بازدید 4950

فدراسیون ایران منتظر خبرخوش توافق ویلموتس با فنرباغچه

ویلموتس ۵۱ ساله در اواخر آبان ماه، تنها پس از گذشت شش ماه از حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران اقدام به فسخ یک‌جانبه قراردادش کرد و از آن زمان دیگر هدایت تیمی را به‌عهده نگرفته است.
کد خبر: ۹۷۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 15 April 2020

شکایتی که فدراسیون فوتبال ایران از سرمربی پیشین تیم ملی انجام داده است، کار این سرمربی بلژیکی را برای حضور روی نیمکت فنرباغچه دشوار می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اخیراً رسانه‌های ترکیه‌ای به نقل از سایت «فوتبال ۲۴» بلژیک خبر دادند مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک با رد پیشنهاد باشگاه آنتورپ بلژیک، در حال مذاکره با مدیران باشگاه فنرباغچه به‌منظور قبول سرمربیگری زردولاجوردی‌پوشان استانبول است.

اکنون، اما خبر می‌رسد که مانعی جدی برای حضور این سرمربی ۵۱ ساله روی نیمکت فنرباغچه وجود دارد. سایت «فوتو اسپور» ترکیه گزارش داد، مارک ویلموتس به‌خاطر فسخ یک‌جانبه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران و اختلافی که با این فدراسیون دارد، نمی‌تواند هدایت تیمی دیگر را به‌عهده بگیرد.

براساس این گزارش، فدراسیون فوتبال ایران از این سرمربی بلژیکی به فیفا شکایت کرده است و تا این پرونده در فدراسیون جهانی فوتبال بسته نشود، او نمی‌تواند قراردادی با فنرباغچه امضا کند.ویلموتس ۵۱ ساله در اواخر آبان ماه، تنها پس از گذشت شش ماه از حضورش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران اقدام به فسخ یک‌جانبه قراردادش کرد و از آن زمان دیگر هدایت تیمی را به‌عهده نگرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست