بازدید 13955

اسرائیل به حالت آماده‌باش درآمد

یک روز پس از اینکه رژیم صهیونیستی خودروی وابسته به حزب­‌الله را در نقطه مرزی سوری و لبنان هدف قرار داد، وجود سه شکاف در دیوار مرزی میان فلسطین و اراضی اشغالی را بهانه کرده و نیروهای خود را در مرزهای شمالی به حالت آماده­‌باش درآورد.
کد خبر: ۹۷۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 19 April 2020

 

به گزارش تابناک، روزنامه رأی الیوم نوشت، منابع اقدام رژیم صهیونیستی نسبت به هدف قرار دادن خودروی وابسته به نیروهای حزب­‌الله در مرزهای مشترک و به وجود آمدن سه شکاف در دیوار مرزی توسط حزب­‌الله آن هم در یک زمان و در مکان­‌های مختلف دیوار را به یکدیگر مرتبط دانستند. چرا که هدف قرار دادن خودروی حزب الله می­‌تواند پیام هشدارآمیزی از سوی رژیم صهیونیستی به حزب­‌الله باشد با توجه به اینکه این رژیم قصد نداشت نیروهای داخل این خودرو را به قتل برساند و به همین دلیل پیش از انهدام خودرو با شلیک موشکی به آنها هشدار داد و این نیروها هم خودرو را ترک کردند. از طرفی هم به نظر می­‌رسد اقدام حزب­‌الله برای آسیب رساندن به دیوار مرزی پاسخی به پیام هشدارآمیز رژیم صهیونیستی است به ویژه که این اقدام با کنترل دقیق مرزها توسط رژیم نوعی نقض امنیتی شرم­‌آور برای دستگاه امنیتی تل­‌آویو تلقی می­‌شود.

اما حزب­‌الله بیانیه­‌ای صادر کرد و در آن پیام­‌های رد و بدل شده میان خود و دشمن صهیونیستی را توضیح داد و بیانیه رسانه جنگی وابسته به حزب­‌الله را درباره اجرای هرگونه عملیات در نوار مرزی مشترک لبنان و فلسطین اشغالی را رد کرد. در این بیانیه آمده است، این اخبار کاملا کذب است و حزب­‌الله امیدوار است حامیانش و روزنامه­‌نگاران این اخبار را پخش نکنند.

همچنین در پی اقدامات مذکور ارتش رژیم صهیونیستی بمب­‌های نوری شلیک و بررسی کاملی از مرزها انجام داد. در همین رابطه شبکه المنار لبنان اعلام کرد، صدای انفجار چهار خمپاره مقابل روستای البستان – یارین درمنطقه مرزی با فلسطین اشغالی شنیده شد که از داخل نوار مرزی اشغالی شلیک شدند. رژیم صهیونیستی این اقدام را پس از آن انجام داد که ارتش این رژیم شکاف‌­های موجود در دیوار مرزی را نشانه تلاش‌­ها برای نفوذ به اراضی اشغالی دانست.

المنار اعلام کرد، از شامگاه جمعه نیروهای دشمن صهیونیستی بمب نوری بر فراز شرق و جنوب شهرک میس الجبل شلیک کردند و تردد خودروهای این رژیم در مرزهای کروم الشراقی هم رصد شد.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت، تلاش­‌هایی برای نفوذ به دیوار مرزی اراضی اشغالی و لبنان صورت گرفته است. نیروهای رژیم صهیونیستی پس از پاکسازی منطقه سه نقطه از دیوار مرزی را آسیب دیده یافتند و هیچ نقض یا اقدامی برای نفوذ به داخل اراضی اشغالی مشاهده نشد. ادرعی دولت لبنان را مسؤول هرگونه اقدامات خطرناک دانست که از خاک این کشور انجام می­‌شود.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی