بازدید 16567

پیام جانسون پس از مرخص شدن از بیمارستان

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس ضمن تشکر از پزشکان و کادر درمانی که جان او را نجات دادند، در پیامی ویدیویی خطاب به مردم اعلام کرد در نبردی ملی علیه کرونا در حال پیشرفت هستند.
کد خبر: ۹۷۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 12 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد و در یک پیام ویدیویی از کادر خدمات درمانی برای نجات جان خود تشکر کرد و گفت: «وقتی با بیماری (کووید-۱۹) در حال دسته و پنجه نرم کردن بودم، اوضاع می‌توانست جور دیگری رقم بخورد.»

بوریس جانسون، نخست وزیر ۵۵ ساله انگلیس در ۵ آوریل به بیمارستان سنت توماس در مرکز لندن منتقل شد که به صورت مستمر علائم بیماری ویروسی کرونا از خود نشان می‌داد. در ۶ آوریل با بدتر شدن حالش به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد که تا ۹ آوریل در تحت مراقب‌های ویژه بوده است.

وی طی یک ویدئوی ۵ دقیقه‌ای ضمن تشکر از کادر درمانی سرویس سلامت همگانی انگلیس، گفت: «شکی در آن نیست که کادر درمانی سرویس سلامت همگانی جان من را نجات دادند و من امروز پس از یک هفته از بیمارستان مرخص شده‌ام.»

وی با ذکر نام پرستارانی که از او مراقبت کرده بودند از آن‌ها تشکر کرد و گفت: در ساعاتی که او حال مساعدی نداشت، تمام وقت از او مراقبت می‌کردند که در غیر این صورت شرایط به شکل دیگری پیش می‌رفت.

جانسون هم‌چنین ابراز کرد که دلیل زنده ماندنش مراقبت لحظه به لحظه پرستاران از او بود که هر ثانیه از شب را به تیمار، مراقبت و انجام کار‌های ضروری او می‌پرداختند.

در حالی حال بوریس جانسون رو به بهبودی است، وزرای دولت وی تحت فشار هستند تا بتوانند او را مجاب کنند و توضیح دهند که چرا شمار تلفات کرونا به این سرعت افزایش یافت و از مرز ۱۰ هزار تن گذشته است.

بوریس جانسون در این پیام تصویری هم‌چنین از مردم به دلیل زیر پا نگذاشتن مقررات آمد و شد و رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرد و به آن‌ها اطمینان داد که تلاش‌هایشان به نتیجه خواهد رسید و کرونا ریشه‌کن خواهد شد.

وی در آخر گفت که "ما هر روز تعدادی از هموطنانمان را از دست می‌دهیم و برای آن‌ها سوگواریم؛ مبارزه با ویروس کرونا به هیچ وجه پایان نیافته است، اما اکنون در حال پیشرفت و غلبه در نبردی ملی علیه کروناویروس هستیم. "
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار