بازدید 19965
۸

کریس مورفی: درمان ایرانی‌ها یعنی درمان آمریکایی‌ها

نماینده مجلس سنای آمریکا با انتقاد از تحریم‌های کشورش و نقش آنها در مبارزه ایران با بیماری «کووید-۱۹» گفت اگر این بیماری در ایران مهار نشود در آمریکا هم قابل کنترل نخواهد بود.
کد خبر: ۹۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 15 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از «نشنال‌اینترست»، «کریس مورفی»، عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا هشدار داد چنانچه دولت آمریکا سیاست‌های فعلی خود در قبال ایران را ادامه دهد در «مرگ انسان‌های بی‌گناه» در ایران در نتیجه شیوع «کووید-۱۹» نقش داشته است.

کریس مورفی در ادامه به نقش تحریم‌های آمریکا در واردات تجهیزات پزشکی توسط ایران جهت مبارزه با کرونا اشاره کرد. او گفت: «در حاضر تحریم‌های ما اجازه این کار (واردات تجهیزات پزشکی توسط ایران) را نمی‌دهند.»

وی اضافه کرد: «اگر این بیماری همه‌گیر کماکان به رشد خودش ادامه دهد و در ایران پراکنده شود باعث مرگ انسان‌های بی‌گناه خواهد شد. بخشی از دلایل مربوط به مرگ این آدم‌ها به سیاست‌ آمریکا مربوط می‌شود که متناسب با منافع امنیتی کشورمان نیست.»

مورفی گفت: «به یاد داشته باشید اگر ما این ویروس را آنجا شکست ندهیم نمی‌توان اینجا شکست بدهیم. این ویروس مرز نمی‌شناسد.»

«مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا و سایر مقام‌های دولت این کشور در روزهای گذشته بارها مدعی شده‌اند تحریم‌های آمریکا اخلالی در ارسال کمک‌های بشردوستانه با ایران ایجاد نمی‌کند.

کارشناسان مسائل تحریمی می‌گویند با آنکه از لحاظ تئوری این نکته ممکن است صحیح باشد در عمل تحریم‌های بانکی آمریکا شرکت‌ها را برای انجام هر گونه مبادله با ایران بی‌میل می‌کند.

شیوع ویروس کرونا در ایران موجب شده فشارهای جامعه بین‌الملل به ایالات متحده برای کاهش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، اما دولت ترامپ تا به حال در برابر این فشارها مقاومت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
الحمدالله تحریمها یه مشت کاغذ پاره بودن ، برکت برا مابودن ، هیچ اثری هم نداشته
مرگ بر آمریکا.
ماکه به آمریکا نیاز نداریم .تازه اگه راه بازبشه به مستضعفان آنجا کمک هم می کنیم
انعطاف باید دو طرفه باشد. نمی شود به قلدر گفت فقط تو کوتاه بیا. او هم قلدر است و هم دارای قدرت. تاکنون به خوبی ثابت شده که کسی در دنیا بدون اجازه او قادر به انجام هیچ کاری نیست. این را سیاستمداران ایران هم درک کرده اند. پس این سر صداها شاید بخشی از آن سیاسی و بزرگنمایی باشد. یکی از مصداق های این انعطاف قبول کمک های انسان دوستانه ای است که او ادعا کرده است. خوب شما می گویید دورغ است قبول کنید و دروغ او را به مردم خود و جهانیان ثابت کنید. نه اینکه با قهر و لجبازی و مانورهای سیاسی که دست رد به سینه امریکا زدیم مردم خود را قربانی کنیم. یادم هست بچه که بودم هر وقت قهر می کردم بعد پشیمان می شدم و به نوعی به اشتباه خود اعتراف می کردم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
وقتی دشمن قلدر باشد و امکانات شیطانی هم داشته باشد، ممکنه در قالب کمک ،هم به ملت و شکور ضربه بزنه
صداقت یا دروغ بودن را از راه بی ضرر میشه فهمید. صداقت که باشه، اموال را ازاد می کنه یا میزاره از همون اموال لوازم پزشکی بگیریم
سلام می تونید در مورد شرکت های ساخت محلول های الکلی مطلبی تحقیقی منتشر کنید که اصلا این شرکت های داخلی محلول های ضد عفونی کننده که در لیبل زدن 70 درصد الکل حقیقت دارد یا نه و راه تشخیص به چه صورت هست؟ ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
اکثر این الکلهای به ظاهر ۷۰ درصد ، تقلبیه
تا زمانی که مبادلات بانکی را شفاف سازی نکنید حق با جامعه بین المللی است که با ایران مبادلات بانکی نداشته باشند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی