بازدید 14742

نتایج آخرین نظرسنجی درباره کرونا از شهروندان تهرانی

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده در کلان شهر تهران، ۶۰ درصد شهروندان تهرانی کرونا را ویروسی جدی و خطرناک تلقی می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 16 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در جمع خبرنگاران درباره سامانه‌ای که برای اطلاع رسانی در زمینه کرونا در تهران راه اندازی شده است، گفت: آخرین نظرسنجی ما از شهروندان تهرانی حاکی از تغییر نگرش و بینش آن‌ها نسبت به کرونا بوده است. به طوری که در آخرین نظرسنجی که در چند روز گذشته انجام شد، ۵۱ درصد از شهروندان تهرانی نگران ابتلای خود یا یکی از اعضای خانواده شان به کرونا بوده اند.

وی افزود: همچنین بالغ بر ۶۰ درصد شهروندان تهرانی ویروس کرونا را ویروسی جدی و خطرناک تلقی کردند. این موضوع نشان میدهد که آموزش‌های ارائه شده موثر بوده و نگرش و بینش شهروندان تهرانی درباره کرونا در حال تغییر است.

زالی ادامه داد: بر اساس این تغییر نگرش نیازمند اطلاع رسانی بیش از گذشته در زمینه کرونا هستیم. بر همین اساس سامانه تلفنی ۸۹۵۱۱ راه اندازی شده که یک سامانه جامع و چند کانالی است و علاوه بر پاسخگویی به سوالات، آخرین اخبار اطلاعیه‌ها و آخرین وضعیت بیماری در تهران و... را به اطلاع مردم می‌رساند.

زالی گفت: همچنین این سامانه این امکان را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرده که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن سوالات فنی و تخصصی خود درباره کووید۱۹ را مطرح کنند. علاوه بر جنبه‌های عمومی اطلاع رسانی این سامانه، از طرفی این فرصت را فراهم میکند که مراکز بهداشتی و درمانی که در مجاورت فرد هستند، مشخص شده و فرد میتواند به آن‌ها مراجعه کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر