بازدید 4097

رشد قیمت نفت به ۱۲ درصد رسید

کد خبر: ۹۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 09 April 2020

پس از گزارش رویترز که به نقل از ۲ منبع آگاه از توافق روسیه و عربستان برای کاهش شدید تولید نفت خبر داده بود، جهش قیمت نفت به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پس از گزارش رویترز که به نقل از ۲ منبع آگاه از توافق روسیه و عربستان برای کاهش شدید تولید نفت خبر داده بود، جهش قیمت نفت به ۱۲ درصد رسید.

رویترز خبر داد که روسیه و عربستان توافق کرده‌اند تولید نفت جهانی را ۲۰ میلیون بشکه در روز کاهش دهند. البته هنوز جزئیاتی کلیدی مانند اینکه این کاهش تولید چگونه در بین کشورها توزیع خواهد شد و در چه بازه‌ای از زمان اجرایی می‌شود، مشخص نیستند.

این گزارش در حالی مطرح شد که اعضای اوپک و متحدان غیراوپکی آنها که به اوپک پلاس معروف شده‌اند، از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران اجلاس خود را که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، آغاز کرده‌اند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، که تا قبل از این اجلاس ۶ درصد جهش کرده بود، حالا با این گزارش جهش خود را به ۱۲ درصد رساند و ۲۸.۳۶ دلار شد. البته اندکی بعد در انتظار تأیید این خبر بخشی از این سود را از دست داد و در ۲۵.۸۷ دلار تثبیت شد که همچنان ۳.۱۱ درصد از قیمت بسته شده قبلی بالاتر است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت هم تا ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران در ۳۳.۵۷ دلار تثبیت شده است که ۲.۲۲ درصد از قیمت بسته شده دیشب بالاتر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی