن بعد ناامیدشون میکنن
تا حالا وام یک میلیون تومان برام نریخته کدملی ارسار کردم هنوز پول نریخته
سلام
اگه تا قبل ۱۸ثبتنام کنیم کی به حساب میریزند
سلام برای ماکه وام رونریختین سرکارمون کذاشتین...بابابرای همه ریختین برای ما.مااز همه بدبخت بیچاره هستیم....شمارو ب ایه ایه های قران قسم میدم بریزین مااحتیاج داریمب این پول رک سیاه تیک م کرفته افتادم توخانه..ویک بچه کوچیک دارمیکسالشه..خرج داره بااین چندر غازی که دارم.به هیجانمیرسیم...اکه بقران احترام میزارین بریزین برامون من کوشی ساده دارم هرچیکد ملی رو فرستادمهیچ پیامی نیامد بری من..الانم از کوشی همسرم پیام اینترنتی میدم حخواهش میکنم...بریزین...حبیب زارعی هستم
یک هفته اس که سیم کارت همراه اول ازطریق پست بدستم رسیده ولی فعال نیست.هرچی با۹۹۹۰تماس میگیرم فایده نداشته.ظاهرا سر کاریه
من برای مادر بزرگم سیم کارت ثبت نام کردم امروز 8مه ولی هنوز سیم کارت برامون نیومده
سیم کارت ایرانسل یک هفته هست اومده دره خونه اما متاسفانه وصل نکرده، هی زنگ میزنیم میگن اطلاعات وارد سیستم نشده، رید پیگیری کنید بگید ، باز تمدید کنن
من برای همسرم سیم کارت ثبت نام کردیم، اومده ولی فعلا فعال نشدهه،امروزم مهلت آخرش بوده ،حالا ما چ کنیم؟احتاج فراوان داریم.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سلام زنگ بزن 9990 برات فعال میکنند منم این جور بود
خسته نباشید کسی که نتونسته ثبت نام کنه به هر دلبلی برای وام یک میلیون تومانی چیکار باید بکنه بهش میدن یا نه دبگه ممنون
من هشتم اردیبهشت ماه به دلیل نداشتن سیم کارت بنام خودم پیامک رو ارسال کردم آیا واریز میشه وام یک میلیونی بخدا کرایه خونم مونده از پارسال منتظر همین وامم تا کمی ازش رو پرداخت کنم
منم ب دلایلی نتونستم این وامو بگیرم حالا چیکار کنم!!؟
بهم کمک کنین لطفا
مادر من سرپرستمه تا امروز تونستم سیمکارتشونو فعال کنم ولی پیامک6369 غیرفعله و هیچ پیامکی نمیرسه خواهشا راهنمایی کنید خیلی به این وام احتیاج داریم من ام اس دارمو داروهامو به امید این وام میخوام بگیرم سهماهه نتونستم استفاده کنم بخاطر مضیقه مالی تورو خدا راهنماییمون کنید
شوهرم کارگرساختماتیه سه ماهه بیکاره پول نون نداریم توروخداکمک کنید دوتابچه دارن
من تو تاریخهایه مختلف که اعلام کردید هر بار پیامک زدم و پیام هم تحویل داده شد اما هیچ خبر یا حرفی یا راهنمایی که چکا کنم نگرفتم... تاالان تو این چنذ سال چند بار برا ثبت نام یارانه هم رفتم اما از اونا هم خبری نشد خداشاهده تا الان یکدونه یک تومنی از دولت به عنوان یارانه یا هر چی نگرفتم.. هر چند که میدونم به این پی ام هم ترتیب اثری داده نمیشه اما اقلا میگم تلاشم و کردم...اخه برا شماها که تو این پستها نشستید چه فرقی داره من یا امثال من چه حال و روزی داریم و چکا میکنین
بعداز فوت همسرم فرزندم را دولت سرپرست خودش کرده است که هنوز ۵ سالش است چگونه باید وام یک میلیونی رادریافت کند چون سیم کارت که بنام افراد زیر ۱۸ سال نمیزنند
سلام ، بنده حقیرهنوزکه هنوزه وامروز1399/۴/۹میباشدوخودم یارانه بگیر و سرپرست خانوار که خودم هستم موفق به دریافت وام 1میلیون تومنی کرونا نشده ام، زیراکه برای دریافت سیم کارت به اسم خودم به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده وازآنجایی که حقیر مدارک شناسایی و کارت ملی و شناسنامه ام راگم نموده بهم سیم کارت نداده که حتی به کارمندای دفاتر پیشخوان فتوکپی مدارکم رانشان داده که آنهاباایرادهایی ازجمله ناخوانا بودن و کهنه بودن وهزارجورایرادالکی بازم ازدادن سیم کارت ممانعت نموده و جریان مفقودی مدارکم ودرخواست المثنی دادن مدارکم به اداره ثبت احوال وزمان بر بودن دریافت مدارکم ازسوی ثبت احوال مصادف باشد باتمام شدن طرح این وام 1میلیون تومنی، حال باتوجه به بنیه مالی ضعیف و نیازمبرم داشتن به این وام ازمقامات ومسئولین ذیربط عاجزانه خواهشمند است دراین خصوص اقدامات لازم را مبذول فرماید، قبلااززحمات مسئولین کمال تشکر و قدردانی رادارم، اجرکم عنداللّه
تکلیف اونایی زیر ۱۸سال هستند و بهشون سیم کارت نمی‌دن چکار کنند چجوری این وام رو دریافت کنند فکری بحالشون بکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی