بازدید 3056

سهام آمریکا جهش کرد

کد خبر: ۹۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 10 April 2020

روز پنجشنبه، در آخرین روز معاملاتی وال‌استریت در این هفته، پس از این که فدرال‌رزرو یک بسته مالی عظیم دیگر را برای کمک به اقتصاد آمریکا معرفی کرد سهام وال‌استریت جهش کرد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز پنجشنبه، در آخرین روز معاملاتی وال‌استریت در این هفته، پس از اینکه فدرال‌رزرو یک بسته مالی عظیم دیگر را برای کمک به اقتصاد آمریکا معرفی کرد، بازار سهام جهش کرد.

اس‌اندپی ۵۰۰ با ۱.۵ درصد جهش ۲۷۸۹.۸۲ واحد بسته شد. میانگین صنعتی داو جونز ۲۸۵.۸۰ واحد یا ۱.۲ درصد جهش کرد و به ۲۳۷۱۹.۳۷ واحد بازگشت. کامپوزیت نزدک ۰.۸ درصد رشد کرد و در ۸۱۵۳.۵۱ واحد. به کار خود در این هفته پایان داد.

این هفته، اس‌اندپی ۱۲.۱ درصد جهش کرد، که این بزرگترین رشد هفتگی از ۱۹۷۴ تا کنون بود. در آن سال اس‌اندپی ظرف یک هفته ۱۴ درصد جهش کرده بود. کامپوزیت نزدک بهترین هفته خود از ۲۰۰۹ تا کنون را ثبت کرد و ۱۰.۶ درصد جهش کرد. داوجونز بیش از ۱۲ درصد جهش کرد و بهترین رشد هفتگی تاریخ خود دست یافت.

علی‌رغم گزارش اشتغال ناامیدکننده این هفته آمریکا که نشان داد تعداد افراد بیکار ۶.۶ میلیون نفر افزایش یافته است وال‌استریت جهش کرد چراکه فدرال‌رزرو لحظاتی پس از انتشار گزارش مشاغل، طی بیانیه‌ای اعلام کرد در نظر دارد ۲.۳ تریلیون دلار دیگر به اقتصاد آمریکا تزریق کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار