بازدید 16531

هم‌اندیشی حکمای طب سنتی ایرانی با محوریت کرونا

"نشست هم‌اندیشی حکمای طب سنتی ایرانی با محوریت کرونا" با حضور فعالان و دست‌اندرکاران طب سنتی و ایرانی و با هدف وحدت‌بخشی به اقدامات برای مقابله با کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 08 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، دومین "نشست هم‌اندیشی حکمای طب سنتی ایرانی با محوریت کرونا" با حضور فعالان و دست‌اندرکاران طب سنتی و ایرانی در سالن همایشهای مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) با هدف وحدت‌بخشی به اقدامات برای مقابله با کرونا برگزار شد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت درباره این نشست با بیان اینکه مسئولان سازمان بهداشت جهانی از همراهی طب سنتی کنار طب نوین در ایران استقبال کردند، اعلام کرد: تلاش داریم دستورالعملی برای سبک زندگی، پیشگیری و حتی راه‌حلهای درمانی طب سنتی برای کرونا ارائه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲۲
تا دیروز طب اسلامی بود، امروز اسمش را گذاشتید طب ایرانی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
بیچاره ایران!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
به گفته آیت الله مکارم که برای بار دوم در اوایل تعطیلات عید مجبور شد یادآوری کنه علمی به نام طب اسلامی نداریم. بلکه این علم بر اساس تجربیات دانشمندان ایرانی شکل گرفته
طب سنتی اگه حرفی داشت 100 سال پبش درمان آنفولانزای اسپانیایی رو درمان می کرد تا تعداد زیادی از هموطنان آن زمان کشته نمی شدند- الان این آقایان در این ایام خطرناک با عدم رعایت استاندارد در سالنی گرد هم آمده تا چه چیزی رو ثابت کنند در حالی که نمی دانند با چه مریضی و ویروسی می خواهن مقابله کنن - ویروسی که فقط طب نوین قابل شناسایی هستش
توهم کامل
از قیافه ها کاملا مشخصه چه نتیجه ای خواهد داشت
اینها همه عطاری دارند؟ واویلا!
درصورت امکان درمورد سابقه تحصیلی وزندگینامه حکیم خیر اندیش مدارک مستندی ارایه فرمایید
اوستاد اعظم طب اسلامی-ایرانی رو تو جمع نمیبینم...
تمام حرفشون خوردن لیمو ترش و لیمو شیرین و زنجبیل است .
این ها مدیریت جهان را در طول و بعد از کرونا را در دست بگیرند!!!!! خیلی متفکرند!!!
نگاه های همگی واقعاً متفکرانه است!!!!!
حالا شد طب سنتی ایرانی , این که خودشون و یک عده ایی می کشتند که بگن طب اسلامی نه سنتی
سلام خرج این جلسه را کی داده ؟؟؟ ملت ایران ؟؟
بسم رب شهدا و صدیقین
البته اینها هنوز تو اسم این طب موندند چه بسا به فهم این طب ،بهتر این طب رو طب عرفانی بزارند تا مفاهیمش برای همه جا بیافته دوم اینکه ائمه اسلام هیچ برای این طب دکان باز نکردند بلکه افرادی که به اینها ایمان داشتند و مراجعه می کردنند درمانی خاص برایشون تجویز می کردند نه برای همه سوم اینکه خیلی رفتارهای تغذیه ایی که اینها پیشنهاد می کردند برای پیشگیری بود نه درمان سوم اینکه با این همه فساد در جامعه که نابود کنده طب عرفانی هست بهتره با این موضوع ور نروند
بعضی چیزها زیاد نیاز به بررسی ندارد تا انسان متوجه بشود. در قدیم دیدی نسبت به وجود باکتری و ویروس نبوده (مگر افرادی با تواناییهای ماورایی) و اینها کاملا در سلامت انسان موثرند. همین یک نکته گویای بسیاری چیزهاست.
خخخخخخخ.....کاش بودجه این هم اندیشی!!! رو صرف خرید ماسک N95 و تجهیزات پزشکی واسه کادر درمانی میکردن...به یزدان گرما خرد داشتیم...
بنفشه، فقط بنفشه!
طب سنتی یا اسلامی ایرانی یک خرده فرهنگ و پزودوساینس بوده و نباید به عنوان علم به آن بها داده شود. ما اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید تدریس علم در دانشگاه ها را از زنگارهایی از این دست پاک کنیم. متاسفانه تدریس این به اصطلاح طب در دانشگاه روز به روز گسترش بیشتری پیدا می کند. خطر این دست تفکرات از کرونا خیلی بیشتر است.
خوب شروع کنید.....
کی متوجه میشوید که بااین کارها به دین ضربه میزنید بس کنید رحم کنید به اعتقاد جوانهای ما
طب اسلامی را اگر فرض کنیم 1000 سال پیش به اوج خود رسید قطعا بر پایه های علوم پزشکی و یافته های حکمای قبل از خود شکل گرفت. طب مدرن هم از دل همان طب سنتی بیرون آمد و بالید. تعصب و جزم اندیشی تا کی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار