بازدید 4234

انفجار و آتش سوزی ساختمان مسکونی در الهیه

کد خبر: ۹۶۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 31 March 2020

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

به گزارش میزان، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه وقوع حادثه‌ای در خصوص انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی سه طبقه به سامانه آتش نشانی اطلاع داده شد.

ملکی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از دو ایستگاه به همراه همه تجهیزات لازم از جمله دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان الهیه، خیابان مهدیه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: با حضور مأموران مشخص شد، در یکی از هفت واحد این ساختمان مسکونی که حدوداً ۱۶۰ متر وسعت داشت انفجاری رخ داده و منجر به شعله وری شده است به‌طوری که دیوارها، سقف‌ها و تمام وسایل منزل سوخته و شدت حریق بسیار زیاد بود.

وی با بیان اینکه چند نفری که در منزل حضور داشتند پیش از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند، گفت: آنان در همان واحدی که دچار آتش سوزی شده بود، مشغول نقاشی بودند و مواد قابل اشتعال در آن محل باعث گسترش آتش سوزی شده بود.

به گفته ملکی این حادثه مصدومی نداشته است، اما یک مرد ٣۵ ساله که دچار شوک شده بود به نیرو‌های اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم تا در این ایام که گفته شده در خانه بمانند و از انجام برخی کار‌ها مثل نقاشی و تعمیرات خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار