بازدید 31297

تصمیم رئیس جمهور در مورد هرمزگان اشتباه است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: تصمیم رئیس جمهور در اعلام هرمزگان به عنوان استان سفید صد در صد اشتباه است.
کد خبر: ۹۷۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 06 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد مرادی اظهارداشت: وقتی خبر اظهارات رئیس جمهور در خصوص سفید بودن وضعیت استان هرمزگان را مطالعه کردم ۲ فرضیه در ذهنم متبادر شد یا به ایشان اطلاعات غلط داده شده و یا اینکه رئیس جمهور از روی عمد و بیخیالی این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: بنده گمان می‌کنم گزینه دوم به واقعیت بیشتر نزدیک است وگرنه چطور ممکن است رئیس جمهور کشور استان‌ها را تقسیم بندی کند و یک جا را خاکستری و یک جا سفید و جای دیگر را قرمز بداند، وقتی ویروس جهانی شده یعنی همه جا قرمز است و کشورهای مختلف برای مهار آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حال اگر استانی از نظر تعداد ابتلاء و جان باختگان نسبت به سایر استان‌ها آمار کمتری داشته باشد به منزله سفید بودن وضعیت نیست، شاید در این استان مردم بیشتر همراهی کردند و کادر درمانی نیز بیشتر تلاش کردند تا این ویروس را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط کنترل ویروس کرونا هستیم و حرف، تصمیم و استدلال رئیس جمهور صد در صد تصمیم غلطی است و قطعاً برای همه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات ما مثل سایر نقاط کشور باید تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.

مرادی با تاکید بر اینکه در مسئله کرونا بایستی برای تمام کشور یک تصمیم واحد گرفته شود، ابراز داشت: در بحث شدت برخورد باید به استانداران تفویض اختیار شود تا استاندار بتواند برخی نقاط را قرنطینه و یا محدودیت تردد اعمال کند اما در موضوع اعلام وضعیت سفید به صراحت می‌گوئیم خیر وضعیت ۱۰۰ درصد قرمز هست و وزارت بهداشت و درمان نیز رسماً اعلام کرده که هیچ جا وضعیت سفید نداریم.

وی تاکید کرد: وقتی از نظر یک مرجع تخصصی وضعیت قرمز است پس چه افرادی به جناب رئیس جمهور مشورت داده‌اند؟ ما به عنوان نماینده مردم با این موضوع مخالف هستیم و به رئیس جمهور می‌گوئیم شما دست از سر مردم هرمزگان بردارید ما نمی‌خواهیم مردم هرمزگان دچار استرس و نگرانی شوند و رئیس جمهور موظف است پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۷
هنوز در ادبیات محاوره ای و کلامی مشکل داری و کلمه غلط میکنه را در حق مقام دوم کشوری استفاده میکنی . وقتی تو با این ادبیات صحبت کنی معلومه که مردم عامی چه خوری خواهند گفت .
پاسخ ها
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
هیچ جای متن لفظ غلط می کنه نبود
اینکه استانی به لحاظ شیوع اپیدمی سفید باشد که خوب است یعنی این استان بایستی خود را نسبت به استانهای همجوار قرنطینه نماید و تلاش خود را معطوف به کنترل ورودی و خروجی های استان و لکه گیری از طریق تست نماید.
خدا را شاکریم
این کسب وکار من است
توجیه گر رئیس جمهور نیستم به هیچوجه ولی ادبیات آقای نماینده درست نیست
مدیریت بحران کرونا را به مسوولان استان هرمزگان بسپارید
حتی اگر یک استان سفید اعلام بشه و دانشگاهها باز بشه دانشجوها هم از استانهای سفید میان؟؟؟!!!!
کلا رئیس جمهور بی تفاوت تری هستند نسبت به بقیه
خیلی جالبه واقعا ... اتفاقا استانهای صنعتی مثل بوشهر و هرمزگان که بافت شهری ساکن و مهاجرشون از تمام ایران هست، دقیقا بعد از تعطیلات که همه این ساکنین از نقاط مختلف ایران برمیگردن یا مهمان داشتن باعث جهش امار انتقال میشن و اتفاقا باید بعد از تعطیلات تمهیدات ویژه واسه این استان دیده بشه ... بنظر میاد بیشتر بخاطر گردش موقت چرخ اقتصاد هست که این تصمیم گرفته شده نه نگرانی از جان مردم و سفید بودن اوضاع ... خدا عاقبت همه ملت رو بخیر کنه با این تصمیمات هرچند که از ماست که بر ماست
کجای حرفهای رییس جمهور درست است این باشد دومی

اگر عید نبود و تعطیلات نبود عمرا کاری میتوانستیم بکنیم همانطور که 25 درصد را نتوانستیم کنترل کنیم
كدام تصميم درست بوده كه اين يكي ....
بچه ها مدرسه نروند و امکانات اینترنتی در روستاها نیست.
رعایت هم که نمی کنند حد اقل در کلاس درس کمتر با دیگران ارتباط دارند تا کوچه و خیابان.

شاید با این وضعی که در اکثر روستاها و شهرهای کوچک بچه ها در کوچه و خیابان بازی می کنند ، بهتر این است که همه روستاها و شهرهای کوچک مدارس باز شوند
در بی خیــــــــــــــــــــــالــــــــــــــی آن آقا که هیچ شک و تردیدی نیست!!!
افرین بر شجاعتتان
میه بگید کدوم تصمیم ایشون درسته؟؟؟
کلا ایشان روی اعصاب مردم هستند تا شاید ماجرای بنزین تکرار شود!!!
احسنت کملا درست و منطقی و نکته دیگر ایتکه حتی اگر وضیعت سفید هم باشد با باز شدن مدار س و دانشگاه ها قرمز میشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار