بازدید 25883

احسان علیخانی: داوران «عصرجدید» عوض می‌شوند

احسان علیخانی در گفت و گوی تصویری با مخاطبان درباره «عصرجدید» توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۶۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 01 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سه سیما در ایام نوروز، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است. فصل دوم «عصر جدید» هم هرشب پخش می‌شود. احسان علیخانی در گفت و گوی تصویری با مخاطبان در خصوص ادامه ضبط فصل دوم «عصرجدید» گفت: امشب آخرین برنامه ضبط شده از مرحله مقدماتی فصل دوم «عصرجدید» پخش می شود، قرار است ۱۳، ۱۴، ۱۵ فروردین عصر جدید را از زاویه ای دیگر با حواشی و گفت و گوهای آن پخش کنیم.

وی عنوان کرد: هنوز برای ادامه ضبط برنامه با این شرایط تصمیم گیری صورت نگرفته است. سلامتی شرکت کنندگان، تماشاگران و عوامل بسیار مهم است و اگر شرایط مهیا شود ضبط را ادامه خواهیم داد.

علیخانی درباره تغییر داوران گفت: اگر قرار باشد فصل سوم «عصرجدید» ساخته شود به احتمال زیاد داوران را تغییر می دهیم.

در بخشی از این گفت و گو علیخانی درباره برنامه «ماه عسل» گفت: من دیوانه وار «ماه عسل» را دوست داشتم، چراکه از دردهایی در زیر پوست شهر حرف زدیم. قصه‌ ها و غصه‌های قهرمانان مملکت را گفتیم، اما برای یک سری‌ها مهم نبود و انتخاب بعدی ما «عصر جدید» بود. البته من از مهمانان «ماه عسل» خیلی یاد گرفتم؛ چقدر آزمون و خطا کردیم که شما تحمل کردید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
غیر از امین حیایی ،بقیه رو بنداز بیرون.
خودت كي عوض ميشي قيافه ات خيلي تكراري شده
البته مجری هم عوض بشه بد نیست.خخخخخخ
اگه مجری و داور ها عوض بشن دیگه نمیشه عصر جدید که .جذابیتش میره
داورهای عصر جدید بیشتر هوادار استعدادهای مسابقه محله ای هستند...یکی باشن تابلو می کشه،یکی با اتش،یکی با زغال،یکی با نخ...جمع کنید بابا...استعداد هایی را قبول کنید که ارزش نمایشی داشته باشند...خواننده ها را به راحتی حذف می کنند...استنداپ کمدی را حذف می کنند...
بسمه تعالی
آره وقتشه داورها عوض بشن ، بشیر حتما عوض بشه، امین حیایی هم همینطور، حداقل تو اینا آریا عظیمی نژاد و رویاء نو نهالی سعی داشتند رأی الکی ندهند...
این سری خیلی بی کیفیت شده این برنامه، تعطیلش کنین
داورا که خیلی خوبن
باید این اتفاق در همین سری دوم اتفاق می افتاد و بشیر حسینی و رویا نونهالی بدلیل ناکارآمدی و نداشتن دانش لازم برای قضاوت در این برنامه عوض می شدند.
داوران رویایی من:
رضا شفیعی جم. محمد اصفهانی یا علیرضا کهن دیری. فاطمه معتمدآریا و یکی از اساتید خوشنام دانشگاه در حوزه هنر و سینما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # جهش تولید با مشارکت مردم # شب قدر # اعمال شب قدر # دعای روز نوزدهم رمضان