بازدید 4747
۱

تصادف خونین موتورسیکلت ها در لار

کد خبر: ۹۷۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 08 April 2020

معاون اجتماعی پلیس راهور از تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ عین اله جهانی با اشاره به این که تعداد قابل توجهی از کشته شدگان حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دهند گفت:مقارن ساعت ۲۰ روز گذشته دو دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر لار با یکدیگر برخورد و در نتیجه آن ۲ نفر کشته و یک نفر مجروح می‌گردند.

وی در تشریح علت این تصادف گفت: مقصر تصادف راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بوده است که به علت تغییر مسیر ناگهانی موجب شکل گیری این سانحه گردید.

وی در ادامه با انتقاد از فرهنگ رانندگی موتورسواران افزود: متاسفانه راکبین موتورسیکلت هنگام تردد در معابر خود را مجاز به ورود حریم سایر رانندگان می‌دانند، فاصله جانبی و طولی را از خودرو‌ها و سایر موتورسیکلت‌ها رعایت ننموده و با ورود به حریم سایر رانندگان، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند. این قبیل رانندگان چنانچه با ورود به حریم سایرین منجر به شکل گیری تصادف گردند، مقصر قلمداد شده و موظف به جبران خسارات مالی و جانی زیاندیدگان خواهند بود.

رانندگان موتور سیکلت مکلفند بین خطوط و پشت سر سایل وسایل نقلیه حرکت نمایند و با رعایت فاصله طولی و عرضی از ورود به حریم سایرین خودداری نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش اوز+ لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا …
چرا …
چرا …
چرا …
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود 39 کیلومتر تا 49 کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار