بازدید 5122
۱
گزارش

مدیرجنجالی نزدیک به تاج تاخیرطولانی درآغازلیگ را گردن نگرفت

فتاحی که دیگر با رفتن تاج بعید است بار دیگر کاره ای در فوتبال شود، اشتباهات و قصور زمان خودش را هم گردن نمی گیرد. شاید اگر بازی ها سر موعد شروع می شد امروز بخاطر کرونا به طور کل در آستانه لغو قرار نمی گرفت.فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، قرار بود در تیر سال ۹۸ آغاز شود، اما این رقابت‌ها از مرداد شروع شد.
کد خبر: ۹۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ 10 April 2020

مهدی تاج عناصر ناکارآمد زیادی را در پست های مدیریتی مختلف فدراسیون فوتبال به کار گرفت که یکی از آنها فتاحی بود. چهره ای جنجالی که حتی با محرومیت چندساله از سوی کمیته اخلاق هم مواجه شده اما رای صادره را باطل کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا فتاحی که دیگر با رفتن تاج بعید است بار دیگر کاره ای در فوتبال شود، اشتباهات و قصور زمان خودش را هم گردن نمی گیرد. فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، قرار بود در تیر سال ۹۸ آغاز شود، اما این رقابت‌ها از مرداد شروع شد. شاید اگر بازی ها سر موعد شروع می شد امروز بخاطر کرونا به طور کل در آستانه لغو قرار نمی گرفت.

دلیل تاخیر در شروع لیگ برتر این بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کرده بودند باید استاندارد‌های لازم جهت برگزاری بازی‌ها را که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تعیین کرده، رعایت کنند و همین آماده‌سازی و نصب گیت‌ها آغاز لیگ را به تاخیر انداخت.

مدیرجنجالی نزدیک به تاج تاخیرطولانی درآغازلیگ را گردن نگرفت

حالا این روز‌ها لیگ برتر نوزدهم که ۲۱ هفته از آن گذشته و هنوز ۹ هفته دیگرش باقی مانده، به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و مشخص نیست چه زمانی قرار است از سر گرفته شود. در این میان، برخی از باشگاه‌ها مدعی هستند که اگر سازمان لیگ سخت‌گیری‌های ابتدای فصل را نمی‌کرد و لیگ همان تیرماه آغاز می‌شد، الان بازی‌ها اگر هم تمام نشده بود، فقط یکی، دو دیدار از آن باقی مانده بود که می‌شد آن را حل کرد.

سعید فتاحی، رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ، در این خصوص اظهار داشت: تاخیر در شروع فصل نوزدهم به خاطر خود باشگاه‌ها بود که باید گیت‌های ورود به ورزشگاه، مجوز حرفه‌ای و ... را فراهم می‌کردند و به استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌رسیدند تا بتوانیم لیگ را برگزار کنیم. به همین دلیل زمان شروع لیگ دست ما نبود.

وی افزود: البته تاخیر در آغاز لیگ نوزدهم فقط باعث شد تا بازی‌های نیم‌فصل اول با فشردگی بیشتری برگزار شود و این ماجرا در برنامه بازی‌های نیم‌فصل دوم خللی ایجاد نکرد. نیم‌فصل دوم طبق برنامه و بدون مشکل در حال پیگیری بود تا اینکه بحث ویروس کرونا پیش آمد؛ این ماجرا هم که نه تقصیر باشگاه‌ها است و نه سازمان لیگ.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا آقای *تاج*توانایی مدیریت نداشت و این بیشترین ضربه را به پیکره فوتبال ایران زد رخنه کردن یکسری آدم ها به عنوان مدیر ضربه ای است که این روز ها می بینیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر