بازدید 22470

توصیه خداداد به سارقان اموال عابدزاده

خداداد عزیزی، حماسه‌ساز ملبورن گفت: به سارقان پیشنهاد می‌کنم حتی اگر تمام درهای املاک عابدزاده باز بود و خودش هم ایران نبود سراغ اموال او نروند، چون آن‌ها را از زیر سنگ هم شده پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۷۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک، خبر ورزشی نوشت: حماسه‌ساز ملبورن رابطه صمیمانه‌ای با احمدرضا عابدزاده دارد و در خصوص اتفاقی که برای کاپیتان سابق تیم ملی افتاده با لحن شیرینی صحبت می‌کند. صحبت‌های خداداد عزیزی مثل اکثر اوقات جالب است.

سارقان به دیوار خورده‌اند!

احمدرضا عابدزاده از ابتدا یک الگو در سختکوشی بوده است، در ایامی که اردوی آماده‌سازی بودیم و یعد از انجام گاهی دو جلسه تمرین در روز، کاپیتان عابدزاده سه جلسه تمرین می‌کرد. مثلاً بعضی بچه‌های تیم به زحمت ساعت ۸ صبح بیدار می‌شدند که سر میز صبحانه حاضر شوند، اما احمدرضا ساعت ۶ صبح رفته بود تنهایی یک تمرین پرفشار انجام داده بود، دوش هم گرفته بود و می‌آمد سر صبحانه! و با انگیزه و انرژی منتظر تمرین گروهی بود. پشتکار عابدزاده در کارهایش بر کسی پوشیده نبود و الان هم سارقان اموال او به دیوار خورده‌اند، چون عقاب آن‌ها را ول نمی‌کند و اگر همان عابدزاده است که هست تک‌تک سارقان را می‌گیرد و اشک‌شان را درمی‌آورد.

سراغ او نروید

به سارقان پیشنهاد می‌کنم حتی اگر تمام درهای املاک عابدزاده باز بود و خودش هم ایران نبود سراغ اموال او نروند، چون آن‌ها را از زیر سنگ هم شده پیدا می‌کند. اما جدا از این بحث‌ها باید بگویم احمدرضا عابدزاده در زندگی‌اش متحمل زحمات زیادی شده است، نزدیک به ۱۰ عمل جراحی سنگین انجام داده، پنج بار زانوی پای راست و سه بار زانوی پای چپ خود را جراحی کرده که به‌خاطر جانفشانی برای تیم ملی ایران بوده است، خب کدام بازیکن تیم ملی چنین صدماتی خورده و البته عابدزاده باید باز هم زانویش را به‌خاطر اینکه استخوان اضافه درست می‌کند جراحی کند. الان هم دارد روی همین پاها در رستوران خرج زندگی‌اش را درمی‌آورد.

 

برگزاری لیگ برتر فعلاً ممکن نیست

مسئولان وزارت بهداشت بارها گفته‌اند ویروس کرونا تا ماه‌ها مهمان کشور است و با این حساب شروع و ادامه بازی‌های لیگ برتر ممکن نیست و اصرار فعلی مسئولان فوتبال در مورد ادامه لیگ عجیب است. کاش صبر کنند و زمانی اظهار نظر کنند که این‌قدر حرفشان عوض نشود. اواسط اسفند می‌گفتند مسابقات ادامه نیابد که از بالا فوتبال را تعطیل کردند، بعد گفتند از اواسط فروردین شروع می‌شود، سپس بحث اردیبهشت را مطرح کردند. خب چرا این‌طور صحبت می‌کنند؟ با این وضعیت لیگ فعلاً شرایط برگزاری ندارد.

جان مربیان و بازیکنان مهم‌تر از یک جام است

اصرار به برگزاری لیگ‌های کشور در شرایط خطرناک بازی ناجوانمردانه با جان دست‌اندرکاران فوتبال از جمله مربیان و بازیکنان است. اگر یک بازیکن ناقل ویروس باشد در فضای کوچک رختکن می‌تواند ناخواسته آن را به سایر اعضای تیم منتقل کند، بعد از مسابقه هم همان افراد به خانه‌هایشان می‌روند و زنجیره انتقال ویروس گسترده‌تر از چیزی می‌شود که فکرش را می‌کنیم. اینکه فیفا چه زمانی چه تصمیمی بگیرد مشخص نیست، اما شرایط کشورها و زمان شروع و پایان مسابقاتشان یکسان نیست که فیفا یک تصمیم واحد بگیرد.

زندگی چه کسی با یک میلیون می‌چرخد؟

دولت به هر خانوار می‌خواهد یک میلیون وام بدهد. من سیاسی نیستم و از سیاست هم خوشم نمی‌آید، خودم هم به قول بعضی دوستان سیاست ندارم! اما می‌خواهم سؤال کنم زندگی چه کسی با یک میلیون می‌چرخد؟ دولتمردان واقعاً می‌توانند با یک میلیون یک ماه خود را سپری کنند؟ اگر می‌توانند پس چرا حقوقشان چندین برابر این مبلغ است؟ فقر فساد می‌آورد، چون از قدیم گفته‌اند شکم گرسنه دین را فراموش می‌کند. باید شرایط به سمت و سویی برود که مردم رفاه بیشتری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴
یک توپ گرد بی ارزش ببین به کجاها میرسونه آدمیزاد رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
یه توپ گرد و دو تا لگد !! بعد طرف دکتر متخصصه 30 سال زحمت کشیده 20 تومن حقوق میگیره مجید حسینی و رشید پور خودکشی می کنن
کو گوش شنوا همشهری جان
طرف بوکسور بود کتش را آویزون کرده بود روش هم نوشته بود این کت مربوط به فلان بوکسور است. یک دزدی اومد کت را برد و جاش نوشت فلان دونده کت را برد.
حالا اینها برای هم نوشابه وا می کنند.
اقای خداد عزیزی جان چند سالی است که داد مردم هم از کرسنگی وفقر است ولی برادر کو گوش شنوا
کمترین کاری که خداداد عزیزی و دیگر ثروتمندان ایران می توانند انجام دهند انصراف از گرفتن یارانه نقدی ( 45 هزار تومانی ) + وام یک میلیونی است
درود بر عابدزاده و خداداد
الکی نیست بش میگن عقاااااااب
خداد عزیزی صدایشا از جای خوشی در می یاد اگر راست میکه شما هم که ملیارد ملیارد از عزت واعتبار همین مردم وپول همین مردم به جا یکاه رسیدی تو هم کمک کن همه بلدن خوب حرف بزنند ولی پایگار بیان وحرف بزنند درسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
دوست عزیز
نمیشه که هر اتفاقی میفته بگیم مردم کمک کنند زلزله و سیل را مردم باید جمع کنند نقش دولت و..این وسط چیه؟
یعنی چی که فلانی کمک کنه؟
همه جای دنیا وظیفه دولت هست این امور
دولت مالیات می گیره
درامدهای مختلف هم که دستش هست
یه مقداری فکر کنیم
باید اینو به خاطر بسپارید که غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی را کجا و چطوری نصب کنید. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
پاسخ ها
بوشهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
??????????????????????????????????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
با دستگاه برش فلز رفته بودن برش فلز میدونی چیه؟
آقای عزیزی فکر می کنی بقیه مردم اموالشون رو از رو زمین پیدا کردن برای ریال اموالمون زحمت می کشیم اما حیف و صد حیف که در این کشور دزد رو یه دوره می برن زندان آموزش های لازم را هم فرا می گیره بعد دوباره آزادش می کنن. کاش بریدن دست سارق ها دوباره اجرا بشه اینا برن گدایی خیلی بهتر از دزدیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار