بازدید 14120

تکذیب حمله جنگنده‌های صهیونیستی به مقر لشکر سوم

یک منبع آگاه نظامی شایعه هدف قرار گرفتن محل نشست مشترک افسران ارشد ارتش سوریه، حزب الله و سپاه پاسداران در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به قطیفه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۶۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 01 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از دمشق، وی تاکید کرد: بنا بر گزارش دریافتی از مقر لشکر سوم این شایعه بی اساس است.

مقر فرماندهی لشکر سوم ارتش سوریه در منطقه قطیفه در پنجاه کیلومتری شمال دمشق قراردارد.

کنترل مرز‌های مشترک سوریه با لبنان به ویژه در ارتفاعات قلمون از جمله وظایف تعریف شده این لشکر است.

حدود ساعت ۲۱ به وقت محلی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از فراز شهر بیروت فرودگاه شعیرات واقع در جنوب غرب شهر حمص را هدف قرار دادند.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای این حمله را تایید، اما به تلفات احتمالی آن اشاره نکرد.

با انتشار بیانیه ارتش سوریه شماری از کاربران فیسبوک با انتشار خبر‌های بدون منبع مدعی شدند که در این حمله مقر لشکر سوم هدف قرار گرفته است.

آن‌ها مدعی شدند در این حمله شماری از افسران ارشد سوریه، سپاه پاسداران و مقامات ارشد نظامی حزب الله لبنان که همزمان با حمله صهیونیستی در مقر لشکر سوم نشست مشترک داشتند، به شهادت رسیده اند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد منشأ اصلی این خبر‌ها که به صورت مستمر هم منتشر می‌شود از شبکه‌ها و کانال‌های خبری تکفیری هاست.

به گفته منبع مطلع و میدانی محور مقاومت در تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به حمص پدافند هوایی ارتش بیشتر راکت‌ها را در آسمان منهدم کرد، اما دو راکت به یک انبار بدون استفاده و خالی اصابت کرده است.

این منبع می‌افزاید: ادعای اصابت و تلفات حزب الله و نیروی قدس سپاه در حالی منتشر می‌شود که فرماندهان ایرانی و غیر ایرانی مقاومت هم در آنجا جلسه مشترکی نداشتند.

این منبع مطلع تاکید می‌کند: نیرو‌های مقاومت تحرکات تروریست‌ها و صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها را در هر شرایط به طور کامل و دقیق زیر نظر دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان