بازدید 12490

راهنمای انتخاب کوله پشتی ، چمدان و ساک مسافرتی و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

برای خرید کوله پشتی ابتدا باید این موضوع را مشخص نمایید که قرار است از این کیف در کجا استفاده نمایید.
کد خبر: ۹۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 11 April 2020

راهنمای انتخاب کوله پشتی ، چمدان و ساک مسافرتی و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

کوله پشتی

برای خرید کوله پشتی از فروشگاه اینترنتی 123kif.ir ابتدا باید این موضوع را مشخص نمایید که قرار است از این کیف در کجا استفاده نمایید. قرار است استفاده ورزشی داشته باشد به طور مثال با آن به کوهنوردی بروید و یا اینکه تنها برای حمل لوازم باشگاه شما باشد؟

شاید ممکن است که کیف کوله پشتی را برای استفاده روزمره در محل کار و دانشگاه و مدرسه بخواهید. زمانی که نوع استفاده را مشخص نمودید حال می توانید راحت تر تصمیم بگیرید که چه سایز کوله پشتی با چه جنسی را باید خریداری نمایید.

اگر کوله پشتی برای کوه و موارد ورزشی خریداری می کنید پس بهتر است که سایز آن بزرگ باشد و بسیار جادار باشد . چک کنید که جیب های داخلی داشته باشد تا بتوان لوازم را به صورت تفکیک شده داخل کیف چید. سپس بند های کوله پتشی مهمترین قسمت هستند زیرا باید وزن بار بسیاری را تحمل کنند در نتیجه بندها باید ضخیم و پهن باشند تا فشار وارد شده با شانه را تقسیم کنند. وجود لایه های اسفنجی داخل بندها می تواند باعث شود شما احساس سنگینی کمتری بر روی شانه های خود داشته باشید.

راهنمای انتخاب کوله پشتی ، چمدان و ساک مسافرتی و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

ضد آب بودن جنس کیف در هر نوع کوله پشتی یک آپشن بسیار مهم و ضروری است چه شما به کوه بروید و یا به صورت روزانه از کیف استفاده نمایید بدون شک خوشایند نیست که با یک باران تمام لوازم داخل کوله پشتی شما خیس شود. نیازی نیست که کوله پشتی کاملا ضد آب باشد فقط تا حدودی که جلوی حجم ورودی آب و رطوبت گرفته شود می تواند عالی باشد.

زیپ ها نیز سمت دیگری از قسمت های جانبی کیف کوله پشتی می باشند که توسط آن ها کیف بسته می شود و لوازم داخل کوله پشتی بیرون نمی ریزد. پس باید دقت نمود که زیپ ها روان و راحت حرکت کنند و اگر کمی زیپ درشت باشد دسترسی سریع تر و راحت تر خواهد بود. زیپ های ریز معمولا خیلی سریع در دسترس قرار نمی گیرند و ممکن است راحت بشکنند.

معمولا کوله پشتی های کوهنوردی دارای یک قاب می باشند که کیف را ایستاده نگه دارند در این صورت شما لوازمی که داخل کوله پشتی چیده اید خیلی منظم و دقیق سر جای خود می مانند و دچار بی نظمی و بهم ریختگی نخواهند شد و حرکت در پیاده روی و کوهنوردی را برای شما آسان تر می کند. جنس این قاب ها از فیبر کربن یا پلاستیک‌های محکم می باشد تا دوام بیشتری داشته باشند.

 

چمدان

برای خرید چمدان از از فروشگاه اینترنتی 123kif.ir  اولین چیزی که بسیار مهم است خصوصا برای افرادی که بسیار سفر می کنند این است که یک چمدان با دوام و استحکام بالا پیدا کنند تا در سفرها دچار خرابی و شکستگی نشود.

چمدان هایی با جنس پلی کربنات می توانند بهترین گزینه برای این دسته از افراد باشند که خیلی مقاوم هستند و کمتر پیش می آید که دچار شکستگی و آسیب شوند. عمده آسیبی که به این چمدان ها وارد می شود معمولا خط و خش بر روی بدنه آن می باشد که چندان مهم نیست زیرا مطمئن هستید که تمام لوازم شما داخل چمدان سالم و بدون نقص باقی مانده اند.

اما گر می خواهید چمدان شما وزن کمی داشته باشد می توانید از گزینه های برزنتی و پارچه ای استفاده نمایید. همچنین این مدل ها دیگر مشکل خط و خش افتادن بر روی چمدان را ندارند اما باید این موضوع را بدانید که مقاومت آن ها در حد پلی کربنات نیست و ممکن است در مسافت های طولانی آسیب به لوازم داخل چمدان شما برسد. بهتر است جنس پارچه هایی که انتخاب می کنید ضد آب باشد تا آب و رطوبت به داخل چمدان نفوذ نکند.

راهنمای انتخاب کوله پشتی ، چمدان و ساک مسافرتی و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

اگر به مکان هایی سفر می کنید که آشنایی چندانی با آن جا ندارید خوب است که چمدان انتخابی شما دارای قفل باشد تا امنیت لوازم شما حفظ شود در غیر این صورت شما می توانید خودتان قفل معمولی تهیه نمایید و چمدان خود را ایمن نمایید.

چمدان همانند کوله پشتی دارای قاب می باشد که این قاب با توجه به جنس خود چمدان تغییر پیدا می کند. اما به طور معمول جنس آن از پلاستیک فشرده و سخت می باشد.

 

کیف چرم

می توان گفت هر زمان که صحبت از چرم و محصولات چرمی و کیف چرم می شود به یاد کشور  صاحب سبک در این زمینه می افتیم یعنی ایتالیا. نوع چرم تولید شده در این کشور همراه با طرح های جدید باعث شده این صنعت کشور ایتالیا در تمام دنیا زبانزد باشد. اما این موضوع را باید بدانیم که ایران هم در این زمینه و تولید کیف چرم و محصولات چرمی حرف برای گفتن بسیار دارد.

دوام کیف چرم به به نوع چرم و کیفیت دوخت آن بستگی دارد. چرم دانه کامل یکی از بهترین و مرغوب ترین چرم ها می باشد ولی بدون شک به واسطه این کیفیت عالی قیمت گران تری هم دارد. اما پرداخت هزینه بیشتر برای داشتن یک کیف چرم با کیفیت عالی و دوام بالا بسیار ارزش دارد.

راهنمای انتخاب کوله پشتی ، چمدان و ساک مسافرتی و کیف چرم از فروشگاه 123 کیف

اگر کیف چرم را از از فروشگاه اینترنتی 123kif.ir به عنوان کیف ادارای خریداری می کنید به وزن آن دقت کنید زیرا اگر بیش از حد سنگین باشد برای حمل روزانه شما را دچار دردسر می کند و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلات برای دست و گردن شما شود. دقت کنید که کیف دارای بند دوشی نیز باشد و همچنین قابلیت جدا شدن داشته باشد در این حالت به هر شکلی بخواهید می توانید آن را استفاده نمایید. کیف چرم به سادگی قابلیت این را دارد که با هر سبک لباس و استایل وفق داده  شود با تیپ اسپرت یا مردانه و یا ادارای و رسمی.

این موضوع را نیز مد نظر داشته باید  که قرار است چه لوازمی داخل کیف چرم خود قرار دهید به طور مثال لپ تاپ هم جز لوازم داخل کیف خواهد بود یا خیر؟ پس وزن آن را نیز در نظر داشته باشید.

در نهایت اینکه هنگامی که کیف چرم خریداری می نمایید حتما همراه با آن از فروشنده گارانتی نیز بخواهید. زیرا این مورد می تواند تضمین کننده کیفیت کالا برای شما باشد و نشان از اصالت داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار