بازدید 169195

کاهش شدید قیمت مرغ

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در سطح خرده فروشی به ۹۲۰۰ تومان تا ۹۷۰۰ تومان کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 05 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش شدید قیمت مرغ خبر داد و اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در سطح خرده فروشی و بازار تا ۹۲۰۰ تومان و نرخ اعلامی این محصول توسط اتحادیه به ۹۷۰۰ تومان کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در کشتارگاه به ۸۵۰۰ تومان و نرخ پخش آن برای تحویل به خرده فروشی‌ها به ۸۷۰۰ تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: قیمت اعلامی هر کیلوگرم ران مرغ توسط اتحادیه ۹۷۰۰ تومان و سینه مرغ بی استخوان ۱۸۰۰۰ تومان است.

وی تصریح کرد: نرخ تخم مرغ در بازار افزایش یافته است به طوری که قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در خرده فروشی به ۱۱۰۰۰ تومان و شانه ۲ کیلوگرمی به ۲۲۰۰۰ تومان افزایش یافته ست.

یوسف خانی درباره دلایل کاهش قیمت مرغ گفت: چند دلیل را می‌توان برای کاهش قیمت مرغ در نظر گرفت، زیرا تولید افزایش یافته، مصرف کاهش یافته و از طرفی این محصول صادر نیز نمی‌شود.

وی افزود: تقاضا برای خرید مرغ افت زیادی داشته و میزان عرضه این محصول در بازار بسیار بیشتر از تقاضا است؛ در این شرایط تولید کنندگان با ضررو زیان زیادی مواجه شده اند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: تعطیل شدن رستوران‌ها و تالار‌های پذیرایی تاثیر زیادی در کاهش مصرف مرغ در کشور دارد و در مصرف این محصول در کشور صرفه جوبی شده است.

۳۰ درصد دور ریز مرغ تالار و رستوان‌ها با تعطیلی کرونا از بین رفت

وی تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد از مرغ‌هایی که در رستوران‌ها و تالار‌هایی پذیرایی استفاده می‌شود حیف و میل و دور ریز دارد به طوری که مرغ‌هایی که سر میز می‌آید در صورت عدم مصرف دور ریخته می‌شود، اما در منازل به اندازه نیاز پخته و در صورت باقی ماندن بعدا دوباره مصرف می‌شود.

وی اظهار داشت: میزان تقاضا برای مصرف مرغ در کشور به نصف تولید رسیده یا به عبارتی میزان تولید دوبرابر مصرف است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴۲
ای مرغ چه شد بال و پر تو؟ صد جوجه فدای همسر تو !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خخخخ
هنوزم گرونه. قیمت مرغ و گوشت و دلار و همش غیرواقعیه.
با مدیریت صحیح و بکارگیری تکنولوژی به روز، می توان قیمت تمام شده مرغ را کاهش چشمگیری داد.
ما جز بدبخت ترین مشاغل تولیدی هستیم، یک بار با ممنوعیت صادرات، یکبار با آزاد کردن واردات، الان هم که بار ذرت و سویا نایاب شده. مجبوریم جوجه ها را 30 روزه با این قیمت زیان آور بار کنیم. هزینه سوخت و آب و برق روی دستمان مانده.
کجای کاری! نکنه شما هم صبح جمعه خبردار شدید؟! . امروز مرغ زنده خریدم کیلویی 7 هزارتومان. بله هفت هزارتومان .
جای تاسف دارد در سال جهش تولید . فقط افتخار ما شده تیتر زدن و تماشای له شدن تولیید کننده. مسول های بی کفایت قدری به حرف های رهبر توجه کنید. میتونید ولی خنجر از پشت میزنید....
الحمدلله
انقدر اسراف کرون‌که به این روز افتادن
دولت که نتونست قیمت اش را بیاره پایین ، باز خدا خیر بده به گرونا ، هر روز داشت گرون می شد
مگر مرزها بسته بشه تا قیمت اینجور چیزا کاهش پیدا کنه وگرنه دولت و حکومت که فکر قشر ضعیف و تهیدست جامعه نیستن واقعا جای تاسف داره
قیمت واقعیه همین ۹هزارتومان درسته دلالان خوشبختانه قرنطینه هستن امیدواریم خودرو هم مازاد تولید داشته باشیم قیمت واقعیه خودشو نشون بده به امید حق
چی شد صادرات نمی تونید کنید الان دیگه نمی گید صرفه اقتصادی نداره؟
آیا در شرایط تحریم اقتصادی نمی شود به راحتی به رستورانها دستور داده شود که غذای پرسی کوچک هم در اختیار متقاضی قرار گیرد و ضمنا از سرو پرسهای بسیار بزرگ غذا که تقریبا هیچوقت کامل استفاده نمی شود جلوگیری کرد. بسیاری از کمبودها را می توان با مدیریت مصرف کاهش داد.
عزیزدل کی گفته قیمت مرغ پایین اومده. تشریف بیارید شیراز ببینید چخبره. چراچیزی رامیگید که اصلا نیست ونمیبینم !!!!
قابل توجه اونایی که میگن کی چیزی تو ایران ارزون شده
نمونه اش مرغ و رب گوجه که وقتی نخرید پایین میاد
رب گوجه تا ۲۴ هزارتومن رفت ولی همه خودشون درست کردن و نخریدن الان هفت تومن حراج کردن بازم نمیخرن
وقتی برای پراید شصت میلیونی صف میبندید که بخرید چطور باید ارزون شه
باسلام.درتالارها متاسفانه خیلی غذا حیف ومیل میشوند .بعضی ازمردم ندارن بخرن واز طرف دیگر ...
سلام . ارزان شده یعنی چه شما بفکر مردم هستید یا سود بالای مرغداران و شیلاتی ها یک کیلو ماهی بعد از پاک کردن برابر با گوشت قرمز در میاید . شیلاتداران و مرغداران بزرگترین سرمایداران کشور شدن مخصوصا شیلاتداران سود های کلان و سفرهای خارج کشور انها. برای مردم بی چاره کار کنید نه دلسوزی برای سرمایه داران شیلات دار که وام های میلیاردی با سود کم دریافت کردن /
تا کی این مملکت شاهد دروغ و شایعه است تا وقتی ی مشت حقه باز ذی نفع مثل تو گوشت و مرغ را گرانتر از بازار اعلام کنید .مرغ ۳ روزه کیلو ۸ هزار تومانه اونم مرغ تازه نه یخ زده.مرغ گرم
چقدر شدید .............
کو پول برا خرید
وی اظهار داشت: میزان تقاضا برای مصرف مرغ در کشور به نصف تولید رسیده یا به عبارتی میزان تولید دوبرابر مصرف است.
مردم قدرت خرید ندارند میبینی تو جیب فقرا رو از فردا تخم مرغ را هم ندارند بخرند همه که مثل شما حساب ملیاردی یا حقوق ان چنانی که ندارند
خوش بحال اوناییکه پول دارن .واسه ماکارنمیکنن تا پول داشته باشن بخرن ماکه اینجوری شدیم بفیه رو نمیدونم شوهرمون ور دلمونه پول از آسمون نمیاد که
یه جوری گفتن افت شدید ادم فکر میکنه کیلویی شده ۲۰۰۰تومن این که همون نرخه خدابیامرز چرا خبر الکی میزارین
باسلام اینها بلدند چکارکنند مرغ ارزان میکنند تخمش را گران وبلعکس هیچوقت کسی بفکر مردم ندارنیستند.خدایا شکرت که این مسؤلین را ساختی برای ما
سلام .این قیمت مرغ اومده پایین فقط تهرانه یا هرمزگان هم هست .من امروز خریدم 12ولی چرا بندرعباس ارزان نیست
شماها مرد نیستید ، اگر مرد بودبد قیمت گوشت گوسفند درست میکردبد کیلویی سی تومان ، شما مدانید مرِغ هورمونی قیمتش پایین و بالا می کنید .
ناراحت نباشيد صادر كنيد
فرداها مرغهای رو دست مانده را می دهند منجمد می کنند و پاییز زمستان آینده به خورد همین مردم بدبخت می دهند . پولداران هرگز ضرر نمی کنند مسئولان هم همیشه حامی صد درصد آنها هستند .
این ویروس به مرغهاهم رحم نکردبیشترمردم مرغ توسفره هاشون ملاقات میکنن.
عیبی نداره یه عمری با گران فروشی پوست مردم رو کندن حالا باید کمی ادب بشن.در ضمن مرغ ارزون شده به جاش تخم مرغ رو گران کردن.
حالا نتیجه مرغها ایی که می مونه چی میشه؟؟!!!دیروز رفتیم مرغ خریدم مثلا آوردیم خونه که بشوریم بوی بد و مونده گی میداد همه رو ریختیم دور فروشنده از خدا بی خبر از یخچال در آورده کشیده داده دست مشتری
یه بار هم که شده مرغداریها به مردم سواری بدند .
تا الان از مردم سواری می گرفتند و پسا کرونا تمام معادلات اقتصادی رو بهم خواه زد .اصل مهم در موافقت اصولی واحد های تولیدی مطالعات امایش سرزمین ونیز اقتصاد سنجی می باشد که بهیچوجه در این ۴۰ ساله به ان پرداخته نشده است .
قیمت 9700دروغه دروغه دروغ دروغ هست.امروز مرغ داخل بازارچه بوستان فردیس البرز کیلو 9970تومن بود.
اره راست میگین بیادتهرانسرکنارفروشگاه رفاه ببینیدکیلوی چندمیدهندتازه ترازوهاشون هم زیادترنشون میدهندهمش دروغ میگین
نگران نباشید بعد کرونا گرون میشه ...
سلام جناب کرونا از شما سپاسگزارم که باعث شدی تجار بی مروت ما نتوانند صادرات مرغ داشته باشن تا این جنس ارزان شود . کاش رئیس جمهور ما میشدی .
چرا همون موقع که رستوران ها باز بودن مرغ رو ارزونتر نمی فروختن ؟
چه فرقی می کنه الآن که با قیمت پایینتر هم می تونن بفروشن و سود هم می کنن
پس باید منشا خیلی از مسایل پیدا بشه و به صورت ریشه ای حل بشه
کاهش شدید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
یه جوری گفتید کاهش شدید که من فکر کردم قیمتش برگشته به 5 سال قبل :-)
کم شد که شد ... ی عمر مردم بدبخت و بی نوا ضرر کردن از گرونیه همه چی ... حال ی مقدارم دیگران اندک ضرر کنن ..ضمنا بگین نترسن گرون میشه
مثل قیمت گوجه محله رییس جمهور اسبق !!! امروز مرغ کیلویی 12300 خریدم وفاکتورش هم موجود است ومعلوم نیست اینهمه دروغگویی به مردمی که خودشان هر روز خرید میکنند چه سودی دارد جز بدبینی به اخبار ومسولین
دروغ وکذب محض درباره ی کاهش دروغ قیمت مرغ درمراکزوفروشگاه های عرضه ی مرغ،برای این عوام فریبی بایدازخودتان خجالت بکشید، تصورکردیدمامردم احمقیم که گول اراجیف شمارابخوریم؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی