بازدید 4504

رادامل فالکائو در آستانه انتقال به الهلال یا السد!

فالکائو با پیشنهاد ۱۰میلیون یورویی از سوی السد موافقت کرده و تمایل دارد به این تیم ملحق شود. این در حالی است که او تا پایان سال ۲۰۲۲ با گالاتاسرای قرارداد دارد و هرگونه انتقال منوط به رضایت این باشگاه ترک است.
کد خبر: ۹۶۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 03 April 2020

رادامل فالکائو پیشنهاد باشگاه گالاتاسرای برای کاهش قراردادش در پی تعطیلی فوتبال و پایین آمدن درآمد باشگاه را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه گالاتاسرای به بازیکنان شاخص خود پیشنهاد داد تا بخشی از قرارداد خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا ببخشند که حالا مشخص شده رادامل فالکائو با این پیشنهاد مخالفت کرده است. مهاجم کلمبیایی که با سروصدای زیاد به گالا پیوست، در روز‌های نخست حضور در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و چند بازی را از دست داد، اما پس از بازگشت به ترکیب، عملکرد خوبی را نشان داد و نقش پررنگی در بازگشت زردوقرمز‌ها به جمع مدعیان داشت.

باتوجه به احتمال تعطیلی کامل مسابقات در فصل ۲۰۱۹-۲۰ برخی از تیم‌ها به دنبال خرید بازیکن برای فصل آینده هستند و شنیده‌ها از روزنامه‌های ترکیه‌ای حاکی از آن است که پیشنهاداتی از تیم‌های حوزه خلیج فارس به رادامل فالکائو ارائه شده است. باشگاه الهلال عربستان و السد قطر دو مشتری پروپاقرصی هستند که با هدایت ژاوی و لوچسکیو برای خرید این بازیکن به نبرد باهم می‌پردازند.

به نظر می‌رسد فالکائو با پیشنهاد ۱۰میلیون یورویی از سوی السد موافقت کرده و تمایل دارد به این تیم ملحق شود. این در حالی است که او تا پایان سال ۲۰۲۲ با گالاتاسرای قرارداد دارد و هرگونه انتقال منوط به رضایت این باشگاه ترک است.

Desde Arabia Saudita llegará una 'super oferta' por Radamel Falcao ...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی