بازدید 15972

تعقیب و گریز جنجالی در خیابان اتابک تهران

معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پلیس آگاهی پایتخت، از تعقیب و گریز گشت پلیس با یک دستگاه خودوری پراید سرقتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 03 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی در تشریح خبر گفت: در ساعت ۱۰ شب مورخه سیزدهم فروردین ماه امسال کارآگاهان گشت ویژه پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که با انجام استعلام مشخص شد پراید مذکور دارای سابقه سرقت در مورخه دوازدهم فروردین از محدوده کلانتری ۱۱۴ غیاثی است.

وی افزود: سارق با دیدن خودوری گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می کند. با شروع تعقیب و گریز راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس و با ورود به خیابان های فرعی و انجام حرکات بسیار خطرناک و حرکت در خلاف جهت و با تغییر مسیر ناگهانی به فرار خود ادامه داده که نهایتاً افسر گشت پلیس با استفاده از قانونی به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی می کند.

گزافی در ادامه گفت: ولی سارق با بی توجه به دستور ایست پلیس با خودروی عبوری تصادف کرده و با ایجاد ترافیک مانع ادامه تعقیب و گریز گشت پلیس شده که با هوش و درایت افسر گشت با کمک گرفتن از موتورسیکلت های عبوری به تعقیب خودوری مسروقه پرداخته که پس از طی مسافت کوتاهی سارق خودرو را رها و متواری و خودروی مکشوفه نیز به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ سعداله گزافی در پایان گفت: با توجه به کشف خودروی پراید مسروقه اقدامات تکمیلی در راستای تحویل خودرو به مالباخته در حال انجام است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
درود بر چنین پلیس وظیفه شناسی
پلیس باید برای تعقیب سارقان خودرو به موتور سیکلتهای تندرو مجهز شود
تعقیب و گریز و اخطار و شلیک تیر هوایی بی فایده است ؛ پلیس باید بلافاصله به لاستیکهای پراید شلیک و این سارق حرفه ای را دستگیر می کرد .
با آنهمه تعقیب و گریز یه پراید تصادفی تحویل مالباخته شد, با هوشیاری پلیس....فیلم هندی نوشتی تو این ساعات کرونایی. ای خدا
یعنی دزده در رفت؟؟؟!!!
آقا دزده هم که فلنگو میبنده!
جالب بود. اون افسر که با موتور دنبال ماشین سرقتی رفته اگر انگیزه شخصی نداشته باید تقدیر کرد و نه فقط تقدیر زبانی بلکه ارتقاء درجه و ....
آخرش که فرار کرد!!
یعنی سارق موفق به فرار شد
تو خیابانهای خلوت این روزها و با وجود گشتهای بیشتر!!!
ديگه چيزي از خودرو باقي مانده ؟
اصل دستگیری متهم بود یا
پراید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی