بازدید 16734
۱

آیا آب تهران به ویروس کرونا آلوده شده است؟

بختیاری در خصوص آلوده شدن آب پایتخت به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۹۷۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ 06 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا بختیاری مدیر عامل آب و فاضلاب تهران ، با اشاره به انتشار ویسی در فضای مجازی مبنی بر آلوده بودن آب استان تهران به ویروس کرونا گفت: کاملا این حرف بی اساس و امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: شرکت اب و فاضلاب استان تهران به طور مدام شبکه آبی پایتخت را با درصد بالایی از کلر تست می‌کند تا ویروسی وارد آب چه در کشور و چه در تهران نشود.

بختیاری با بیان سالم نگه داشتن کیفیت آب تا نقطه مصرف برای مشترکان در خصوص نظارت‌های انجام شده بر فرآیند تصفیه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب تهران به عنوان دستگاه نظارتی میزان کلر باقی مانده استاندارد شبکه را با توجه به زمان، مکان و شرایط اعلام و تا میزان صددرصدی اطمینان سلامت و کیفیت آب را تضمین می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد: در فرآیند تصفیه، وجود کلر به حد مجاز به عنوان ماده گندزدا، تمام باکتری‌ها و ویروس‌های آب را از بین می‌برد و در نتیجه احتمال آلودگی آب شرب با کرونا صفر است.

او در خصوص آب‌های زیر زمینی هم گفت: آب‌های زیر زمینی در تهران هم از سلامت کامل برخوردار است و هموطنان نگران نباشند و به شایعات فضای مجازی اعتماد نکنند.

بختیاری بیان کرد: شرکت اب و فاضلاب تهران به صورت روزانه پایش شده و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب تهران به ویروس کرونا بهداشت گزارش نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
لعنت بر کسی که این موضوعات تشویش برانگیز را در جامعه ایجاد میکند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان