بازدید 53204
جزئیات ثبت نام وام یک میلیونی از زبان سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا

۲.۵ میلیون سرپرست خانوار سیم کارت ندارند/ خانوار‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان هستند، نگران نباشند/ پیامک سرپرست بالای ۸۰ سال برای سایر اعضا ارسال می‌شود / فرصت ثبت نام تا ساعت ۲۴ یکشنبه / جاماندگان تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه در نظام بانکی برای اخذ تسهیلات باید حضوری به شعبه بانک مراجعه شود، افزود: در شرایط کنونی، تنها راهکار برای ۲۵ میلیون متقاضی به عنوان سرپرست خانوار، استفاده از بستر پیامک است؛ روشی که در دسترس همگان بوده و با ارسال کد ملی از طریق سیم کارت شخصی (به نام متقاضی)، می توان مطمئن شد که شخص سرپرست، متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی است.
کد خبر: ۹۷۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵ 17 April 2020

۲.۵ میلیون سرپرست خانوار سیم کارت ندارند/ ۸۸ میلیون پیامک برای ۲۵ میلیون خانوار/ خانوار‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان هستند، نگران نباشند/ ارسال پیامک برای اعضای خانواده‌ای که سرپرست بالای ۸۰ سال دارند/ فرصت ثبت نام وام یک میلیونی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه

تابناک اقتصادیحسین میرزایی با بیان اینکه اگر سرپرست خانواری سیم‌کارتی به نامش نباشد، باید سیم کارت بخرد، گفت: تمامی کسانی که از سرپرستان خانوار سیم کارت ندارند ۲.۵ میلیون هستند. هرکس تا ۳۱ فروردین سیم کارت تهیه و کد ملی خود را ارسال کند تا شب قبل از ماه مبارک رمضان وام خود را دریافت خواهد کرد.  

به گزارش «تابناک اقتصادی» روز پنجشنبه (مورخه 28 فروردین ماه 1399) تابناک اقتصادی طی مطلبی با تیتر "دریافت وام یک میلیونی برای این خانوار‌ها به بن بست رسیده است؟" به بررسی ابعاد و ابهامات وام یک میلیون تومانی که قرار است به همه خانوارهای یارانه بگیر تعلق بگیرد، پرداخت و در پایان این مطلب سوالاتی را مطرح کرد. یکی از این سئوالات این بود که سرپرستان خانوارهایی که سیم کارت به نامشان نیست، چه کنند؟ یا کسانی که دسترسی به تلفن همراه ندارند و پیامکی دریافت نمی کنند، چه کنند؟

حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا ساعتی قبل در یک لایو اینستاگرامی با تاکید بر اینکه در نظام بانکی برای اخذ تسهیلات باید حضوری به شعبه بانک مراجعه شود، افزود: در شرایط کنونی، تنها راهکار برای 25 میلیون متقاضی به عنوان سرپرست خانوار، استفاده از بستر پیامک می باشد؛ روشی که در دسترس همگان بوده و با ارسال کد ملی از طریق سیم کارت شخصی (به نام متقاضی)، می توان مطمئن شد که شخص سرپرست، متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی است.

مبلغ وام و کارمزد آن

حسین میرزایی با بیان اینکه قرار است برای کلیه خانوار یارانه بگیر یک میلیون تومان واریز شود در مورد کارمزد وام گفت: با توجه به قرض الحسنه بودن این وام، کارمزدی حدود 4 درصد در نظر گرفته شده است.

88 میلیون پیامک برای 25 میلیون خانوار

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا توضیح داد: به دلیل حجم بالای پیامک های ارسالی، این پیامک ها در نوبت های مختلف و در مجموع برای ۲۵ میلیون خانوار ۸۸ میلیون پیامک ارسال می شود، چون برخی از سرپرستان خانوار سیم کارت های مختلفی دارند و این پیامک ها تا پایان هفته (ساعت ۲۲ روز جمعه) فرستاده می شود و افراد تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) فرصت دارند درخواست خود را اعلام کنند.

وی افزود: پس از دریافت پیامک v.refahi سرپرست، کد ملی خود را به شماره 6369 ارسال کند. ممکن است دلیل عدم ارسال کد ملی به این شماره، شلوغی خط باشد؛ بنابراین در زمان های خلوت تر برای ارسال پیامک اقدام کنند. حتما باید پیامک v.refahi را دریافت کنید بعد کد ملی را به شماره 6369 ارسال کنید.

وام یک میلیون تومانی کرونایی و چالش های پیش رو؛ سرپرستان خانوارهایی که تلفن همراه ندارند چه کنند؟

پس از ارسال پیامک، یک پیامک بازگشتی برای شما ارسال خواهد شد، مبنی بر اینکه درخواست شما ثبت شد و نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرستان خانوارهایی که سیم کارت به نامشان نیست، چه کنند؟

او با بیان اینکه اگر سرپرست خانواری سیم‌کارتی به نامش نباشد باید سیم کارت بخرد، گفت: تمامی کسانی که از سرپرستان خانوار سیم کارت ندارند، ۲.۵ میلیون نفر هستند. هرکس تا ۳۱  فروردین سیم کارت تهیه و کد ملی خود را ارسال کند تا شب قبل از ماه مبارک رمضان (4 اردیبهشت ماه) وام خود را دریافت خواهد کرد.  

میرزایی ادامه داد: کسانی که سیم کارت به نامشان نیست تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فقط به دفاتر پیشخوان مراجعه و سیم کارت رسمی به نام سرپرست خانوار ثبت کنند و وام این افراد پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می شود.

تکلیف سرپرستانی که کهنسال و یا دارای معلولیت شدید هستند و سیم کارت ندارند چیست؟

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا برای افرادی که کهولت سن (بالای۸۰سال) و افرادی که دارای معلولیت شدید هستند و سیم‌کارت ندارند، گفت: فقط برای این افراد، اگر مشاهده شد که سیم کارت تهیه و پیامک ارسال نشد، برای سایر اعضای خانواده آن ها، فقط پیامک ارسال می شود و واریزی سرپرست برای آنها صورت می‌گیرد. البته هنوز این مساله اجرایی نشده است.

خانوارهایی که سرپرستان آن ها در زندان هستند چه کنند؟

سخنگوی تسهیلات حمایت کرونایی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه اگر سرپرست خانوار در زندان باشد، چگونه باقی افراد خانوار می توانند وام را دریافت کنند، تصریح کرد: برای این گروه هم از سازمان امور زندان ها پیگیر هستیم و اطلاعاتشان را دریافت خواهیم کرد و بعد از دریافت اطلاعات این وام به حساب یارانه بگیران اعضای خانواده واریز خواهد شد.

مردم به وزارتخانه مراجعه نکنند

میرزایی گفت: از مردم می خواهیم برای دریافت این وام مراجعه حضوری به مراکز و وزارت خانه نداشته باشند و فقط از طریق پیامک مشخصات خود را ثبت کنند.

میزان اقساط وام چقدر است؟

سخنگوی تسهیلات حمایت کرونایی  در مورد میزان اقساط گفت: 30 قسط است و ۳۵ هزار و ۸۰  تومان مبلغ دقیقی است که از یارانه کل خانوار به عنوان قسط کسر خواهد شد. وام یک میلیون تومانی پول نقد و قابل برداشت می باشد.

تکلیف زوجینی که هنوز یارانه جدید نگرفته اند، چیست؟

میرزایی با بیان اینکه زوجینی که تازه ازدواج کرده‌اند و هنوز یارانه جدید نگرفتند جزو مشمولان دریافت وام یک میلیونی هستند، افزود: حساب بانکی که یارانه به  آن واریز می‌شده، اگر در حال حاضر مسدود است از عهده ما خارج است و بعد از رفع مسدودیت حساب، وام واریز خواهد شد.

وام یک میلیون تومانی کرونایی و چالش های پیش رو؛ سرپرستان خانوارهایی که تلفن همراه ندارند چه کنند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
خوب چه کاریه ، برعکس اینکارو انجام میدادن یعنی همه شامل اگه کسی نخواست درخواست بده به همین سادگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
عجببب زرنگی شما؟اگه این کارو کنن بعد ملت چطوری برن سیمکارت بخرن حساب کن ی درصد این سیمکارتا فعال بشه ینی چ سودی میکنن اپراتورا و مخابرات
امان ٌافسوس وتاسف از ندانم کاری مسئولین .وسازمان ذیربط شما که در آن مشغول بکار هستید ، بهتر نبود اعلام میکردید سرپرست خانوار که تاکنون بهر نحوی یارانه دریافت میکردند برای اصلاح پرونده الکترونیکی خود در سامانه ای ، این سازمان میبایست به شرح ذیل اقدام نمایند .
1-افرادیکه شماره همراه ، فرد دیگری زا قبلاٌ اعلام نموده اند.
2- سرپرستان خانوارها برای بهبود اطلاع رسانی ،برای خود یک عدد سیم کارت تهیه نمایند
3- پس از راه اندازی سیم کارت ،شماره کد ملی خود را به سر شماره این سازمان .............. ارسال نمایند.
4- پس از بررسی نتیجه حداکثر ................ روز کاری ،از طریق پیامک ارسال میگردد.
5- بغیر از سر شماره این سازمان ،اطلاعات وکد ملی وسحلی خود را به شماره دیگر ارسال ننمائید
6- ومواردی دیگری که لازم و برای سازمان شما مطلوب است .
باسلام.
تکلیف کمک نقدی و نه وامی که اواخر اسفند بطور خیلی جدی و با مشخص کردن مبلغش برای افراد غیرشاغل مطرح شد بکجا رسید. تکرار میکنم وام نبود و کمکی بود به اشخاص غیر شاغل.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
من که دو ساله بیکار هستم هیچ
پوشش بیمه ای هم ندارم نه یارانه معیشتی به چشمم دیدم نه کمک نقدی کرونا کمک های دولت مثل مهریه می مونه کی داده کی گرفته
اگر کسی در حساب بانکی یارانه اش، شماره تلفن همراه متعلق به کسی دیگر را داده (به هر دلیل)،اما شماره تلفن همراه اصلی اش پیامک آمده، حالا بفرستد با شماره متعلق به خودش (که در بانک نیست) اشکال دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
ربطی به شماره تلفن ثبت شده در بانک نداره
باید با سیم کارتی که در شبکه تلفن همراه شرکت (همراه اول ، ایرانسل و . . . ) به نامش ثبت شده کد ملی را ارسال کند
اخه مرد حسحسابى اين جنكولك بازيها جيه سر مردم مياريد،من sm ميدم بهت تو جوابمو بده 60 دلار وام ميخواين بدين بدر مردمو در اوريد،من نميدونم 31 ميليارد دلار ارز رو هردمبيل دادين به خواص هيج تضمينى دادند كه باهاش كالاهاى ضرورى وارد كنند،نبرند تو بورس ،بانك،زمين،املاك و...دلال بازى باهاش نكنند. اصلا از كجا معلوم كه اين دلارها همينجورى فضل و بخشش نكردين
بد کاسبی نیست .اگر قیمت هر سیم کارت اعتباری حداقل 5 هزار تومان باشد بیش از دوازده میلیارد در آمد کسب می کند.
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حد اقل 20تومن تازه امروز اصن سیمکارت نبود
توهین به مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اونوقت که پیش فروش تابوت،میذارن و سایتشون تو جیک ثانیه،هنگ میکنه،اونوقت که طرف با زنش تو صف سکه،شب تا صبح روبروی بانک،تو پیاده رو می خوابه،اونوقت که طرف برا گرفتن چندرغاز ارز،پاسپورتشو کرایه میده،اونوقت که برای خرید برنج و چای و ...،بعضیا هجوم می برن و همه جا،قفل میشه ....،به ملت توهین نمیشه؟
استفاده ازسیمکارت دیگران قانونا صحیح نیست و در صورت هر گونه سوءاستفاده از آن،مالک سیمکارت جوابگو هست.اگر می خواهید سیمکارتتان را به دیگران بدهید یا بفروشید، طرفین با کارت ملی خودشان به دفتر رسمی اپراتور تلفن همراه (ایرانسل-رایتل-همراه اول) مراجعه کرده و انتقال مالکیت انجام دهند.اگر سرپرست خانوار سیمکارتش بنام خودش نیست، با کارت ملی خودش و صاحب واقعی سیمکارت و کارت ملی اش به دفتر رسمی اپراتور تلفن همراه رفته و در عرض چند دقیقه انتقال مالکیت دهند و سپس کد ملی خود را با آن شماره به 6369 ارسال نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
ای خداااا دوست عزیز فکر میکنی این کار رو مشتری نباید انجام بده فروشنده باید سختگیری بکنه اما بخاطر این که اپراتورا بدون دردسر پول پارو کنن بدون هیچ مسولیتی سیمکارت ریختن تو بازار مردم خریدن بعد از ی مدت فهمیدن تو چه دردسری افتادن از اونجایی که کشور ما اینجوریه که اول آسفالت میکنن بعد میکنن لوله میندازن توش واسه آب این چیزا عادی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
اگه سرپرست خانواده با شماره ای که به اسم خودش نیست اول پیامک بده و بعد سیمکارتو به نام سرپرست خانواده تغییر مالکیت بدیم باید چیکار کرد؟ دوباره با همون شماره باید کد ملی سرپرست خانواده رو ارسال کنیم یا اینکه یه سیمکارت جدید به اسم سرپرست خانوار بگیریم؟
بخدا قسم این رقم و این نبود یک سیستم برای پرداخت یک میلیون تومان به مردمی فقیر شده و گرفتار شرم آور و توهین آمیز است
دست بردارید از این بازی
و با دنیا کنار بیایید و به صورت اساسی و ریشه ای و بنیادی کشور را بصورت عادی و علمی و منطقی اداره کنید
و دست از شعارهای مرگ و لعنت فرستادن بردارید
کشور در تمام زمینه ها گرفته و عقب مانده است

و نخبگان و افراد با تجربه و عالم و ثروتمند و متخصص دارند دسته دسته از کشور مهاجرت می کنند و می روند
و فرصت های عالی را داریم از دست میدهیم
معادن نفت و سازمان و مواد معدنی و محیط زیست و آب و خاکمان هر روز تهی تر می گردد
میتوانید به کمک مردم تا دیر تر نشده خسارات را جبران کنیم و بسازیم و خود را به قافله جهانی برسانیم
سلام
از زمان اعلام رسمي و دريافت پيامك ارسال درخواست به شماره 6369 متاسفانه امكان ارسال پيامك وجود ندارد پيام دريافتي : (متاسفانه پيام ارسالي ناموفق بود) نمي دانم دليل آن چيست شايد حجم ارسال پيامك ها زياد است يا اختلال در شبكه و يا ... حتي ساعت 4 صبح مجدد سعي كردم ارسال كنم متاسفانه امكانپذير نبود. سوابق روي گوشي موجود مي باشد. اگر تا مهلت تايين شده موفق نشديم چاره چيست؟ مقصر كيست؟؟
پدر من هفتاد سالش سیم کارت نداره و نمیتونه بره بیرون .خب تکلیف ما چیه ؟.ببین تو رو خدا چه مسخره بازی در آوردن یک میلیون میخوان بدن به ملت چقدر سختگیری میکنن .ولی یه آقازاده ای میخواد از بانک وام و تسهیلات بگیره بدون هیچ ضامن و مدرکی میلیارد میلیارد پول و ارز بهش میدن تازه بعدا این پول رو هم بهشون پس نمیده ولی برای ما مردم بیچاره هزارتا بامبول در میارن
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
این همه آدم مسن خودشون موبایل دارن پدر شما هم مثل بقیه میرفت یه سیمکارت 5تومنی میخرید قبل از این وضعیت، تا یه کاری دولت بخاد کنه باز یه تعداد مشکل دارن و نمیشه و...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
دقیقا پدر من هم همین شرایط رو داره . من که نیاز زیادی به این پول ندارم پیامک دادم اما اونتونسته . بهش میگم برو یه سیم کارت بخر به اسم خودت میگه ولش کن پسرم ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان .
همراه اول در جهت کمک به اجرای این طرح، سیمکارت رایگان برای سرپرستان خانوار تهیه دیده. لطفا به دفاتر مراجعه کنند
واقعا به اینها که با این محاسبات دقیق برای مردم برنامه ریزی میکنند باید مدال افتخار بدن اخه سرپرست خانواده 5 یا 6 نفره هم 1میلیون بگیره و سرپرست خانواده 2نفره هم 1میلیون
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
خونواده 6نفره؟!چه خبره عمو؟ مگه هنوزم هستن همچین خانواده هایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
خب بابا به اینم توجه کن وقتی قسط کم میکنند واسه اون خانواده 5 نفره یارانه بیشتر میمونه واسه اون دونفره یارانه کمتر یکم فکر کنید
چه در آمد میلیاردی بدست میارید واقعا که.....
حداقل به هر نفری یک میلیون تومان وام بدهید.
برای من اس ام اس نیومده دو ماهه مغازه رو تعطیل کردم
خانواده 2 نفره 1میلیون بگیره خانواده 4 نفره که خرجش چند برابره هم 1 میلیون واقعا تصمیم درستی گرفتن مثل بقیه چیزها طرف بنز داره یارانه میگیره و یکی دیگه نون شب نداره گفتن بهش یارانه تعلق نمیگیره
مردم عزیز با عزت زندگی کنید و از خدا بخواهید و نه از اینها. خدا خودش از هزاران دست دیگه کمک میکنه بهتون.
سلام دوستان ارسال نشدن پیامک ما به6369 برای خیلی ها پیش اومده ستاد رفاه فکری باید بکنه خسته شدیم ازبس اس فرستادیم ارسال نمیشه.
برادرمن زندانه واصلایارانه دریافت نمیکرده ازهمه چی عقبه چون ازاولم سرچیزای بیخودم میرفته زندان مثلابرادردیگه م ازش شاکی بوده حالاکاری ندارم میخام بدونم به اون ساده هم این وام تعلق میگیره چون دوسه روزدیگه آزاده اماجایی واسه موندن نداره
من سیم کارتم به نام خودمه و اس ام اس بانک ندارم چیکار باید کنم باید حتما اس ام اس بانک داشته باشم
تورو قران راهنمایی کنید هزار بار سعی کردم پیامک ناموفق هستش یعنی به ما تعلق نمیگیره بخدا گرفتاریمممممممممم راهنمایی کنید به لاتین هم وارد کردم ناموفق بود چه کنم
حالا این وسط مردم رو راهی صفهای همراه اول کنید تا کرونا بگیرن
میرزایی ادامه داد: کسانی که سیم کارت به نامشان نیست تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فقط به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند .
یکی نیست بگه مگه قرار نیست بیرون نریم و جای شلوغ جمع نشیم . الان کلی ادم باید برن تو دفاتر پیشخوان پشت به پشت هم وایسن خط ثبت کنن .
خدا را هزاران بار شکر که محتاج این ییییییییییییییککککککککککککککک مییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییوننننن تومان پر منت نیستم....
مثل يارانه معيشتي هزار جور دردسر درست كنيد تا عده اي نتوانند اين مبلغ را بگيرند
سلام مادر من ۸۵سال سن داره سواد هم نداره زیر نظر کمیته امداد امام خمینی است که سیم کارت نداره این چطور باید کد ملی خودشو پیامک کنه تنها هم زندگی میکنه ایا دولت فکر اینجاشو کرده الان به کی وکجا براش پیامک میاد یه پیرزن که اصلا از جاش به زور تکان میخوره
با سلام متاسفانه با سياست اشتباه اي كه سيم كارت حتما بايد به اسم سرپرست خانواده باشد در اين وضييعت كرونا مردم هجوم آوردند به امور مشتركين و صف طولاني بوجود آمده براي خريد سيم كارت ايرانسل بنام خودشان باعث تشديد ويروس كرونا مي گردد و سيم كارت ها زياد ايرانسل نيز بفروش مي رسد
2،500،000×25=62،500،000،000 دو و نيم ميليون سربرست خانوار ضرب در بيست و بنج هزار تومان قيمت سيم كارت»»»شصت و دو ميليارد و بانصد ميليون تومان براي همراه اول و ايرانسل كه شركتهاى خصوصى هستند
تابناک ممنون ار پیگیریت در این رابطه . متاسفانه خیلی ها سرپرست خانوارشون پیر یا از کار افتاده هستند و حتی توان رفتن به دفاتر پیشخوان هم ندارند.
کدملی راثبت نام نموده ام وارسال شده است متاسفانه تاکنون هیچگونه پیامی دال برتاییدوعدم برایم ارسال نشده است لطفاراهنمایی فرماییدچون تاروز یکشنبه وقت باقی است
4 شنبه 27 بهمن یک نمایندگی پیشخوان دولت واقع در تهران خیابان یوسف آباد سیم کارت ایرانسل را 50 هزار تومان می فروخت اما 5شنبه 28 بهمن گفت قیمت همان سیم کارت 70 هزار تومان است!
۱ میلیون میخواید بدید ، پدرمونو در اوردید
بابا کسی وام یک میلیونی شمارو نخواست شما اگه قصدتون کمک بود که سود نمیگرفتین
سلام اقا چرا مردم بدبخت اذیت میکنید خب بازم مثل همیشه به افراد نیازمند چیزی تعلق نمیگیره مادر من سرپرسته رفتم سیم بگیرم میگن کارت ملی باید بدید کارت ملی مادرم موقع تعویض گرفتن بهش یه تیکه کاغذ دادن الان دوساله میگن با این نمیدن بگید چیکار کنیم
ولله بدبختی کشیدیم بخطر این یک ملیون انقدر التماس میکنیم ازناچاری بخدا نداریم رفتیم سیم کارت بخریم انقدر شلوق بود که نگو بعد گفتن تمام شده
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
خداشاهده زندگی کردن در حدفقیر را هم برما آرزو کردین ، الان بدترین روز زندگیه ملته ،فردا بدتر از امروز ، چکار کردید شما ، چرا اخه منه بدبخت زیرخط فقیر نتونم ماشین بخرم هیچ وقت ، چرا باید یه میلیون پول بدین ،همون پول در عرض دو روز خرج خونه کنیم و ۳۰ ماه قسط بدیم ...چرا اخه چراااااااااا
با توجه به اینکه مبلغ قسط وام یک ملیونی از سهم هر نفر کمتر است بنابراین از نظر حقوقی ارسال پیامک از سوی هر یک از اعضای یارانه بگیر خانواده قابل قبول است و ارسال پیامک توسط هر یک از اعضا را می توان به عنوان موافقت به کسر اقساط در نظر گرفت.
چه زمان وتاریخ پول به وام به حساب خانواده زندانیها میریزند
من سرپرست خانوار هستم ولی بهم سیم کارت نمیدن چون هیجده سالم نشده است باید چکار کنم؟ یکی راهنمایی کنه
خواهش میکنم به پیامم جواب بدین. چند روزه تمام ذهنم رو به خودش مشغول کرده. یک اینکه: من سرپرست خانوار نیستم. ولی چند ساله که بنا به دلایلی جدا از خانواده زندگی میکنم و دو سال پیش اقدام کردم که یارانه م به حساب خودم ریخته بشه. میخوام بدونم با این تفاسیر الان من رو تو کتگوری سرپرست خانوار میذارن و این وام یه تومنی به من تعلق میگیره؟ دو اینکه: اگه با توجه به این شرایط من سرپرست خانوار محسوب میشم، میخواستم بدونم قضیه ی این اس ام اس های مربوط به سیمکارت رایگان چیه؟ آیا این اس ام اس به صورت دیفالت برای همه فرستاده شده؟ چون من علی رغم اینکه سیمکارت به اسمم هست برام پیامک اومده که "آن دسته از سرپرستان خانوار که سیمکارت ندارن برای گرفتن سیمکارت رایگان اقدام کنن". من سیم کارتم به اسم مادرم بود و سال گذشته مالکیتش رو تغییر دادم و به اسم خودم کردمش. یعنی اینا الان درجریان تغییر مالکیت سیمکارت نیستن؟ یا اینکه چون یارانه م رو دو سال پیش از خوانواده جدا کردم و تغییر مالکیت سیم کارتم برای یه سال پیشه هنوز تو سیستمشون سیمکارت به اسمم نیست!؟ یا هیچکدومشون نیست و اس ام اس های سیمکارت رایگان برای همه به صورت دیفالت فرستاده شده؟ خواهش میکنم یکی به پیامم جواب بده و از سر در گمی درم بیاره. چند روزه تمام فکر و ذهنم شده این قضیه. ممنون.
اگر کسی سرپرست خانوادش زندان باشه چیکار کنه برا یه میلیونه .
سلام من سرپرستی هستم زیر ۱۸ سال سیم کارت هم بهم تلق نمیگیره نمیتونم ثبت نام کنم چون زیرسنم گواهی رشدم دارم قبول نمیکنن.یارانه هم مگیرم میخام بدونم از چ راهی میتونم باین مشکل محدودیت سیم کارت برای خودم بگیرم و یا این وام رو دریافت کنم ممنون میشم سوالمو حواب بدین
اگرکدملی اشتباه واردکرده باشیم چطوری ویرایش کنیم
اونایی که زیر ۱۸هستند ولی سرپرست هستند سیم کارت به اسمشون نمیخوره چیکار کنند؟؟
از 63 میلیون واجد دریافت کارت ملی 46 میلیون کارت را دریافت کردند 17 میلیون نفر کارت ملی در اختیار ندارند با قانون موجود سیم کارت هم نمی توانند ثبت نام کنند
30 درصد افراد بالای 18 سال اصل کارت هوشمند ملی را ندارند سیم کارت به انها نمی فروشند . یا باید قرض کنند یا سیم کارت خارجی بخرند
12 میلیون نفر افراد غیر از سرپرست خانوار هم به علت نداشتن اصل کارت ملی سیم کارت مجاز به ثیت نام سیم کارت نیستند سیم کارت ندارد
سلام کودکانی هستن بعد از فوت سرپرست دولت خود کودک را سرپرست خود کرده است وبرای کودکان سیم کارت به نام نمیخورد باید چیکار کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر