بازدید 34974

عذرخواهی «سعید آقاخانی» از مردم

سعید آقاخانی به دلیل پخش نشدن مجموعه «نون خ» در موعد مقرر از مردم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۹۷۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 09 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بر اساس پخش تیزرهای سریال «نون خ» این مجموعه باید شامگاه چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) روی آنتن می‌رفت اما دقایقی پیش از آغاز پخش این سریال، روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرد، « شبکه یک سیما به مناسبت نیمه شعبان فیلم سینمایی «زندانی‌ها» را به جای «نون خ» پخش می‌کند.»

در پی این تصمیم، سعید آقاخانی - کارگردان و بازیگر سریال «نون خ» - درباره علت پخش نشدن اولین قسمت از فصل جدید این مجموعه، ضمن عذرخواهی از مردم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این چنین توضیح داد:

«ضمن عذرخواهی از مردم عزیزی که امشب منتظر دیدن نون خ بودند، اعلام می‌کنم مشکلاتی برای پخش این سریال وجود داشت، که البته فنی و مربوط به ما نبوده‌است. ولی به هر حال قول دادند مشکلات فردا مرتفع و کار پخش شود.»

در روزهای گذشته به تناوب درخصوص حواشی احتمالی از جنس «پایتخت ۶» به رییس سازمان صداوسیما هشدارهایی داده شده بود. حال باید دید آیا پخش نشدن «نون خ» بر اساس آنچه سعید آقاخانی عنوان کرده، صرفا یک مشکل فنی است و این سریال شامگاه پنجشنبه (۲۱ فروردین ماه) به پخش می‌رسد یا مانند پشت صحنه سریال «پایتخت ۶» ، در حد وعده‌ای می‌ماند که تاکنون محقق نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
سانسور وقت می بره
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
پایتخت که افتضاح بود حتی با سانسور...تا ببینیم این یکی با پول بیت‌المال چی دسته گلی به ارمغان آورده!!!!
احتمالا صدا و سیما به این نتیجه رسیده است که بیش از اندازه فیلم های شاد نشان داده است، خیلی بیش از اندازه!!!! مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، جایزه بزرگ، پایتخت 6!!!!!!!!! بالاخره این همه فیلم های آبدوغ خیاری پر از اشک و آه هم باید پخش و بازپخش و ذه بار بازپخش شوند یا نه؟ سیاستی که همتش و هدفش غمبار کردن جامعه است نمی تواند شادی را تحمل کند، حتی در این روزهایی که تنها سرگرمی مردم ممکن است همین چند تا فیلمی باشد که شاید خیلی هم شاد نباشند اما پر از اشک و آه هم نیستند!!!
یک اقلیت ناچیز فعلا نظر خود را به مردم تحمیل می کنند
با سلام اگر آقای آن مسیولیت صدا وسیما ... اگر کاری کردین مردم ماهواره را خاموش ویل و سریال خودمان رو نگاه کنن پیش خدا رو سفیدی در غیر این صورت ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
میشه هم بودجه ها رو حیف و میل نکرد، هم سریال جذاب و با قصه قوی ساخت، هم اساس هر جامعه یعنی خانواده رو حفظ کرد هم... میدان رو در اختیار نسل جدید و با انگیزه قرار بدید والبته نظارت رو از همون ابتدای کار داشته باشید تا این مشکلات میش نیاد
بالاخره فلیم های ماهواره ای هم باید دیده شوند!!! پس ترک ها، اروپایی ها، عرب ها، به خصوص سعودی و ایران اینترنشنال آن اینهمه خرج کرده اند که مردم ما بنشینند فیلم ایرانی نگاه کنند؟؟؟!!! شما می دانید همین دو سه تا فیلم دیدنی که در سال پخش می شود چقدر ممکن است مردم را از پای ماهواره ها بلند کند و پای تلویزیون ایران بنشاند؟ و این چه زیان هنگفتی برای آنور آبی ها خواهد بود!!!
مگه کسی هنوز صدا و سیما می بینه؟
صداوسیمای میلی
در اواسط اين مطلب اومده، سعيد آقاخاني گفته (فني و مربوط به ما نبوده) بعد تابناك در آخر همين مطلب نوشته (برساس آنچه سعيد آقاخاني گفته، صرفاً يك مشكل فني است) . جلوي چشم خود مخاطب حرف طرف رو عوض ميكنن. به همين زيبايي
ما هم که هیچ ! ما هم که نفهم !
سریالی که قزاره هر شب پخش بشه ، حداقا باید 10 ، 15 قسمتش آماده باشه که شروع بشه دیگه ! اون وقت کارهای فنی قسمت اولش هم انجام نشده بوده ؟ بگو یه بازبینی از اول و مقایسه با فیلم های دهه 50 داشته انجام میشده !
آقای آقاخانی وجدانا این هم شد سریال؟ حیف بودجه صدا و سیما که صرف ساخت چنین سریال های بی مصرفی می شود!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل