بازدید 6887
۵

پاکسازی معابر عمومی پایتخت از دستفروشان

معابر عمومی پایتخت در پی شیوع ویروس کرونا با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، شهرداری‌های مناطق و نیروی انتظامی از سدمعبر دستفروشان پاکسازی شده است.
کد خبر: ۹۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 06 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سید امیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اشاره به پاکسازی معابر پایتخت از سد معبر، گفت: سدمعبر و انسداد معابر عمومی در شرایط عادی ممنوع است و این ممنوعیت در شرایط تهدیدآمیز وجود کرونا ویروس طبیعتاً جدی‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای ستاد عالی مقابله با کرونا و همچنین مراجع بهداشتی، هر گونه تجمع در سطح شهر و معابر، عامل خطرساز شیوع ویروس مرگبار کرونا است.

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه در همین راستا، با همکاری سه جانبه شهربان، شهرداری‌های مناطق و نیروی انتظامی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و خود دستفروشان، معابر عمومی شهر تهران از سدمعبر بساط گستران پاکسازی شده است، اضافه کرد: هر گونه سدمعبر و دستفروشی در معابر عمومی به دلیل آن‌که بسترساز شیوع کرونا و تهدید سلامت عمومی است، مجاز نیست لذا از شهروندان پایتخت انتظار می‌رود برای حفظ سلامت خود در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
این دست فروش ها چی باید بخورن؟ باد هوا؟ تو کشورهایی که به مردم کمک نقدی کردن و فورا حقوق بیکاری را برقرار کردن، چنین خواسته ای از مردم قابل قبول هست، ولی تو کشور ایران که بعد از گذشت چند هفته هیچ برنامه ای برای افرادی بیکار شده و کسانی که درآمد روزانه داشتن ارایه نشده چنین خواسته ای منطقی نیست و نشان از حارج شدن مسئولین از عقلانیت است.
سلام
واژه پاکسازی اصلا برای این خبر صحیح نیست و دور از شان انسانیت است. اونهم با قشر محترم و مستضعف جامعه
عنوان پاکسازی برای دستفروشان خوب نیست
هم رده عنوان شکاربانی برای حفاظت محیط زیست است
گداها را هم که مثل کنه به آدم می چسبند جمع آوری کنید
اقا من نظري دارم اگر تابناك محترم منتشر كند بنده در همين شهر خودمان كساني را ميشناسم كه كه حقوقهاي بالاي بيست ميليوني ميگيرند حتي قاضي اشنا دارم با بيست ميليون تومان درماه بازنشسته شده تا عادي شدن اوضاع حقوق اين افراد را نصف كرده وبه اين نيازمندان كمك كنند ودر موقع مقتضي مجدد حقوق انها را بدهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل