بازدید 20408

ثبت یک هزار مبتلا به کرونا در یک استان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۱۰۰۰ نفر رسید.
کد خبر: ۹۷۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 08 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران در خوزستان به ۱۰۰۰ نفر رسید.

وی افزود: این موارد به تفکیک شامل اهواز ۱۵ مورد، شوش ۴، کارون ۳، شهرستان‌های آبادان، باوی، دشت‌آزادگان و خرمشهر هرکدام ۲ مورد، شهرستان‌های ماهشهر، مسجدسلیمان، رامشیر، حمیدیه و اندیمشک هرکدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار کووید۱۹، که ۳ مورد در اهواز و یک مورد در دزفول ۱ بوده جان خود را از دست دادند تا جان باختگان به ۱۲۰ نفر افزایش یابد.

وی افزود: تاکنون ۷۰۵ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر