بازدید 7406

شیخ‌عیسی‌قاسم: «تحریم» نشانه بحران اخلاقی است

آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرینی، بحران کنونی کرونا را بحران از دست رفتن دین، انسانیت و وجدان دانست و تحریم برخی کشور‌ها علیه دیگران را بیانگر بحران اخلاقی توصیف کرد.
کد خبر: ۹۷۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰ 12 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رسانه‌های بحرینی، آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی گفت: اگر بحران اخلاقی در این جهان ادامه یابد، بحران کرونا بیشتر و بیشتر خود را نمایان خواهد کرد. این بحران روسا و کشور‌های بزرگ و کوچک و رهبران است. بحران حکام و وزیران و شاهان و روسای جمهور است. بحران از دست رفتن دین و انسانیت و وجدان است.

وی اشاره کرد که سرقت ماسک‌های کشور‌ها از سوی کشور‌های دیگر و مصادره آنها، فقرا را در معرض بیماری و سپس مرگ قرار می‌دهد.

آیت الله قاسم گفت: تشدید محاصره علیه برخی کشور‌ها از سوی کشور‌های ظالم و متجاوز و متخاصم با هدف گسترش شیوع (بیماری) بیانگر اخلاق ناجوانمردانه و حقیرانه و وحشیگری آن‌ها است. این اخلاقی است که بسیاری از روسا و سران بزرگ جهان با آن زندگی می‌کنند.

وی تصریح کرد که جهان به خاطر فراموش کردن پروردگارش و تهی بودن آن از گرایش الهی درست غرق در مصیبت می‌شود.. جهان بدون دین جهان سرقت، جهان خیانت، چپاول، قتل، دیوانگی، شرارت و ظلم و مفاسد است. این حکایت امروز بسیاری از جهان ما است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: سرقت ماسک‌های کشور‌ها از سوی کشور‌های دیگر و مصادره آن همان اخلاق این جهان بیمار در چنین شرایط دشواری است. سرقت در چنین محنتی! سرقت ماسک‌های فقرا و نیازمندان آن‌ها را با خطر بیماری و سپس مرگ مواجه می‌کند. ‎
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل