بازدید 9943
۸۶ درصد موافق اعمال محدودیت‌ها هستند

۳۲ درصد تهرانی‌ها اعتقادی به شستن دست‌ها ندارند

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۸۶ درصد شهروندان با اعمال محدودیت‌ها موافقت دارند، گفت: بر این اساس ۳۲ درصد مردم هنوز تجربه شستن ۲۰ ثانیه دست‌ها را نداشته یا اعتقادی به آن ندارند.
کد خبر: ۹۷۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 09 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا زالی، فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در تهران، اظهار داشت: ۳۴۰ مورد جدید ابتلا در تهران داشتیم که در بخش‌های عادی و ۸۰ مورد نیز در بخش مراقبت ویژه بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه تغییر شگرفی در آمار تهران دیده نمی‌شود، ادامه داد:هرگونه تحلیل آمار در تهران نیاز به زمان مکفی‌تر دارد.

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران با اشاره به نظر سنجی جدید در تهران، خاطرنشان کرد: ما مرتب در حال نظر سنجی هستیم که بر اساس آخرین نظر سنجی جدید، ۳۲ درصد مردم متأسفانه تجربه شستن ۲۰ ثانیه دست‌ها را نداشته یا اعتقادی به آن ندارند.

زالی بیان داشت: قریب ۸۶.۴ درصد شهروندان که در جامعه آماری ما قرار داشتند با اعمال محدویت‌ها بیشتر در تهران در صورت تضمین سلامت خود موافقت دارند.

وی ابراز داشت: ۷۵ درصد تردد مردم در روز‌هایی که ادارات تعطیل بوده برای تأمین مایحتاج عمومی بوده که اگر بتوانیم سازو کار تأمین و خرید آن‌ها را فراهم کنیم می‌توانیم میزان مراجعه را کاهش دهیم؛ چراکه بخش عمده مراجعات مردم و خروج از منزل برای تأمین اقلام ضروی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار