بازدید 1705
کد خبر: ۹۷۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 07 April 2020

بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه اجرایی و در ایام نوروز بیش از ٢٠٠ سرویس، به مشتریان خود ارائه کرد که ٩٣ درصد از نحوه ی اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از تسری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، تمهیداتی را برای دریافت خدمات غیر حضوری در ایام نوروز فراهم کرد که همچنان این خدمات قابل ارائه در محل مورد نظر مشتریان است.
بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه و ادامه قرنطینه خانگی اجرایی کرد. این خدمات شامل انجام سرویس های ادواری، تعویض قطعات مصرفی و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری است.
خدمات پس از فروش بهمن موتور در ایام نوروز بیش از ٢٠٠ سرویس توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب تعمیرگاه مرکزی، به مشتریان خود ارائه کرد که طبق نظرسنجی های صورت گرفته، 93 درصد از نحوه ی اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.
شرکت بهمن موتور در شرایط بحرانی حال حاضر برای توسعه خدمات غیرحضوری سرویس در محل، ظرفیت های خود را افزایش داده تا مشکلات خودرویی مشتریان را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌ها رفع نماید.
مشتریان می توانند جهت دریافت خدمات موبایل سرویس از طریق تماس با شماره ٤٨٠٢٧-٠٢١ و با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
برچسب منتخب
سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور رمدسیویر واقعه مسجد گوهرشاد ایاصوفیه
آخرین اخبار