بازدید 22933
تهدید عقاب آسیا علیه سارقان لوازم ارزشمند زندگی اش

عابدزاده: دزد را بگیرم دستش را از مچ قطع می‌کنم

سرقت به فاصله یک روز از خانه و مغازه عقاب فوتبال ایران اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد. البته عابدزاده اعتقاد دارد که این دزد‌ها سابقه دار هستند و عدم برخورد با آن‌ها سبب شده تا به کارشان ادامه دهند
کد خبر: ۹۷۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 15 April 2020

طبیعی است که وقتی روزی بین اهالی فوتبال در دنیا به عنوان روز دروازه بان نامگذاری شده باشد، خیلی از طرفداران فوتبال یاد احمدرضا عابدزاده بیفتند و این روز را به کاپیتان سابق تیم ملی تبریک بگویند. منتهی یک اتفاق عجیب در روز موسوم به دروازه بان زندگی عابدزاده را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، عابدزاده که چند سال قبل اعلام کرده بود دستکش‌های دروازه بانی اش در جام جهانی ۱۹۹۸ مورد سرقت قرار گرفته، حالا بار دیگر اسیر دزدی از خانه اش شده است. او در این خصوص می‌گوید: «ملک من ۴ قفل دارد، ۴ تا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند.»

سرقت به فاصله یک روز از خانه و مغازه عقاب فوتبال ایران اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد. البته عابدزاده اعتقاد دارد که این دزد‌ها سابقه دار هستند و عدم برخورد با آن‌ها سبب شده تا به کارشان ادامه دهند و به سرقت دست بزنند. این جملات شماره یک محبوب فوتبال ایران را بخوانید: «چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ صریحا می گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم خودم مچ او را قطع می کنم. گفتم که بعدا نگویید عابدزاده آدم بدی بود. »

سرقت از خانه و مغازه عابدزاده در شرایطی که تقریبا افرادی که در نزدیکی این اماکن سکونت داشته باشند می‌دانند آن‌ها متعلق به این دروازه بان افسانه‌ای است، عجیب به نظر می‌رسد.

سرقت عجیب از منزل احمد عابدزاده در روز دروازه‌بان!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲
متاسفانه فقط به حجاب و لباس و مسائل شخصی افراد کار دارند و برخورد می کنندنه با ناهنجاری های واقعی.
سارقین را آزاد گذاشتند مردم آرامش ندارند ....
یه تعداد اموراتشان از قبل این دزدها می گذره واسه چی برخورد کنن
متاسفانه عقاب ، قصاب میشود....
راست میگه مملکت شده پر از دزد مردم دیگه امنیت ندارن قوه قضائیه همهرچی نیروی انتظامی تحویلش میده از اون ور آزاد می کنه بر می گردن دست دزدها باید از مچ قطع بشه اگر این کارها انجام میشد وضع مملکت الان این نبود. البته نه یکی دو نفر بلکه همه شون
یکی به ایشون بگه مملکت قانون داره
اگر خودی بود چی ؟
آتش به اختیار شامل همه موارد میشه.از هتک حرمت بانوان کشور تا قطع کردن مچ دزد.
شما نمیتوانید همزمان هم دروازه بان سابق هم رستوران دار هم قاضی وهم مجری قانون باشید . حق نگهدار شما باشه !!
بله آقای عابد نزاییده شکم سیر از گرسنه خبر نداره
خودت رو کنترل کن! هرچی میخواهی باش! عقاب یا کرکس یا از همین خانواده، اجازه ی چنین حرف زدنی و با این ادبیات رو در هر جایی که احتمال عمومی شدن گفتارت رو میده نداری. مملکت قانون داره! در کشور خصوصی خودت هرچه میخواهی بگو هر چه میخواهی انجام بده ولی در کشور ایران بایستی یاد گرفته باشی که مطیع قانون باشی!!! هرچند که قانونش ناقص الخلقه باشه!!!
عجب جمله قصاری : در حالیکه همایگان میدانند این ملک متعلق به عابدزاده است سرقت از آن عجیب است!!!
احمد رضا جان مواظب باش آقا دزده با سلام و صلوات آزاد میشه برای شما به جرم تهدید آقا دزده پرونده درست میکنند !
مثل دزدی که بخانه ما زده بود رو درخت حین ورود به خانه زدیم از درخت پرت شد میگفتند شما از کچا میدونستی میخواد وارد خونه شما بشه !
اول با وکیلت مشورت کن بعد دستش را قطع کن تا به مشکل بر نخوری
جنابعالی بیخود می کنی که سر خود مچ دزد را قطع کنی.مگه مملکت صاحب نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اگه داشت که اینهمه دزد حولان نمیداد
باید دزدگیر مجهز و دوربین هم می گذاشتی علاوه بر قفل ها
دلش خوشه!
الان تمام زندانیان و قاچاقچیان در سایه کرونا بیرون آزانه می گردند.

کجاست دادگستری محترم؟
دم عابدزاده با این حرفش گرم. به ما هم دزد سابقه دار زد ولی پیدا نشد. دست این دزدها باید از مچ قطع شود.
موافقم
دزد مغازه ما۱.۵ ساله که راست راست میگرده وآزاده
دزد اصلی دولت است جرات داری دستش را قطع کن
دمش گرم راست میگه چرا در همه ی میگیم اسلام ولی در بار اول قطع انگشت بار دوم قطع از مچ دست و بار بعدی قطع از بازوی دست دزدان ،اسلامی عمل نمیکنیم دزدی که بارها دزدی کرده مستحق اینه که دستش قطع بشه..
نه ميدانيم ولي نميگوييم ادم بدي هستي
پسرمن چندسال پیش توسط چهارنفرموتورسوارموردزورگیری قرارگرفت که هرگز هم شناسایی نشدندبه خدااگرموقع زورگیری سوارماشینم بودم واین صحنه رامیدیدم هرچهارنفررازبرچرخهای ماشین له میکردم اصلابرام مهم نبودبعدش چه اتفاقی برای من بیافته این بی شرف هارا فقط باید کشت
خدارو شکر دزدها دستگیر شدن اما کاش این حرفها رو نمیزدید در مورد قطع دست.
آقای عابد زاده عزیز، یادت باشه. غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل زد بگه من که چهار تا قفل زدم. مهم اینه که چه قفلی و کجا قفلها رو بزنی چون سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
واقعا از کسی که سالها در قلب من جای داشت ناامید شدم
حساس نشو حساس نشوووووووووووووووو
تا حالا نشنیده بودیم لوستر رو باز کنن ببرن!
اقای عابدزاده......داداش جو گیر نشو.....
خیلی از قاچاقچیان از زندان مرخصی گرفته اند و بیرون امده اند مواظب باشید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار