بازدید 25778
ادعای دروغین رییس سابق فدراسیون برای فریب بانک مرکزی لو رفت

فدراسیون تاج چگونه ۱۰میلیون‌دلار طلب‌ایران ازفیفا را خورد؟ / این هفته سررسید چک قرض ۲میلیون‌یورویی فدراسیون از شستا / از پاداش نجومی جام‌جهانی فقط ۸هزاردلارمانده!

طبق اطلاعات تابناک سررسید چکی که تاج برای پرداخت قسط قرارداد ویلموتس قرض کرده بود، فرا رسیده است و مدیران فعلی فدراسیونی هم که با بدهی ۱۵میلیاردتومانی به شستا مواجه شده‌اند، از فیفا سراغ طلب ۱۰میلیون دلاری ایران را گرفتند و جواب شوکه کننده‌ای دریافت کردند؛ از آن پول نجومی فقط ۸هزاردلار مانده!!
کد خبر: ۹۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷ 11 April 2020

فدراسیون فوتبال ایران دربدترین و وخیم ترین شرایط مالی و اقتصادی ممکن توسط مهدی تاج رییس قبلی ترک شد و حالا خبرهایی از این مجموعه به گوش می رسد که برای اهالی این ورزش و مردم شنیدن آن تاسف بار و شوکه کننده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هر چه از دوران سیاه مدیریت پیشین فوتبال فاصله می‌گیریم، واقعیت ها و ویرانی‌های بیشتری از خرابه فوتبال ایران نمایان می‌شود. در حالی که تاج و مدیران ارشد همسو با او در فدراسیون فوتبال به خصوص یکی دو عضو هیات رییسه ، به دفعات از درآمدهای بلوکه شده فدراسیون ایران نزد فدراسیون جهانی سخن می گفتند و نرسیدن این پول‌ها به حساب فدراسیون را موجب وخامت شرایط اقتصادی این نهاد قلمداد می‌کردند، حالا پس از کناررفتن دبیرکل جوانی که تاج او را غیرقانونی منصوب کرده بود، اطلاعاتی به رسانه‌ها درز کرده که نشان می‌دهد همه آن ادعاها پوچ و دروغ بوده است و فدراسیون فوتبال ایران تقریبا چیزی از فیفا طلبکار نیست! 

همین هفته گذشته بود که عبدالکاظم طالقانی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخلی وعده داده بود مشکلات مالی فدراسیون فوتبال با وصول طلب هنگفت از فیفا رفع خواهد شد، اما حقیقت همچون نور ماه پشت ابر نماند و هنوز دوره این بازنشسته‌های خوش‌نشین تمام نشده، واقعیت نمایان شده است. 

دروغ ۱۰میلیون دلاری فوتبال به دولت و بانک مرکزی!

اواخر پاییز ۹۸ بود که مهدی تاج برای پرداخت قسط اول و دوم قرارداد عجیب و غریب مارک ویلموتس، در نامه‌ای به وزیر ورزش و رییس کل بانک مرکزی، با ذکر اینکه فدراسیون فوتبال مبلغی حدود ۱۰میلیون دلار از فیفا بابت پاداش صعود و حضور در جام جهانی روسیه طلبکار است و به دلیل تحریم‌ها نمی تواند این مبلغ را دریافت کند، تقاضای وامی به همین مبلغ کرده بود تا بعد از وصول درآمد مطالباتی و ارزی مذکور، اصل رقم را به خرانه بازگرداند. هر چند این تقاضا در شرایط بغرنج اقتصادی دولت و فشارهای ناشی از کاهش صادرات نفت ایران با پاسخ مثبتی همراه نشد اما حالا دروغ بودن ادعای کتبی مهدی تاج با آماری که روزنانه رسمی دولت منتشر کرده است، ثابت شد. فدراسیون فوتبال البته بالاخره این پول را از یک منبع دولتی یعنی حساب شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به شکل قرض تامین کرد و با گذاشتن یک برگه چک که طبق اطلاعات تابناک تاریخ سررسیدش همین روزهاست، دستمزد سرمربی بلژیکی ناکامش را داد.  

در گزارشی که یقینا با آماری فاش شده از داخل فدراسیون به تیتر رسانه دولتی ایران بدل شده، آمده است که فدراسیون فوتبال تقریبا هیچ طلبی از فیفا ندارد و در کمتر از دوسال گذشته همه این پاداش نجومی که با نرخ ارز امروز بیش از ۱۶۰میلیاردتومان می‌شده را خورده است! 

فدراسیون تاج چگونه ۱۰میلیون دلار طلب ایران ازفیفا را خورد؟ / این هفته سررسید چک قرض ۲میلیون‌یورویی فدراسیون از شستا / از پاداش نجومی جام‌جهانی فقط ۸هزاردلارمانده!

۴میلیارد برای بازی دوستانه با ترینیداد و ونزویلا

از این مبلغ حدود دو میلیون دلار متعلق به باشگاه هایی بوده که بازیکنان شان با پیراهن تیم ملی در جام جهانی حضور یافتند و مابقی ابن مبلغ نیز به انحا مختلف از سوی فیفا به نمایندگی از کشورمان خرج شده است!! اگر نحوه هزینه این میزان پول کلان را بدانید شاید از تعجب دهان تان باز بماند. طبق این گزارش رسمی؛ به طور مثال رقم عجیب ۲۵۳ هزاردلار از طلب معروف بابت دو بازی دوستانه تیم ملی با ترینیدادوتوباگو و ونزویلا خرج شده است! دو مسابقه تدارکاتی که فدراسیون تاج مدعی بود آنها برای فوتبال ایران رایگان بوده اند! حریفانی به شدت آماتور و معمولی که در زمان خودش هم انتقاد شدید رسانه ها و کارشناسان را برانگیخته بود اما منتقدان با حربه قدیمی و اثرگذار فدراسیون سابق یعنی تهدید روزنامه نگاران به شکایت و دادگاه سرکوب می‌شدند. 

حالا اگر نهادهای نظارتی درمورد نحوه واریز این مبلغ به حساب دو تیم مذکور تحقیق کنند، متوجه میزان حق دلالی و کارمزد و پورسانت واسطه‌های برگزاری این دو مسابقه می‌شوند. پرونده ای که می تواند پای خیلی‌ها را به موضوع باز کند و دست خیلی ها را رو نماید. به خصوص شرکت معروف دلال ایرانی ساکن فرانسه که اغلب بازی‌های تدارکاتی دوران مدیریت تاج و ساکت توسط او بسته و نهایی شده بود.

هشت هزار دلار ته مانده طلب ایران از فیفا و جیب خالی فدراسیون ورشکسته

به این ترتیب تنها ۸ هزار دلار !! از طلب ایران از فیفا باقی مانده و مابقی آن مبلغ افسانه ای که سهم فدراسیون محسوب می‌شد، هزینه شده است. فدراسیون فوتبال حالا غیر از پاس کردن چک قرض از شستا باید شش تا هفت میلیون دلار غرامت نیز در صورت شکست در دادگاه، به ویلموتس بامعرفت(لقبی که تاج به او داده بود) پرداخت کند و البته میلیاردها تومان بدهی جاری فدراسیون فوتبال که انگار چهارسال توسط یک گروه ناشی و آماتور اداره شده و امروز به چنین روزی دچار شده که پول حقوق کارکنان و کارمندان بخش های مختلفش را ندارد.

فدراسیونی که با هنر تاج و ساکت و هم پیمانان شان یکی یکی اسپانسرها را فراری دادند و کارشان با اغلب حامیان مالی فوتبال به دادگاه کشید و ده ها میلیارد تومان منافع فوتبال ایران امروز معطل محاکم قضایی است. پرونده هایی که سالهاست بابت آن رقم خاصی دست خزانه خالی فوتبال نرسیده و تنها ماخذ صدور وعده به فوتبالی‌ها شده است.

چه کسی از مهدی تاج خبر دارد؟ 

آخرین خبر از مهدی تاج که در رسانه های ایران منتشر شد سفر خانوادگی او به اسپانیا در آخرین روزهای سال گذشته است. در آن روزها که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده بود اما هنوز در اروپا به شکل امروز پخش نشده بود ، مهدی تاج در فرودگاه فرانکفورت دیده شد و سپس خبر رسید که رییس بیمار و سابق فدراسیوت بحران زده فوتبال در منطقه‌ای خوش آب و هوا در کشور اسپانیا مستقر شده است. از آن موقع تا امروز خبری مبنی بر بازگشت او دیده نشده و در این مدت نیز کرونا اغلب نقاط اسپانیا را درنوردیده است. تعداد کشته های این کشور اروپایی به مرز ۱۰هزارنفر رسیده و معلوم نیست که تاج و خانواده اش پروازی برای بازگشت یافته‌اند یا خیر.

هفته قبل نیز طالقانی در مصاحبه‌اش مدعی شده بود تلفنی با تاج گفت‌وگو کرده و از او بابت موضوعی در هیات رییسه مشورت خواسته‌است! اما حالا که احتمالا هنوز نهادهای نظارتی ضرورتی برای مواخذه حضوری تاج و رفقایش ندیده اند ، افکار عمومی بی صبرانه منتظر شنیدن پاسخ صریح و مستقیم تاج به ابهام های بی‌شماری است که از دوره مدیریت او سربرآورده و در حال بلعیدن کل فوتبال ایران است.

البته تاج پیش از این در پاسخ به افشاگری یک نماینده مجلس، ترجیح داده بود با انتشار متنی در استوری صفحه اجتماعی‌اش، وعده پاسخ را به آینده موکول کند اما هنوز آن آینده نرسیده و کسی هم خبری از تاج ندارد مگر یک نفر؛ همان کسی که از داخل فدراسیون خبرهای جاری را به گوشش در استراحتگاه می‌رسانده و ماموریت گذاشتن استوری را هم احیانا همین فرد آشنا برعهده داشته است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۹
تمام 6 ماه گذشته از وقایع آبان و از دست دادن شماری از هم وطنان از شهادت سردار سلیمانی بمباران عین الاسد خطر جنگ با آمریکا ساقط کردن هواپیمای اوکراینی و فوت تعدادی از هموطنان تا این اواخر و داستان کرونا شخص خود من در هر جمع و گروهی با تمام توانم و با اعتقاد از مواضع حاکمیت دفاع کردم چون احساس خطر برای کل کشور و سرزمینم کردم و اینکه کشور مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته بود اما یقینا این دوران سخت می گذره و آرامش از لحاظ سیاسی و امنیتی
برقرار میشه و اما...
اگر از مسئولان سیاسی و نظامی دلسوز کسی این نظر رو می خونه بدانید که اگر بساط این دزدی ها اختلاس ها حق خوردن ها جمع نشه اگر امور اجرایی کشور به دست افراد لایق سپرده نشه دور نیست روزی که مردم نسبت به همه چیز بی تفاوت بشوند و آن روز بزرگترین تهدید برای همه ما خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
بی تفاوت شدن تو خبر نداری مگه حقوق بگیرای خودشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
در حالیکه دولت با بهانه های کمبود بودجه!؟
افزایش حقوق کارگران را طبق نرخ تورم مخالفت کرده
مبلغ دو میلیون دلار از صندوق تامین اجتماعی
را برای پرداخت خسارات سوء مدیریت و فساد مدیران فوتبال پرداخت میگردد !!!؟؟؟
این است مدیریت اصفهانی !!!!

وقتی همه با لابی میان بهتر از این نمیشه

وزارت نیرو با اون افتضاح سیل کار همین باند بوده و خیلی جاهای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
بگو ببينم از کدوم محلي تا گل هاتون را بشمارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی
چطور باید با ماهی ۱۸۰۰ هزار تومان زندگی کنند ؟
نرخ تورم ۴۲ درصد
افزایش حقوق ۲۱ درصد !!!؟؟؟
واقعا ظلم آشکار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
دوست عزیز چرا تهمت قومیتی میزنی. فعلا که امور مملکت کلهم یا دست آذری هاست یا سمنانی ها. تابناک چاپ کن لطفا
ناشناس
| Australia |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
اینهمه باند بازی در وزارت ها فقط توسط اصفهانی ها انجام میشه
در وزارت نیرو ، در وزرات کشور در فدراسیون که حتی دربون اون اصفهانی بود به یمن تاج و کفاشیان و ...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
ناشناس بگو مال کجایی تا برات از دست گل های همشهری های خودت بگم.
عزیزم همینه که بهتون وام نمیدن! پنج میلیارد که سهله، تمام پول دنیارم به شما بدن باز هم مقروض و ورشکسته مملکتو تحویل میدین و خودتون ناپدید میشین!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
یه ریال در جیب ملت نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
مبلغ ۱۵۰میلیارد دلار پس از برجام آزاد و در اختیار دولت قرار گرفت
چه شد ؟
چه تغییر مثبت و منطقی برای رفاه و ارزانی و ایجاد اشتغال و بهبود زندگی مردم ایجاد شد ؟
حالا وام ۵ میلیارد دلاری هم قطعا برای زندگی مردم هیچ تفاوتی نخواهد کرد
اگر مسئولين و هيئت مديره فعلى ذره اى به اندازه ناخن انگشت شرف و غيرت داشته باشند در همچين موقعى همه آنها بايد به طور كامل و دسته جمعى استعفا بدهند و راه را براى افراد متخصص واقعى و كار بلد و خاك خورده هاى فوتبال و پيشكسوتان باز كنند تا زمام امر را بدست گيرند تا شايد بتوانند جلوى اين لجن و افتضاح را بگيرند. از مديريت افراد كاردان، متخصص و پاكدست مانند مهندس صفايى فراهانى و دكتر دادكان به كجا رسيديم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
دوران مديريت اقاي تاج يکي از درخشان ترين دورانهاي فوتبال ايران بوده است.. رتبه اول آسيا براي ساليان متمادي، درخشش فوق العاده فوتيال ايران در جام جهاني روسيه و در گروه مرگ، و...آن هم در شرايط بسيارسخت تحريمها که حتي تيم هاي درجه چندهم حاضربه بازي تدارکاتي با تيم ايران نبودند و حتي امکان پرداخت پول مربيان خارجي به سختي فراوان فراهم ميشدو..
مدعيان امروزي و خصوصا نويسنده پر اشتباه اين متن بزودي افراد مد نظر را که برکرسي فدراسيون فوتبال نشاندند، انوقت نميدانم چه پاسخي براي عملکرد ضعيف شان خواهند داشت؟؟!!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
خیالت راحت داداش.
لطفا بررسی و اشد مجازات اعمال شود
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
ههه، دلت خوشه بابا.
تابناک، هر روز زردتر از دیروز .....
جرات داری تو بقیه رشته ها هم انقدر جسور باشی و نام مدیران ارشدش و ببری ؟
...........پولی وارد مملکت می شود مثل گوشت قربانی بین خود تقسیم میکنید ...........تا اینکه خزانه کشو را پر کنید .
مشت نمونه خروار!!!
هیچ امیدی به ریشه کنی فساد نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
چون نیک بنگری همه تزویر میکنند !؟
این افراد چرا محاکمه نمی شوند اگر کار خلافی کرده اند و ملیون ها دلار پول ورزش و بیت المال را حیف و میل کرده اند؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
چون اینها مثل دانه تسبیح همه بهم وصل هستند
و شریک جرم
و به نوعی خودشان در اینکار های خلاف هستند
ميشه بگين سازمان هاي نظارتي كجا بودند و هستند؟
ميشه بگين چرا سطح سواد مديريتي و مسئوليت پذيري در خيلي از به اصطلاح مديران (!) اينقدر پايينه؟ و بلاخره ميشه بگين چگونه بايد گريست به حال مردمان اين كشور؟
هر دم از این باغ بری می رسد....... تازه تر از تازه تری می رسد ؟!!
مدیریت جهانی یعنی این، حالا چرا ناراحت شدید، وقتی تو کشور هیچ کس حق انتقاد علنی نداره و مسؤلین رو در حد زبانم لال معصوم پیش بردید این نتیجه اش می‌شود
پاسخ ها
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
مسئولینی که قرار بود خدمتگذار ما باشن، همشون توسط خودشون و اطرافیانشون تقدس داده شدن و حتی حاضر نیستن جواب سوالات مردمو بدن
بابا این تاج بیچاره را ول کنید بگذارید تعطیلات بهش بچسبه
اول درصدتو میبری بالا
بعد 10 میلیون دلار رو میخوری
بعد یه لیوان اب پشتش میخوری
تاج رفت دیگه دنبالش نگردید.بله دیگه وقتی به جای سواد و عشق به کار هر مش قلی میرزایی رو با استفاده از روابط خانوادگی و سیاسی و حزبی میگذارید سرکار عاقبتش باید این بشه.به نظر من رییس فدراسیون فوتبال باید عادل فردوسی پور باشه چون هم سواد داره و هم عاشق فوتباله و هم اینکه اهل فساد نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
فردوسی پور ، که کمی از فساد و ناکارآمدی مدیران نالایق را افشا میکرد
را بدون هر گونه عذری
از تلویزیون بیرونش کردند
و ۲۰ میلیون نفر از مردم هم که او را می خواستند
و درخواست کردند را به هیچ گرفتند !؟
متاسفانه، اینها انسان سالم و کاربلد و دلسوز و پاکدست نمی خواهند
و این یک واقعیت تلخ و دردناک است
ایرانی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
موافقم، باید دایی و فردوسی پور که هردوشون با سواد و سالمن بیان رییس و دبیرکل فدراسیون بشن
این خبرها عادی شده برام...
ضرر آقایان تاج و کفاشیان به فوتبال این کشور تنها مالی نیست! از بین بردن استعدادها، وارد کردن دلال ها، عقب نگهداشتن فوتبال و ... ضررش بیش از 10 ها و صدها میلیون دلار است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
تاج و کفاشیان فقط دو عدد از پیچ و مهره های
این ماشین معیوب و مضر و بد ساخت و پر از اشکال و پر هزینه و پر خطر هستند !؟
اگر فکر کنید که با تعویض این دو پیچ و مهره
این ماشین ، درست و مفید و سالم ، برای جامعه و مردم میشود
سخت در اشتباه هستید
وقتی دست همه تو یک کاسه باشه میشه همین
دوران مديريت اقاي تاج يکي از درخشان ترين دورانهاي فوتبال ايران بوده است.. رتبه اول آسيا براي ساليان متمادي، درخشش فوق العاده فوتيال ايران در جام جهاني روسيه و در گروه مرگ، و...آن هم در شرايط بسيارسخت تحريمها که حتي تيم هاي درجه چندهم حاضربه بازي تدارکاتي با تيم ايران نبودند و حتي امکان پرداخت پول مربيان خارجي به سختي فراوان فراهم ميشدو..
مدعيان امروزي و خصوصا نويسنده پر اشتباه اين متن بزودي افراد مد نظر را که برکرسي فدراسيون فوتبال نشاندند، انوقت نميدانم چه پاسخي براي عملکرد ضعيف شان خواهند داشت؟؟!!
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
حتما سهمی از پولها به تو رسیده
منم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
فقط پشت کی روش بزرگ قایم شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
حالا تيم بعدي اگه تونستن يکي مثل کي روش بيارن و هشت سال ماندگارش کنن
گررسم شود که مست گیرند، در شهر هر آنچه هست گیرند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
گر حکم شود که مست گیرند، در شهر هر آنچه هست گیرند
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
هر آنکه
تا تیمعای وزارت ورزش به بخش خصوصی واگذار نشن فساد مالی و رانت سیاسی ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
همه مشکلات و بدبختی های کشور مردم در تمام زمینه ها و بخش ها فقط به یک آدرس ختم میگردد
این چه قانون مسخره ای است که چند تابعیتیها می توانند پستهای حساس در مملکت داشته باشند.
مالک شستا=تامین اجتماعی=کارگران و کارفرمایان
زیان‌دیده=کارگران و کارفرمایان
کی حال کرده=مافیا ی قدرت من اولین الی آخر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
پول تامین اجتماعی توسط دولتها و مافیای قدرت بلعیده و حیف و میل میگردد!؟
و وقتی پای افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی میگردد
بودجه ای نمانده است!؟
و میلیون ها خانواده ، باید با فقر و سختی و گرانی و نداری و بیماری و شرمندگی بسوزند!؟
تا وقتي كه با مفسدين اقتصادي امنيتي برخورد نشود وضعيت بدتر هم خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
آیا برخورد کننده فاسد نیست؟
بابا این نااقا بارفیق خندانش درمصاحبهاش همیشه دررابطه بامسایل مالی طفره میرفت وکل کل میکرد ومخاطب را به سخره می گرفت. این هم عاقبت کار، پس پلیس اینترپل چه کاره است؟
مهدی هاشمی ؛ مهدی جهانگیری ؛ مهدی تاج / تا 3 نشه ، بازی نشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
گربه چهار تا پا داره
این عملکردها نتیجه عدم نظارت دستگاههای نظارتی است که در زمان نظارت با مسولین خلافکار هم پیاله می شوند ،این حق مردم نجیب ومستضعفین وکپر نشین بشاگرد وجزموریان وسیستان وبلوچستان است که این نامردها واقازادهاشان در فرنگ خوش گذرانی می کنند و حکومت بجای افشا ورسیدگی به این فسادها با شعار تحت عنواین مقدس دست در جیب مردم می کند تا بدینوسیله انحراف در موضوعات اصلی نماید ومردم عامی را بفریبد .
باز هم نظر من را چاپ نکردید
سلام آقای نویسنده این مطلب ،زود قضاوت نکن صبر کن حرف های همه طرف های این ابهام را بشنوی و بعد نظر بده، و اگر نه متهم می شی به تفرقه افکندن بین مردم استان ها اگر چه تلویحا نوع تفکرت را رساندی به مخاطبین واز این گزارش ها زیاد از شما در تابناک منتشر می شه.
پاسخ ها
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
تو انگار اصلا اخبار فوتبالو پیگیری نمیکنیا، اینا اظهر من الشمسه
هرجا بری همینه
مدیریت
اینست مدیریت اصفهانی هر جا میرن همینه ... وزرای دولت هم از همین قوم محترمن که وضعیتمون شده این.....
بی خیال بابا. حکایت نهادهای نظارتی در عرصه فوتبال حکایت نوشدارو بعد از مرگ سهراب است.
گروه ناشی و آماتور؟!!!
نه آقا، امروز هم در اسپانیا در حال خوشگذرانی مگر نه، یک بازنشسته با 4 میلیون تومان حقوق، نمیتواند تا سرِ قبرِ باباش برود چه برسد به مخارج اسپانیا.
پس حالا معلوم شد علی کریمی چندان بی راه هم نمیگفت
سالها همینه باز یه گروه میان که خسارتارو جبران کنن اونام میکشن بالا فرار میکنن این یک تئاتر برای مردم ساده ی خوش بین بازم برین رای بدین
"...و معلوم نیست که تاج و خانواده اش پروازی برای بازگشت یافته‌اند یا خیر."!!!! خخخخخخ!!
سلام چرا تاج و ساکت را مقصر میدانید
بی حیایی تا کجا؟
خدارو شکر مسئولین ما خدا و قران رو بظاهر قبول دارند والا چه بلایی سر مردم می اوردن.
نگران نباشید
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر ازتازه تری میرسد
واین موضوع هم مثل بقیه اختلاس ها ودزدی ها فراموش میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل