بازدید 9954

سناتور آمریکایی چین را هم محورشرارت خواند

یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی با اشاره مجدد به ایران، کره شمالی و روسیه، چین را نیز محور شرارت جدید خواند.
کد خبر: ۹۷۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 13 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سناتور جمهوریخواه از ایالت تنسی آمریکا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محافظه کار این کشور «چین» را یکی از محورهای شرارت جدید خواند.

به نوشته وبگاه «بریتبارت» سناتور «مارشا بلک برن» در گفت‌وگو با شبکه «فاکس نیوز» چین را به خاطر اتفاقات رخ داده بابت ویروس کرونای جدید، محور شرارت خواند. بلک برن با اشاره به ایران، کره شمالی و روسیه گفت: « چینی‌ها هم بخشی از محور شرارت جدید هستند. اینها افرادی نیستند که برایشان خیر و خوشی آرزو کنیم.»

وی در بخش دیگر این گفت‌وگو چین را متهم به پنهان کاری اطلاعات درباره ویروس کرونای جدید کرد و خواهان اقداماتی برای جبران صدمات وارده به کشورش از جمله بازپس گرفتن گرفتن بدهی یک تریلیون دلاری از چین و بازگرداندن محصولات آمریکایی از این کشور شد.

این در حالی است که سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین امروز دوشنبه به برخی اتهام زنی‌های آمریکا واکنش نشان داد.

این سناتور جمهوریخواه آمریکا پیشتر نیز خواهان اعمال فشار حدکثری بر تهران شده بود. وی بعد از سرنگون شدن پهپاد متجاوز این کشور در جنوب ایران از سوی پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار اعمال فشار بیشتر بر ایران و ارسال پاسخی محکم مبنی بر جدی بودن واشنگتن در محافظت از متحدان و منطقه شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست