بازدید 99943

تحرک کم سابقه نظامی آمریکا در عراق برای حمله گسترده به حشدالشعبی/ اعزام نیروهای آمریکایی از کویت و سوریه به عراق/ هشدار ایران به آمریکا

خبر‌ها و تحلیل‌ها از تحرکات نیرو‌های نظامی آمریکا در عراق حاکی از آن است که آمریکایی‌ها به دنبال اقداماتی در عراق برای هدف قرار دادن مواضع نیرو‌های مقاومت عراق هستند. طبق گزارش ها، نام عملیاتی که در عراق علیه حشد الشعبی و شاید سپاه پاسداران انجام خواهد شد، «طلوع نو» است. کارشناسان نظامی احتمال داده اند، در نوع خود خونین‌ترین عملیات خواهد بود. کاطع الرکابی، یکی از اعضای کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق هشدار داد که احتمالا آمریکا در چند روز آینده گروه‌های شبه نظامی حشد الشعبی در عراق را مورد حمله قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۶۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 31 March 2020

تحریریه تابناک جهان: خبر‌ها و تحلیل‌ها از تحرکات نیرو‌های نظامی آمریکا در عراق حاکی از آن است که آمریکایی‌ها به دنبال اقداماتی در عراق برای هدف قرار دادن مواضع نیرو‌های مقاومت عراق هستند.

در همین راستا، رسانه‌ها از ‏ورود ادوات سنگین توپخانه‌ای و زرهی ارتش ایالات متحده USAF و بریتانیا BAF از مرز کویت به داخل عراق خبر می‌دهد. همچنین چهل دستگاه کامیون حامل جنگ افزار و ادوات نظامی ارتش آمریکا نیز از طریق مرز الولید در استان حسکە سوریە به عراق وارد شده اند. ذر عین حال، پایگاه هوایی «عین الاسد» برای فرود بمب افکن استراتژیک Boeing B-۵۲ تقریبا آماده شده و این در حالی است که شنیده‌ها از دستور آمریکا و انگلستان به شهروندان خود مبنی بر خروج از خاک عراق تا سی ام مارس (۷۲ ساعت آینده) حکایت دارد.

روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی نوشت: پنتاگون در بخشنامه‌ای محرمانه از فرماندهان نظامی خود خواسته تا برنامه‌ای برای افزایش تحرکات در عراق و کارزاری جهت نابودی یکی از گروه‌های مقاومت در این کشور تدوین و طراحی کنند؛ بنابراین، ژنرال «رابرت پی. وایت» فرمانده نظامیان تروریست آمریکایی در عراق ضمن ابراز نگرانی از این دستور، که هفته پیش صادر شده، هشدار داد، چنین اقدامی می‌تواند تقابل خونین و مخرب در منطقه و همچنین جنگ احتمالی با ایران را در پی داشته باشد.

تحرک کم سابقه نظامی آمریکا در عراق برای حمله گسترده به حشدالشعبی/ اعزام نیروهای آمریکایی از کویت و سوریه به عراق/ هشدار ایران به آمریکا

در آخرین سلسله از این تحرکات نظامی مشکوک ـ که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط با تنش‌های آمریکا با شبه‌نظامیان شیعه در عراق نباشد ـ خبرگزاری فرانسه از آغاز استقرار سامانه‌های دفاع موشکی پاتریوت در چند پایگاه نظامی آمریکایی از جمله پایگاه "عین الاسد" در استان "الانبار" و پایگاه نظامی "حریر" در حومه اربیل عراق خبر داده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، آمریکا از هفته گذشته و بدون اطلاع مقامات عراقی در حال استقرار سامانه پاتریوت در پایگاه "عین الاسد" است. عین الاسد، همان پایگاهی است که حدود سه ماه پیش هدف حمله موشکی تلافی‌جویانه ایران قرار گرفت. این پایگاه در زمان حمله موشکی هجدهم دی ماه ایران، فاقد سامانه دفاع موشکی بوده است.

همچنین گزارش‌ها از عراق حاکی است، طی روز‌های گذشته، نیرو‌های آمریکایی تحرکات و جابجایی‌های نظامی گسترده‌ای در این کشور داشته‌اند.

پیام آمریکا به عبدالمهدی

کمال الحسناوی از رهبران الحشد الشعبی، روز گذشته در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم اعلام کرد، عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر مستعفی، پیام‌های آمریکایی‌ها درباره عملیات‌هایی علیه گروه‌های مقاومت و الحشد الشعبی را دریافت کرده است.

الحسناوی گفت: سیاسیون عراقی نسبت به این اقدام، در حالی‌که نیرو‌های آمریکایی در حال عقب‌نشینی از پایگاه‌های نظامی در عراق هستند، نگرانند.

تحرک کم سابقه نظامی آمریکا در عراق برای حمله گسترده به حشدالشعبی/ اعزام نیروهای آمریکایی از کویت و سوریه به عراق/ هشدار ایران به آمریکا

وی با بیان این‌که نیرو‌های آمریکایی ضعیف هستند و آن‌ها نمی‌تواند به (حملات) گروه‌های مقاومت پاسخ بدهند، یادآور شد: عقب‌نشینی نیرو‌های آمریکایی برای کاهش فشار و جلوگیری از کشته شدن نیرو‌های آن‌ها در صورت حمله (به مواضع مقاومت) انجام شده است.

این رهبر الحشد الشعبی همچنین تأکید کرد، تهدید‌های آمریکا در واقع تلاش برای ایجاد خروج از عراق است.

عادل عبدالمهدی، صبح امروز طی سخنانی مطبوعاتی، از وجود پرواز‌هایی بدون اجازه وی در نزدیکی مناطق نظامی عراق خبر و درباره احتمال اقدام به عملیات‌ خصمانه هشدار داد.

عبدالمهدی خاطرنشان کرد: ما با نگرانی اطلاعات مربوط به وجود پرواز‌های غیر مجاز در نزدیکی مناطق نظامی را پیگیری کرده و درباره هرگونه اقدام متجاوزانه بدون اطلاع دولت عراق هشدار می‌دهیم؛ ضمن اینکه اقدام به هرگونه عملیات جنگی امنیت شهروندان و حاکمیت و منافع عالی کشور را تهدید می‌کند.

پرواز گسترده بالگرد‌های آمریکایی در عراق

شبکه خبری الحدث شامگاه دوشنبه در گزارشی به نقل از منابع خبری در آمریکا و عراق از احتمال آغاز عملیات گسترده نیرو‌های آمریکایی با نام «طلوع نور» علیه شبه نظامیان شیعی در عراق خبر داد.

الحدث در این گزارش اعلام کرد، سخنگوی نیرو‌های آمریکا در عراق گفته، بهتر است مردم از پایگاه و مراکز شبه نظامیان دور باشند.

از سوی دیگر، «عبدالله غازی» سردبیر القبس در اکانت توئیترش نوشته است: «آمریکا تا ۷۲ ساعت آینده به عملیات گسترده‌ای علیه نیرو‌های مقاومت زیر نظر سپاه پاسداران ایران در عراق دست خواهد زد».

این شبکه خبری همچنین یادآور شد، از زمان جنگ آمریکا و عراق پس از حمله به کویت، این حجم از حضور بالگرد‌های آپاچی و پهپاد‌های آمریکا بر فراز بغداد و عراق تاکنون سابقه نداشته است.

عملیات طلوع نو

طبق گزارش ها، نام عملیاتی که در عراق علیه حشد الشعبی و شاید سپاه پاسداران انجام خواهد شد، «طلوع نو» است. کارشناسان نظامی احتمال داده اند، در نوع خود خونین‌ترین عملیات خواهد بود. کاطع الرکابی، یکی از اعضای کمسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق هشدار داد که احتمالا آمریکا در چند روز آینده گروه‌های شبه نظامی حشد الشعبی در عراق را مورد حمله قرار خواهد داد.

اعلام آمادگی مقاومت عراق

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق در گفتگو با این شبکه گفت: تحرکات آمریکا در عراق تصادفی نیست و همچنین تلاشی برای بازآرایی نیرو‌ها به شمار نمی‌رود، بلکه در چارچوب اهدافی صورت می‌گیرد که واشنگتن برای دستیابی به آن‌ها تلاش می‌کند. آمریکا با این اقدامات برای حفاظت از خود برابر حملات تلاش می‌کند، چون نیرو‌های آن مصون نیستند.

وی اضافه کرد: ما تهدیدات آمریکا را جدی می‌گیریم و هر بار که نیرو‌های آمریکایی را هدف قرار دادیم آن را صریحا اعلام کردیم و مسئولیت حملات را بر عهده گرفتیم. این حق ملت عراق است که در برابر آمریکا و توطئه‌ها و اهداف پلید آن، مقاومت کنند.

محیی گفت: ما برای مقاومت در برابر نیرو‌های آمریکایی در صورتی که به ماندن در عراق یا هدف قرار دادن نیرو‌های ما اصرار داشته باشند آمادگی داریم. آمریکایی‌ها می‌دانند اولین مانعی که برابر آن‌ها قرار دارد، گردان‌های حزب الله است و برای همین برای تضعیف آن تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک گروه مجاهد از سال ۲۰۰۳ پیش از تاسیس حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) با آمریکایی‌ها مقابله کرده ایم. آمریکا بار‌ها تلاش کرد گردان‌های حزب الله را هدف قرار دهد. گروه‌های مقاومت به ویژه گردان‌های حزب الله، توانمندی و امکانات مقابله با نیرو‌های آمریکایی را دارند. ملت عراق و گروه‌های مقاومت آن بسیار قویتر از گذشته شده اند و می‌توانند با اشغالگران آمریکایی مقابله کنند.

محمد محیی اضافه کرد: ما از توطئه‌های آمریکایی‌ها چه در داخل عراق و چه در خارج از آن برای هدف قرار دادن گروه‌های مقاومت آگاه هستیم. دولت آمریکا برای فرار از بحران بزرگ کرونا که درگیر آن شده است، تلاش می‌کند و ترامپ فهمیده است که دور دوم ریاست جمهوری خود را از دست خواهد داد.

هشدار ایران

همچنین ایران از طریق سفارت سوئیس به آمریکا پیغام داده در صورت اقدام نظامی با واکنش مخرب مواجه خواهد شد. در این رابطه ستاد کل نیرو‌های مسلح اعلام کرده، با آمادگی کامل مسائل منطقه را زیر نظر دارد. شیطان بزرگ مرتکب غلطی دوباره بشود دیگر جواب ایران محدود به حمله موشکی به یک پایگاه نخواهد بود، بلکه همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه در زمین و دریا منتظر پاسخ وحشتناک و ویرانگر ایرانی باشند؛ حتی تل آویو و حیفا هم در امان نخواهند بود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹۶
به ایران چه مربوط؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
والا به خدا. همینو بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما حرف نزنی کسی نمیگه لالی
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا به ما چه مربوطه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چیو به ایران چه مربوط کلی باز باید پول تجهیزاتی که امریکا ازشون نابود میکنه بفرستیم براشون
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دادا رفتیم مرحله بعد!
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ایران همین رو بگو به ما چه؟؟؟ اینکه
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
همین رو بگو به ما چه؟؟؟ همینکه ایران به آمریکا هشدار داده الان کل تن و بدن من به لرزه افتاد!!! حالا این رو فکر میکنم این هشدار ایران چه لرزه ای به تن جناب ترامپ انداخته !!! تو اونو بگو.! وای وای وای دیگه آمریکا از روی زمین محو شد وای وای وای.!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اونا اگه قصدشون حمله باشه این همه تجهیزات رو واسه یه گروه کوچک نمیارن. حتما هدفشون ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حمله به حشدالشعبی حمله به همه ی جهان اسلام هست و امیدوارم آمریکاچنین غلطی نکنه و سریع تر از منطقه بره من واقعا
نمی دونم چرا سیاستمداران آمریکایی این قدر احمق هستند
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ببخشید ابجی مثل اینکه تو باغ نیستی ها
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
واقعا این چه ربطی به ایران داره که ایران به آمریکا پیغام می فرسته
قلمراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ربطش را خواهی فهمید. امثال تو باید بیفتند دست داعش تا ربطش بفهمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ما خودمون كم بد بختي داريم كه حالا بايد براي عراقيها بجنگيم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
این حمله ایزایی برای انحراف نارضایتی های داخلی به رهبری دموکراتهاسات. من فکر میکنم در مقابل پرداخت پول به ایران معامله ای صورت گرفته است
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا به شما وطن فروشها مربوط نمی شود اری............... هنوز خیلی مانده بفهمید که چرا بما مربوط است............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شده قضیه اون کشتییه!!!
آمریکا اومده داره سوراخش میکنه خودشم در کشتی نیست
خوب همه غرق میشیم برادر!!!
چرا به ایران چی؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
پولشو ما بایست بدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دارند انتقام یک میلیون جوان دسته گل وا رو که عراقیها شهید و جانباز کردند را می گیرند
انتقام هشت سال کشتار و بمباران شیمیایی و موشک باران و کشتار شهرها را میگیرند
دستشان درد نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
هر کسی هم که مخالف آمریکا است
و عاشق جنگ با آمریکا است
بفرمایند مرز عراق باز است
و بروند آنجا با آمریکایی ها در عراق و سوریه و یمن بجنگند
در ایران ما به اندازه کافی بدبختی داریم
بسه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا به ما چع ربطی داره ...مردم ایران از گشنگی و بیکاری دارن تلف میشن
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اگر خاطرتان باشه دو هفته قبل به سه نفر سرباز امریکای و انگلیسی حمله شد و کشته شدند الان امریکا و انگلیس و عربستان و اسراییل با صدها پرواز جنگی در شرف انتقام هستند . یعنی حجم اتش به حدی هست که نزدیک به چهارصد پایگاه در یمن . عراق . سوریه . لبنان و غزه از بین خواهند رفت . حتی در شرایط بدتر تاسبسات گازی و نفتی و پتروشیمی ها هم خطرناک هستند و انفجار گاز ترکیه یک علامت و نشان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عزیزانی که ربطش را نمی فهمند هدف آمریکا تهدید نیروهای وابسته به ایران هست پس این کار غیر مستقیم تهدید ایرانه و ایران باید جواب بده. ربطش خیلی واضح و ساده هست!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حماقت اگه فکر کنیم هدف عراقِ
معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
به آمریکا چه مربوطه که از اون سر پنیا اومده بیخ گوش ما داره برای تعیین تکلیف می کنه. عبرت ها چه فراوان و عبرت پذیران چه اندک.
سرشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تاریخ دوباره تکرار میشه فقط جای بازیگرها و به بازی گرفته شده ها عوض میشه. با این حرف های صدمن یه قاض مثل به من چه و به اون چه سرتونو مثل کبک نبرید زیر برف. همه در قبال اتفاقاتی که بیخ گوشمون میفته مسئولیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
بیچاره بورس وسهامدارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
آمریکا از ان طرف دنیا امده منطقه ما رو ناامن کرده نمی
پرسن به امریکا چه مربوط؟
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ربطش اینه که کلا به عراق کاری ندارن اصل جنگ به
ایرانه هم وطنان سطحی نگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
نن جون نشستی بیان سراغت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چرا به شما برخورده نکنه از آلبانی داری پیام می دی مزدور.
منطق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
میگم تو همیشه کتابا رو از وسط باز میکنی میخونی ،اخه شیرین جون تو نمیگی امریکا از اون سر دنیا اومده اینجا بهش چه مربوط میگی به ایران که هزار کیلو متر مرز مشترک داره میگی چه مربوط همین ادمایی مثه تو که نمیدونن کجای کار وایسادن گند میزنن به همه چی
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عراقها همونهای هستن تو نجف کونسولگری ایرانو اتش دن
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ارتباطش با ايران اين هست كه ممكن است بعد از انها به ما گير بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
صدای خورد شدن استخوان های آمریکا در منطقه به گوش میرسد...بجنگ تا بجنگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اتفاقا بما ربط دارد آنهای که میگویند بما ربط ندارد مانند کبکی هستند که سرشان را زیر برف بردند یا خودشان عمدا به نا فهمی میزنند یا اینکه ضد انقلاب خارج نشین هستند دل مردم ایران را خالی میکنند . اگر ما جلو داعش را در عراق نگرفته بودیم اکنون آنهای که میگویند به ایران ربطی ندارد به جای گوسفندقربانی داعش میشدند وخاوادهایشان درمیدان به عنوان برده بفروش میرفت. در مورد آمریکا هم همانطور درد آمریکا یک گروه کوچک مقاومت نیست درد آمریکا ایران است بخدا اگر خدای ناکرده مسلط شود. آنهای میگویند به ایران ربط ندارد همانها ودیگر مردم ایران را ازدم گلوله رد میکنند. البته مردم با ایمان نه شماو مردان سلحشور پوزه آمریکا را به خاک میمالند نمیگذارند این اتفاق بیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ای جاهل
شما همان کسانی هستید که میگن چرا همان اول مانع ورود ویروس کرونا به کشور نشدید، حالا که مانع ورود داعش به کشور شدند، اهمیت این موضوع را درک نمیکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ایول واقعا به ما دیگه ربطی نداره دروغ میگم از اقای صدر بپرسین بهتون بگن به شما ربطی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
واقعا به ما چه ربطی داره
اقا نه به اونا نه به ما مسائل و امور هر کشوری به خودش مربوطه
حسین
| Czechia |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
برای آدم های جبون و بزدل هیچ چیز به هیچی ربط نداره
آمریکایی ها ناموس اینا رو هم بگیرن، از ترسشون تمام روابطشون رو کتمان خواهند کرد
بزدلا اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید
یه شهروند کانادایی (جاسوس) رو اینجا زندانی می کنند غربی ها برای حمایت سینه می درند
اونوقت شما بزدلا غیرت و عرضه ی دفاع از ترور فرمانده ی نظامی کشورتون رو توی خونه زیر لحاف با موبایل هم
ندارید
شماها یا واقعا بزدل هستید و یا ربات های فیک سرویس های جاسوسی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یه گنده لات نمیاد توی خونه ات ولی میاد سر کوچه ات وایساده هر غلطی دلش خواست میکنه می تونی بگی بیخیال !!!!؟زورگنه چند هزار کیلومتر از خونه اش البته خونه سرخ پوست ها بلند شده اومده چند کیاومتری ما هر غلطی خواست میکنه ، واقعا حماقت محض بگیم بی خیال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اول کوچیک هارو میزنن بعد ریشه رو میزنن، یعنی خداش درک این موضوع اینقد سخته؟
رحیم
| Switzerland |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
این عمل ایران بسیار مفید و پر ستایش است
و این خود نشان اقتدار ایران است. کمی چشم های خودرا باز کنید و دید سیاسی را گسترش دهید قبل از اینکه نظر دهید تمام موقعیت ایران را از هر جهت بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
کنار گوش ماست. پس به کی مربوطه؟ اصلا ایالات متحده اینجا چکار داره؟ هموطن منتقد نظام چرا احساسی حرف میزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ترامپ سربازا عین الاعسد رو که موجی شدن خوب کنه داغ اون موشک ها تو دلشه
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
متاسفم
از 10000 کیلومتر دورتر امده اند کنار مرز کشور شما پایگاه نظامی
، ساخته اند نظامیان کشور شمارا ترور می کنند
اگر ربات البانی نشین نیستی عقلت رو اکبند نگه ندار ازش استفاده کن
فهمیدی به ایران چه مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حتی اگر هدف اصلی ایران باشه باز هم میگم به من چه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
کمی بفهمی میفهمی مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
همش گفتیم به ایران چه مربوطه ، حالا اومده در خونتون بازم میگین چه مربوط،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
انشاالله بتازید بر این تروریست های آمریکایی، انشاالله گورشون را از منطقه گم خواهند کرد، ما هستیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
شیطان بزرگ از اون ور کره ی خاکی اومده تو یک قدمی ما اونوقت شما میگن به ما چه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ماتابع نظر ولی فقیه هستیم هر چه بفرمایند با سر میرویم خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اتفاقا ب ایران مربوطه.امریکایی ها تو همه کشور های اطراف ایران هستن.حالا فک کن بخوان گروهای شیعه مثل حشدالشعبی رو از بین ببرن و ب عراق بیشتر تسلط داشته باشن.تو ی کشور دیگ باهاشون مقابله بشه بهتره تا این ک بخوان تو درگیری تو ایران جوابشونو بدن.جنگ ایران و عراق کلی ایرانو عقب انداخت.نباید بزارن امریکا تو کشورای همسایه قدرت بگیره.چون بعد امنیت ایران بیشتر ب خطر میوفته.
زندگی درفقروبدبختی چه لذتی داره
انشالله امروزجنگی بزرگی بشود
خسته شدیم ازتحریمها، ازفقروبدبختی
ازشرمنده شدن جلوی خانواده
بایدبین ایران وامریکا جنگ بشه
یااونها مارانابودمیکنندیامااونهارانابودمیکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
طالب جنگ هستید
بفرمائید بروید عراق
ایران فعلا کلکسیون بدبختی هاش پر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
به جای اینکه از کرونا بمیریم امریکایی ها را مثل سگ میکشیم
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
فوری...مایک پمپو از پاسخ نظامی بخاطر حمله به سفارتشان خبر داد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
آخرش رو اشتباه گفتی : یا اونها مارو نابود میکنند یا ما توسط اونها نابود میشیم
ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
شماها از عاشورای کربلا درس عبرت نگرفته ایدمیدانی چرا چون یاران امام حسین(ع) 72 نفربودند ویاران یزید ملعون300000هزار نفرهمه ترسو وبزدل ومال پرست کسی که این خصوصیات در وجودش باشد دیگر برایش فرق نمیکند به وطنش دست درازی کنند یا ناموسش بی تفاوت فقط فکر شکم هست اینها همان لشکریان یزید هستندوان برادران وخواهرانی که لقمه پاک خورده اند به فکر کشوروشهدا ورهبر عزیزشان هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
جنگ برنده ای نخواهد داشت. بهترین راه مذاکره و مصالحه با آمریکا خواهد بود. کرونا دنیا را عوض خواهد کرد
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ها ها ها...حتماً ما نابودشون میکنیم. شک نکن...ادامه بده به این افکار...!!!1
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
پرویز امریکا قصد حملات سنگین و تعیین کننده در عراق دارد.
اینکه با ایران هم درگیری بوجود اید مستقیما به نوع واکنش ما بستگی دارد.
اگر حمله ای صورت گیرد نشان می دهد ترامپ بد جور در باتلاق ویروس کرونا و پیامدهای راهبردی آن گیر کرده است. لذا برای کاهش انتقادات و فریب افکار عمومی در آمریکا بدنبال یک راه فرار است و گرد و خاک کردن در عراق با این هدف صورت می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خداییش خودت از این مدل حرفهای تکراری و سحطی و کلیشه ای و به قول معروف آبدوخیاری و دایی جان ناپلئونی خسته نشدی؟!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
امریکا توانایی مبارزه با هر دو بحران را بهتر از ما دارد.
عاقلانه اینست که به تاکتتک صلح بپردازیم و بحرانهای داخلی را حل کنیم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ساندیستو بنوش تحلیلگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
درگیری مستقیم و جنگ بین ایران وامریکا بزودی اغازخواهدشد این خط اینم نشان
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
بابا تحلیل گر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
مغز استعماری ، بحال امثال شما باید گریست شما از آمریکایی ها ، امریکایی تر هستید واسه همین ترامپ پررو میشه چون از وجود امثال شما خبر داره.
آخ جون جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چایی بریزم؟؟ بشینیم تماشا!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
مریض
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
نه آخ جنگ جون!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خخخخخ.یعنی حال میکنم بیشتر ایرانیا دوست دارن همیشه تو جنگ باشن و بجنگن.کلا ژن ایرانی جنگجوست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ما مرگ کرونایی دوست نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حساب آمریکایی ها رو می رسیم
این یعنی زندگی با عزت...ما جانمان را برای دفاع از حرم آل الله میدیم
زنده باد ایران/زنده باد سردار باقری/زنده باد سردار سلامی انشاءالله آمریکا و کرنا را با هم شکست میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
افغانستان که از دست رفت . با نبودن حشد اشعبی عراق هم از دست خواهد رفت . اون موقع دیگر بهانه ای نیست که با آن منابع کشور را هدر دهیم . v
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
فقط می توانم به شما بگویم زرشک
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
به به شما قول میدهم 90 درصد کسانی که دوست دارند با امریکا جنگ کنیم اگر این اتفاق بیفته اصلا پیداشون نمیشه در جنگ 8 ساله هم داشتیم کسانی که صدای مرگ بر امریکاشون گوش فلک کر کرده بود و مشتشان از همه بلندتر بود ولی یک روز هم به جهبه نرفتند مگر امریکایی ها انجا نبودند پس اینها کجا بودند؟
جوان ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما در ایران زندگی میکنید؟!! مطمئنا شغل آزاد نداری تو این روزها ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خدای نکرده اگر جنگ با آمریکا بشه
عین همین کرونا
تمام مسولان در زیر زمین ویلاهاشون پنهان شده
و ساکت و خاموش میشوند
و مردم فقیر باید کشته و نابود بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
وقتی تهدیدی مثل طالبان از شرق و بعثی های عراق از قبل وجود داشته باشد دوباره به ۴۰ سال قبل خواهید بر گشت. یادتان رفته؟ جنگ و ۴۰۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز و ... ، گمان نکنید که حمایت از حشد الشعبی هدر دادن منابع است
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ناشناس14:30حال کردم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
این امریکائیها باید روشون کم شه
مردم غیرتمند و شجاع ایران
آماده باشید..میخوایم حسابشون رو برسیم
من برم زیر زمین قایم شم....
راه صلح را انتخاب کنیم ،از تهدید تو خالی لطفا پرهیز شود!
پاسخ ها
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما راه صلح را نشان دهید به چشم. نه اینکه سر خم کنیم. فقط صلح برابر...........
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
از قرار معلوم بعضی از ما تا نمیریم نمی فهمیم....پسرجان از ایران و ایرانی صلح جو تر و مصالحه گر تر نداریم همونقدرم سلحشور تر و باغیرت تر نداریم...اونایی که اون بالا نشستن البته در قسمت نظامی از من و شما هم بیشتر میفهمن. اینو بفهمیم ضعیف باشیم میخورنمون الانم که میبینی تهدیدا روز به روز زیادتر میشه کار سیاستمدارای ماست وگرنه چقدر از سران نظامی ما گفتن هیچکس نترسه مسئولیت هر جنگی با ماست و اولین برخوردهارو ما باید جلوش وایسیم و ما از جنگ نمیترسیم، ولی از آقازاده هاو خاله زاده ها و عمه زاده هاو... میترسیم.
بعضیا یه جوری حرف میزنن که اگه جنگ بشه اونا باید پاسخگو باشن...نه عموجان همون جنگ 8 سالشم امثال ماها نشسته بودیم و از آب گل الود ماهیمونو صید میکردیم...حالا یه دوره ایم جنگ موشکی شد و شهرامونو میزدن که اونم برا ترسوترین ایرانی مثه 4شنبه سوری میمونه...حالا که دیگه کلی تجهیزات بومی داریم و کلی تسلیحاتی که خوابشم کسی ندیده...بالاخره یه روزیم ازشون استفاده کنیم خواه و ناخواه تا خدا چی بخواد
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
صلح یا شکست که روت نمیشه بگی...!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
حامد، تحلیل دقیقی بود، خوشحالم هموطنایی مثل شما هم هست.
درود بر مردان مرد
سپاهیان عزیز بدون تردید و با توکل به خدا پیروزید
آمریکایی ها یه مشت که تمدنشون حاصل قتل و غارت کشورهای دیگه ست
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
از نوشته های نویسنده شبکه خبر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ثروت آمریکایی ها بدلیل سیستم حکومت داری و شرکت هاشون است که همه چیز و همه اشخاص سر جای درست خودشون هستن و بهترین ها در آمریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آفرین
غیرتمند
الله اکبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
هزاران بار مرگ بر آمریکا مرگ بر وطن فروشان و غرب گدایان ومرگ بر فاسدان که بر اثر گناه زیاد چشم بصیرتشان کور است .با الله اکبر هم ضد هستند دلشان جایگاه شیطان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آفرین
غیرتمندان
پیش به سوی قدس
این منطقه خانه ایران است
کلا علی برکت الله..... دلمون برای یه جنگ دیگه که ما رو صد سال دیگه عقب تر ببره تنگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
هر کسی دلش واسه جنگ تنگ شده
بفرمائید، عراق و سوریه و یمن
راه باز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا تا حالا آمریکا با جنگ پیشرفت کرده و ما پسرفت.
شما را به خدا بیخود کشور را درگیر جنگ نکنید.
من خودم چهار سال اوایل انقلاب در کردستان با ضد انقلاب جدایی طلب جنگیده ام و میدانم که جنگ چیز خوبی نیست.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
جناب مسئولین نظامی اگه دنبال جنگ بودن تو حمله به عین الاسد جوری عمل میکردن که امریکا وارد جنگ شه.
نگران نباش نیروهای مسلح بیشتر از من و شما به فکر صلح هستند البته با حفظ اقتدار و بازدارندگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
قطعا جنگ چیز خوبی نیست شکی درش نیست ولی بدتر از اون اینه که آدم وقتی دشمنشو میشناسه هی خودشو گول بزنه و بگه ایشالا که گربس با ما کاری نداره که...اینا که خوبن و حقوق بشرن و ...از این حرفا.اگر الان و در موقع خودش جلوی قلدر واینستی دو حالت داره یا باید تا آخرش همیجوری بمونی و بشی نوچش یا باید با هزینه ی خیلی خیلی بیشتر مقابله کنی و از خودت دفاع...بدبختی اینجاست که در مورد دشمنی نظام آمریکا و کلا نظام صهیونی جهانی با ایران و ایرانی در نقطه ای هستیم که اینا جز به نابودی ما راضی نخواهند شد شک نکنید...از اواخر دوره ی محمدرضاشاه بود که این برنامه رو در پیش گرفتن و هر روز بر شدتش افزودن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ما مرد جنگیم و ذلت نمی پذیریم
ظریف واکنش شدیدی باید نشون بده .این موقع که باید واکنش نشون بده واکنش نشون نمیده . واکنش ....
انشاالله به یاری خدا بتوانیم با کمک ملت عراق شر این قلدر یاغی پیمان شکن تروریست را برای همیشه از این منطقه ریشه کم کنیم
تا ملت ایران، عراق و تمام ملت های منطقه از شر این شیطان راحت کنیم و سربازان بدبخت اونها را به پیش خانواده شون رهسپار کنیم.
اگر خواستند به صورت عمودی برگردند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عراق یه کشور مستقله ،روابط بسیار نزدیکی با آمریکا داره ، مردم
نیازی به دخالت ایران ندارند، عراقیا خودشون میفهمند
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حتما بعدش میخواهی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان بزنی!!ولش کنین آقا با این شعارهای نخ نماو بی مصرف...
ما را سنن؟؟؟
عراقیهاهم یاد بگیرن از جیب خودشون با دیگران درگیر بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
جنگ با ایرانه نه عراق بفهمیدددددد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حتما باید پوتین سربازهای آمریکایی روی صورتت قرار بگیره تا بیدار بشی؟؟
ناشناس
| France |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چرا برادر من . تنها حاتم طایی در جهان بودن افتخار کمیه ؟ هست و نیستتو بذل و بخشش کن ببین چه لذتی در بخشیدن هست
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
آقا گرامر زبان ترکی رو یاد بگیر بعد کامنت ترکی بنویس
شما همون فارسی بنویس شاید درست بنویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
20:19
حالا شما درستشو بنویس ببینیم چطوریه :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
مرتضی
دوره این جو سازیها گذشته.عراق اینها بما ربطی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ما را سنن نه
تو رو سننه درسته
اونم زمانی که فردی بیخودی در کارها و امور دیگران دخالت میکنه..
به آمریکای منحوس باید بگیم تو رو سننه
که اومده تو منطقه ما قلدری میکنه دخالت میکنه
پوزشو به خاک میمالیم
با جانمان...باشرفمان
انشاءالله حشدالشعبی عراق و بسیجی های دلاور ایران با هم با یاری خدا آمریکا رادر منطقه شکست میدهیم و انتقام خون شهید حاج قاسم را خواهیم گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
ان شا الله
ایرانی
| France |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اولا که آمریکا کاری به حشد الشعبی نداره و میخاد کتایب حق رو از بین ببرن که مستقیما زیر نظر ایرانن و بعد هم مطمین باش با خاک یکسان میشیم اگه جنگ بشه
و ما باز بخاطر عراقی که : هشت سال جوانان ما را پرپر کرد، شیمیایی زد، شهرمایمان را بمباران کرد، در روزهای کرونا مرزهایش را کامل بست، مودبانه به تحریمهای آمریکا پیوست، هنوز هم قرارداد الجزایر را نپذیرفته است.... درگیر جنگی که ربطی به ماندارد خواهد شد... در جنگ تحمیلی سربازان صدام از ملائکه و اجنه نبودند، همین برادران عراقی بودند.... چقدر شعار زدگی و بی تدبیری...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
گل گفتی.کو مسول دلسوز و مدبر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یعنی الان باید با عراق بجنگیم؟
حسین
| Czechia |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
پرفسور از خودت سوال بکن یه سرباز آمریکایی تو ویتنام، افغانستان، عراق، سوریه برای چی می جنگه؟
اگه فهمیدی اون موقع دلیل جنگ ما تو عراق و سوریه رو هم می فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
احسنت
جنگ عراق و آمریکا به مردم ایران چه ربطی دارد.اینم تو این اوضاع کرونایی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
جنگ با ایران هست، این رو به آمریکا کثیف بگو که تو کرونا به دنبال کشتن مردم ایرانه
ع نجابت زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما مثل۸ سال دفاع مقدس تا سر حد جان برای عزت ایران سربلند ایستاده ایم
ما آماده جنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
لعنت بر دروغ و دروغگو
ایرانی
| France |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
به ما ربطی نداره، خودت برو
احمد
| Norway |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
داداجی نگو ما بلکه بگو من
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
حتما"از قرنطینه توی باسنی هیلز
نگرانی خیلی ها در داخل از این هست که اگر روزی این نیروهای نیابتی وجود نداشته باشند خطر جنگ و نابودی به مرزهایمان نزدیکتر خواهد شد . اتفاقا با نابودی این گروه ها تنها راه باقیمانده دوستی و صلح با کشورهای منطقه هست . هزینه کمتر و بازدهی بیشتری هم دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تو احمقی بیش نیستی ، ، در نبود نیروهای برون مرزی جنگ به داخل مرزها میاد و از اونجایی که امثال تو تو سوراخ موش پشت زنشون قایم میشن ناموسشون بدست آمریکاییاا یا عوامل اونها میوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما کلا بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
له همین خیال باش!
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
بابا این حرفا چیه خون همه رو بخاطرش کردن توشیشه!!هی یاد گرفتن بگن اگه نجنگیم تو ایران باید بجنگیم اقا تو خودت رو قوی کن خودش۹۰درصدزمینه ی صلح حله ...مملکت خودمون رو بی حاشیه بسازیم.داعش بقران پاش میرسید نزدیک ها مرز ایران دهنشون سرویس بود مگه الکیه بیان تو ایران خواهر و مادر های مارو چپ نگاه کنن؟! مردم به هیچ وجه با شما جنگ طلب ها همراهی نمیکنند...
به ما چه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
جنگ با ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اتفاقا به ما خیلی ربط داره
بیچاره بورس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
معلوم نیست سهامداران بورس کی میخوان ازخواب بیداربشن وسرمایه هاشونو نجات بدن فعلا طمع چشمانشان راکم سوکرده
ناشناس
| France |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
نگران نباش . بورسه جون جونی ما در هر حال و شرایطی مدام و ثانیه ای و انفجاری صعودیه و در حال سیر در فضا و کهکشانها . جنگ خونینی دربگیره دیگه دقیقه ای 100 هزار واحد شاخصش میره بالا !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اگه دلار بده بالا بورس رشد میکنه
اگه دلار بده پایین بورس رشد میکنه
اگه گفت نفت بشه۱۵ دلار بورس رشد میکنه
اگه تحریم بشیم اگه تحریم نشیم
همیشه کار آمریکا همینه.تهدید تهدید.یه عده هم از ترس میمیرن نه از جنگ. .جنگ هم بشه باید گورش رو از این منطقه گم کنه.مگه دوره استعماره؟ول کن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
احترام به استقلال کشور ها را باید همه رعایت کنند.
آمریکا برای عراق خیلی هزینه کرده ، مطمئنا نخواهد گذاشت براحتی دست ایران و عربستان بیفتد یا به سوریه ای دیگر تبدیل شود . اگر سفری به عراق کرده باشید خواهید دید که دست دل بازی های ایران و عربستان به نفع آمریکایی ها تمام شده است . تامین هزینه و مایحتاج مال ما و عربستان هست و آمریکا صاحب واقعی امنیت عراق هست .
توصیه میکنم گول اخبار خبرگزاری ها و تلویزیون ها را نخورید خودتان به عراق بروید یا با مسافران عراقی صحبت کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
امریکا اعلام گرد که برای از بین بردن حکومت صدام و نابودی داعش حدود دو تریلیون تومان هزینه جنگ کرده باید عراق پرداخت کند . یعنی اینکه دولت صدام با روش معمول و اعتراض و خواهش و تمنا و تحریم از بین نبردند بلکه جنگ هزینه دارد ‌ . انگلیس و امریکا و المان و فرانسه و المان و ناتو اعلام غرامت و خسارت از عراق میکنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
واقعا تا حالا عراق سفر کردی؟
حسین
| Czechia |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
من پیشنهاد می کنم شما یه سفر بری عراق
ما هر سال اربعین داریم میریم
پیش بسوی دلار ۳۰ تا ۵۰ هزارتومانی
پاسخ ها
حسین
| Czechia |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
پیش به سوی نابودی دلار
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
دلار و مالکاش نابود میکنیم ترسوها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
پیش به سوی نابودی دلال دلار
انشاالله به زودی تمام دشمنان ایران نابود خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
لازم نیست که دشمن بتراشیم و ارزوی نهبودیشان را کنیم ،پیش به سوی صلح در منطقه!
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دشمن ما همین جاست
نمی دونستم کرونا علایم هاری هم میده!
الان امریکا بیشترین درگیری با کرونا درجهان را داره...حالا چه وقت حمله هست؟!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دقیقا اکنون میتواند حمله کند،بهترین اسلحه ها را دارد و از نظر اقتصادی و نیروی نظامی هم بهتر از دیگران میباشد ،مشکل کرونا هم را جداگانه میتوانند رسیدگی کنند.
وقت صلح در منطقه است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خودمون که زودتر کرونایی شدیم ساندیس خور
آقازاده ها سریعا به ایران بازگردند .
جنگ برای آقازاده ها نعمت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
نگرانشون نباش، آقا زاده ها و ایضا خانوم زاده ها هر جا باشن سهمشونو براشون میفرستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
بچه های برخی مسوولین همه نیویورکن
باید بساط گروه‌هایی که مسئولان در منطقه درست کرده‌اند، برچیده بشود. این هم به نفع ایران است و هم به نفع منطقه.
پاسخ ها
منم
| France |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
دمت گرم حرف دلمونو زدی
مسئله نفت و رکود اقتصادی نیاز به یک محرک داره . آمریکا به دنبال بازار برای فروش نفت است در این شرایط توقف تولید نفت عربستان و عراق برای آمریکا بهترین سوژه میتواند باشد
بهتره ما درگیر جنگ نشویم
حالا چرا ناراحتید؟!
فوقش جنگ میشه مسئولان و آقازادهاشون میرن کاخ سفید رو حسینیه میکنن دیگه

ماهم نگاه می کنیم و تشویق میکنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اینها از ترس کرونا سه ماهه مجلس در مهمترین مساله آن تعطیل میکنن اینا میرن جنگ؟
ايران مگه صاحب عراق يا حشد الشعبي مگه ارتش ايران؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
چقدر بعضیها ناداننخیلی سخته بفهمی که اگر در عراق جنگ نمیشد الان در ایران جنگ بود.
سوال : اگه بین ایران و آمریکا جنگ بشه زیرساخت های کدوم کشور از روی زمین محو میشه؟ کدوم کشور بیشترین تعداد کشته رو میده؟ تو کدوم کشور کمبود دارو و مواد غذایی و مواد اولیه و تجهیزات و قطعات بیداد میکنه؟ درآمد خارجی کدوم کشور به صفر که نه، به زیر صفر میرسه؟ ارزش پول کدوم کشور با آب توی جوب یکی میشه؟ ایران یا آمریکا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ما چاره ای به جز جنگ با زورگو نداریم
زیر‌بار زور هم نمیریم
ببین دارن زورمیگن
میفهمی؟
اگه نمیفهمی و یا خودتو به نفهمی بزنی
یه جور دیگه میان حالیت میکنن
بنظر می رسد تسامح با شیطان بزرگ دیگر بس است دشمنی آمریکا با کشور ما دیگر به نهایت خود رسیده و خباثت را تا به جایی پیش برده که حتی برای خرید مواد غذایی و دارویی از سایر کشورها نیز باید اجازه اون بی دینهای کافر رو بگیریم امید بستن به روسها و چینی ها که دستشان آلوده به خون مسلمانهاست و جرات دفاع از سرزمین های خود و شرکای تاریخی اشان را هم ندارند دور از عقلانیت هست پس نباید همانند موضوع شهادت سردار سلیمانی گرفتار تحلیلها و صبر به اصطلاح استراتژیک بشیم و دست روی دست بگذاریم تا سرداران و سربازان ما بدست این غول تو خالی غافلگیرانه به شهادت برسند و با چند موشک بی تلفات قائله را خاتمه بدهیم...
مرگ یک بار شیون یک بار
هیچ کس حق ندارد در امور داخلی ایران مداخله کند پس به ایران هم مربوط نیست در امور داخلی دیگر کشورها چه میگذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
اینو اول به آمریکا بگو غرب زده ی کور.
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
شما بهتر هیچی نگی که همه میفمن عقلت چقدره. دخالت نکن یعنی چی؟!! بعد عراق نوبت عراق. اینو نمی تونی بفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
پس امریکا هم حق نداره در عراق دخالت بکنه، مگه پارلمان عراق حکم اخراج صادر نکرد پس اونها چه غلطی تو عراق میکنند، امان از سادگی آدما.
هر جنگی اهدافی دارد اگر کسی دنبال نابو ی حشد الشعبی یا امثالهم با چند صد هزار نیرو باشد، باید مثل زمان اشغال عراق حجم عظیمی نیروی زمینی وارد کار کند نه اینکه بیشتر پایگاههای خود را هم تخلیه کند حشد الشعبی یک ارتش است که غیر متقارن می جنگد مانند طالبان و ابدا نمی توان چنین ارتشی را با حمله هوایی و امثالهم از بین برد اصولا افراد انها در همه شهرها و روستاها پراکنده اند و اصلا هدف ثابتی نیستند که کسی بتواند به آنها حمله کند و اگر احساس خطر کنند نبرد خود را هم زیر زمینی می کنندپس این کار نامحتمل است آنهم در یک کشور دارای حاکمیت
به قول گروه اخراجی ها جنگ رو کنترات برداریم تمومش کنیم بره
دوباره تابناک توهم جنگ به سرش زد
این تحرکات و افدام نظامی طاغوت زمان قابل پیش بینی بود . نشر ویروس کروتا و تضعیف مقاومت به مرکزیت ایران و بعد حمله به عراق جهت از بین بردن حزب ا... عراق نقشه ای از پیش تعیین شده بود از طرف صیهونیستها و دولت امریکا . اما از انجاییکه یدا... فوق ایدیهم مکرشان بخودشان برگشت و این ویروس بلای جان خودشان شد . حالا هم هرگونه اقدام علیه مقاومت در عراق به بلایی عظیم ان شاءا... برایشان تبدیل میشود که نه تنها رژیم صهیونیستی و ترامپ بلکه پایان قلدوری امریکا در جهان را رقم خواهد زد . بقول رهبر عزیز ایران دوران قلدوری و بزن و برو گذشته . امریکایی که برای چهار تا تخت بیمارستانی گدایی از چین میکند دیگر دست و پای بیخود میزند
2001بعدش 2009 حالا2020 هر ده سال یک جنگ افغانستان ده سال بعد عراق و جنگ نفت و سقوط صدام و حالا.... استراتژی کوتاه مدت امریکا بدون این سلاحهای تولیدی نمی تواند مصرف شود و سرمایه برگردد خدا بخیر کنه
اگر نیروهای مقاومت عاقل باشند، نباید منتظر حمله آمریکا باشند بلکه باید هر چه زودتر دست به حمله پیشگیرانه زده و نقشه های تجاوزکارانه آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!
مهدی
| Germany |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
این گونه تحلیل ها از دشمنان مردم و مملکت میتواند تراوش شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
بعد نگفتی چطوری ؟
پروفسور ، بالتازار!!؟؟؟
رامبد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
مگه قایم موشک بازیه. جنگه. آمریکا در دو ساعت کل خاورمیانه رو فتح میکنع
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
خودتا به عنوان نابغه نظامی معرفی کن حیفه ناشناس هدر بری
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
تو یا نمیدونی جنگ چیه یا نمیدونی آمریکا کیه ؟!!؟! دست از توهم بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آقای رامبد
امریکا از این غلطا نمیتونه بکنه
چون اگه میتونست منتظر نظر شما نبود
ببین
ما مرد عملیم
این حمله ایزایی برای انحراف نارضایتی های داخلی به رهبری دموکراتهاسات. من فکر میکنم در مقابل پرداخت پول به ایران معامله ای صورت گرفته است
به ایران چه بعد میگن ما اهل جنگ نیستیم
من که فقط تماشاگرم،خیلی عالیه خیلی،چه بخواهید چه نخواهید نه آمریکا نه ایران ظاهرا کوتاه نمیان... امروز تو این شرایط ومشکلات اقتصادی وکرونا بهترین زمان برای تعیین تکلیفه...ماهم به سبک استادیوم تو خونه تشویقتون میکنیم...روبرو آماده باش حمله حمله حمله.... وبراتون دعا میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
بعید میدونم امثال شما حتی جرات دعا کردن هم داشته باشید
به جهنم كه جنك بشه!!!
اگر ترامپ موفق به سرکوب شیعیان بشود دوباره انتخاب خواهد شد در غیر اینصورت فاتحه ترامپ و امریکا در منطقه بزودی روشن خواهد شد و بهترین موقعیت برای بیرون راندن استعمار از منطقه فراهم خواهد شد حالا امریکایی ها دوباره با پاهای خود به باطلاق عراق دارنند نزدیک می‌شوند
من وقتی کامنت های شمار زیادی از جماعت را می خوانم ارزو می کنم که با توجه به تساهل سایت تابناک در درج نظرات این جماعت شمار محدودی باشند چون به نظر من جماعتی لش و تن پرور و بی رگ هستند که برای هر جامعه ای نه خطرند چون جربزه ندارند و نه فایده ای دارند
تمام گروه ها و کشورهای عربی که تا بحال از سفره ملت فقیر ایران ارتزاق کرده اند ، در نهایت به سمت کشورهای ثروتمند عربی خواهند رفت و بدبختی و فلاکتش برای ایران باقی خواهد ماند.
اینایی که میگن به ایران مربطو نیست میشه بگید به امریکا که هزار کیلیومتر چه ربطی داره کمی عقل داشته باشید
کار را یکسره کنند انشاا‌‌‌...
دوستان نترسید اگر سید علی ناخدای این کشتی ست همگی به سلامت به ساحل خواهیم رسید ماملتی هستیم که هیچگاه متجاوز نبوده ایم ولی جانانه دفاع کرده ایم ماوارثان خون سیدالشهدا ویاوران فرزندش مهدی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آقا امیر مهدی جماعتی که حرف شما رو نمیفهمند کم نداریم البته توی بسیاری از مسائل نمیفهمند مثلا به آدمای که بهشون میگن توی خونه ات بمون کرونا میگیری پا میشه میره دور دور ، شما نباید انتظار درک مسائل پیچیده رو داشته باشی.تعداد منفی ها نشون دهنده این نوع جمعیت هستند البته منهای ربات ها.
امریکا با زدن حشد شعبی به می خواهد شکست خروج از عراق را جبران کند ولی ممکن نیست
جنگ بشه اینقدر اقا و اقازاده مخلص داریم که برن.الان وقته که خوردند برن جبران کنند...
بعد عراق نوبت ماست هدفشون ایرانه
هدف آمریکا قطع دست ایران در عراق هست. اولین قدم ترور سردار سلیمانی . دومین قدم برداشتن نیرو های طرفدار ایران . سومین مرحله قطع پشتیبانی ایران در سوریه . چهارمین مرحله کودتا در عراق و یک حکومت مثل افغانستان . و در انتها پدیده خطر ناک تر از داعش. حذف اسد. بردن نفت عراق و منابع سوریه . و امنیت اسرائیل. بسیار نقشه های شومی برای منطقه و ایران دارند. مهم ترین کار ما این است رونالدو را ول کنیم و غضنفر های داخلی رو در یابیم.اگر زرنگ باشن حشد شعبی به داخل خاک ایران عقب نشینی کنه تا بتواند در آینده با جنگ پارتیزانی آمریکایی ها رو متحمل هزینه کنه و ....
عراق مستعمره آمریکا و کارتل های نفتی است و به ما ایرانیان ربطی ندارد
تهران بمباران می شود جوری که فقط شیشه ها می شکند ومن از تپه های سر سبز راهی شهر می شوم ودر میان اره تنها 7 شکلات با خود می برم. هیچ کسی کشته نمی شود وهیچ دیواری فرو ریخته نمی شود
ترامپ به سیم آخر زده ...جو بایدن برنده انتخابات بعدی است...
همه فکر می‌کردند ترامپ در دور بعدی انتخابات با ایران درگیر میشود .
اما طبق معمول این حیوان پیشدستی کرد.و حالا که می بینم رای نمیاره میخواد تیر آخر را به ایران شلیک کنه...
از کی ایران نماینده عراق شده است. خودشان عراقیها باید به آمریکا جواب بدهند و بیرون کنند.کسانی که تنها سابقه حضور در جنگ آنها به جنگ عراق میرسد که شایعه است بعد از پذیرش قطعنامه قرار بود به جرم خیانت محاکمه شوند حالا به جای مردم عراق حرف میزننند و آمریکا را تهدید میکنند که تاوانش را مردم ایران بدهندآنهم در این شرایط
چرا واقعا بعضی از هم وطنان انقدر سطحی نگر هستن؟؟ این جنگ، جنگ با ایرانه نه کشور و گروه دیگری، بعد هم عراق بیشترین مرز رو با ما داره و امنیت و جنگ در اون به ما مربوطه حالا که دیگه هیچ، آمریکا میخواد با خودمون بجنگه، بعد هم اگر آمریکا که اون طرف دنیا هست برای حفظ امنیت مرزهاش باید تو عراق باشه، پس ایران که تو خود منطقه هست نباید برای حفظ قدرت و اقتدار خودش تو منطقه حاضر باشه؟؟ مگه غیر اینه که اگر مثلا یه شیرینی فروشی در شهری موفق شد برای تحکیم خودش و گسترش اقتصاد و وسعت خودش در بقیه شهر ها هم شعبه میزنه؟؟ ما باید در منطقه ای که از اصل مال امپراتوری ایران بوده حضور داشته باشیم و حافظ منافع خودمون باشیم نه اینکه، آمریکا به ما و مواضعمون حمله کنه و بعد ما بگیم به ما چه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آفرین
آفرین
حرف دلمو زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اگه این سطحی نگرا تعدادشون کم بود که الان وسعت جغرافیای سیاسی ایران به اندازه جغرافیای تمدنی خودش بود، این جماعت نمیدونند تمدن واقعی ایران توی عراق بوده و درک نمیکنند چرا به داعشی ها دستور داده بودن اولین کاری که انجام میدید موقع تصرف یک منطقه آثار باستانیشو نابود کنید، همه اون آثار تمدنی ایران بود،.
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
اقا به افغانستان حمله کرد هدفش ایران یا مثلا چین یا تاجیکستان و...اینا بود؟؟؟یا۲۰۰۳که به عراق حمله کرد با ایران کاری داشت بابا یه ذره محتاطانه عمل کنیم بزار حمله کنن بزنن بکشنمون راحت شیم از این زندگی که امثال شما برامون درست کردن.امام زمان کجایی
بسم الله الرحمن الرحیم، اگر تعرضی به ایران و مواضع ایران بشه باید اقدامی تمام عیار انجام بشه چون دیگه 18 سال پیش نیست،. دیگه خلیج فارس سال های دهه 60 نیست که کشتی های ایرانی رو نابود کنن و پاسخی نگیرن، اون روز ها گذشت قلدر بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
امریکا هم امریکای 30 سال پیش نیست.
حمله به حدالشعبی را دولت وملت عراق و نظامیانش باید پاسخ بدهند اما اگر به سپاه قدس حمله کند یعنی حمله به ایران سکوت درست نیست و باید پاسخ داد جنگ شوم است اما متحدان امریکا در منطقه هم آسیب شدید خواهند دید البته اگر دولت عراق بگوید فعلا نیازی به خدمات مستشاری ایران نداریم بهتر است تا ایران در گیر مستقیم نشود اما ایران پشت پرده کمک کند
ما آماده ی جنگیم
انشالله به یاری خدا پیروزیم و این دفعه جواب محکمی به خونخواران خواهیم داد
دعا میکنم منم هم بتونم در این جنگ شرکت کنم و اتتقام خون سردار بزرگمون رو بگیریم
مگر امريکا عراق را که بسيار قويتر و يکپارجه تر از الان بود در عرض بيست و يک روز کلا شکست نداد الان يک گروه چکار ميتونه انجام بده.امريکا عراق را دودستي به ايران تحويل داد واز آمدن و موندن امريکا سود اصلي را ايران برده نميدونم مشکلشون چيه
درگیری مستقیم و جنگ بین ایران وامریکا بزودی اغازخواهدشد این خط اینم نشان
به ما چه
آقایون که تا یک کرونا میاد، سریع برای چند ماه خودشونو قرنطینه میکنن و مجلس تعطیل میکنن. اینا میخوان بجنگن؟ مردمو میفرستن تو دل خطر و خودشون تو عافیت باقی میمونن.
با پایین اومدن قیمت نفت بحران کرونا که یقینا حمله بیولوژیک بوده به گمان آمریکا ایران از نظر مالی و آمادگی تضعیف شده و در خال تدارک حمله به مواضع ایران در منطقه و حتی شاید داخل خاک ایران باشد باید نیروهای مسلح در آمادگی کامل و مردم هوشیار باشند ترامپ احمق و دیوانه است
والا چی بگم والا !!!! دو راه بیشتر نداریم یا باید بجنگیم و بمیریم یا باید تسلیم شیم و بمیریم خودتون انتخاب کنید حضرات
والا چی بگم والا !!!! دو راه بیشتر نداریم یا باید بجنگیم و بمیریم یا باید تسلیم شیم و بمیریم خودتون انتخاب کنید حضرات
عقل حکم میکنه جمهوری اسلامی باید تمام تحرکات اطرافش رو زیر نظر داشته باشه که رادارها و پهپادها و اطلاعاتمون در این زمینه الحمدلله خوبه
هیچ احمقی یا کشوری برای حمله نظامی ساعت مشخص نمیکنه که مثلا ۷۲ ساعت دیگه میزنم که عراق در آماده باش قرار بگیره ... به صدام یا قذافی مگر گفتند ،،، اینها ۵۲ تا مرکز ما را هم خواستند بزنند .. امریکا فکری به حال نظام درمانی خود بکنه وگرنه اینجارو براش خلیج خوک ها می‌کنیم یادتون نره به دور از عقاید از نظر ژئوپولتیکی منطقه پیروزی با ماست پس شما نباید بترسید دوستان اون سربازان امریکایی هستند که باید با پوشک بزرگ سال بیان( فکر کن تلاویو موشک بخورد و ادامه دهد)
و بدانید به آنها (یهود )باشد از خدا طلب هزار سال عمر می‌کنند٫و آنها را به مرگ بترسانید و بدانید خداوند غالب است صدق الله علی العظیم
کسی که میگی عراق به به ما چه !! یمن و سوریه و کجا به ما چه !!! ویروس کرونا در چین به ما ارتباط نداشت ولی یکماهه در بهت و حیرت و زحمت فرو رفتی ....حمله به شیعیان و محور مقاومت در هر کشوری مثل ویروس کرونا ایران را تکان خواهد داد چون قصد اول و اخرشون ایران بزرگه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
تو که فرق بین ویروس و جنگ خود خواسته را تشخیص نمی دی بهتره سکوت کنی.
قربانی اصلی امپریالیسم آمریکا و امپریالیسم ایران در منطقه مردم ایران و کشورهای منطقه هستند....برای آمریکاییها شغل ایجاد میشه...
آقایونی که آرزوی جنگ با آمریکا را داشتید لطفا"از قرنطینه هاتون خارج شوید صحنه مبارزه آماده است البته اگر سر از فرنگ در نیاورید
به نظر میرسه این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست! کرونا دستاوردهای اقتصادی ترامپ رو بر باد داده و ترامپ برای راضی کردن مردمش و حفظ محبوبیتش مجبوره به جنگ تروریسم بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
ترامپ تروریست
اولاً نباید به این زودی ترورناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست آمریکا را فراموش کنیم ثانیاًهراقدامی که توسط آمریکا درمنطقه پیرامون ایران انجام شود مطمناً به خاطر ایران وبه مخاطره انداختن امنیت ایران است. ثالثاً ناراحتی آمریکا از عراق به خاطر اقدام علیه حضورنظامیان آمریکا در عراق و تلافی حملات به پایگاهها و مقر نظامیان آمریکایی توسط ایران و نیروهای حشدالشعبی است . پس عزیرانی که نوشتید به ایران چه مربوط عاقلانه فکرکنید . ضمناً فراموش نکنید آمریکا در دو روز گذشته چند هزار داعشی را از زندانهای سوره فراری داد .
عجب....به یادترور احمدشاه مسعود وبعدش بیرون کردن نیروهای روسی وتغییر وضعیت افغانستان افتادم.حالا هم یک ترور وبعدش اقدام برای تغییر وضعیت عراق ومنطقه!! .جالبه....فکر کنم بهترین راه وهمکاری پشت پرده اما درظاهر دشمنانه ی دوطرف برای خلاص شدن از سازمانهایی که دیگر نیازی به اونها نیست.در این میان هم کلی اسلحه ی روسی و آمریکایی هم فروخته میشه!نفت هم قیمتش میکشه بالا!
گر چه در این اوضاع بدبختی و تحریم و گرانی و فقر و بیماری کرونا زمان مناسبی برای جنگ با آمریکا نیست اما اگر خدای نکرده جنگ بشود ارتش آماده دفاع از کشور و مردم است. (ارتش برای سرافرازی ایران فداکار است)(( ارتش فدای ملت))
نیروی مقاومت پیش دستی کنند ازهرطرف پایگاههای امریکا را بکوبند
ای بابا... دیگه خارج از مرزها از حاج قاسم عزیزتر کیو داریم که دلمون براش صد پاره بشه
اینشالله فتنه بزرگ سفیانی در راه است بگوش باشید که در همین راستا ظهور نزدیک است با این جنگی که خواهد شد احتمال سفیانی زمان این ترامپ ملعون خواهد بود که بتواند پنج تا کشور تصرف کند.
ما برا امنیت خودمونه که تو عراقی هستیم باید وایسیم هم‌پیمان هامون رو بزنن و بعد به سراغ هموطنامون بیان؟ ترسوها و بی غیرت روی ناموس حق نظر نداره چون وضعو بد می کنه... با تو کل بر خدا تو دهن دشمن می زنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آفرین
سعی کنیم در سیاست ،سیاست مالزی رو درپیش بگیریم، پیشرفت و عزت برای مردم ،نه سیاست کوبا و ونزوئلا،
بالاخره یه روزی بین ایران و امریکا جنگ میشه الان بهتره
من کمک مالی خودم رو برای کمک به حشد الشعبی اماده کردم..انها جان خود را فدا می کنند وما هم مال خودرا..جای تاسف هست که برای برخی حضورامریکا در عراق با به من چه جواب داده می شود..امریکا برای جمگ با ایران می اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
آفرین
منم جانمو آماده کردم
تمام تحرکات برای عملیاتی نمایشی و یا محدود و فقط برای افزایش قیمت نفت است.
در ایران هم ویروس کرونا جا خوش کرده ،و اقتصاد ،و مناسبات مردم را بهم ریخته ایران هم برای دورهٔ جدید مجلس نیاز به تنش دارد ؟ آنهم هماهنگی شده با خود ترامپ ؟، آنچه ارزش ندارد ،جان انسانها میباشد ؟ دنیای پسا کرونا ،دنیای جدی میباشد
دوستان عزیز ویروس کرونا عملیات ابتدایی ایالات متحده بر علیه ایران است. شیوع ویروس کرونا و بدنبال آن عدم حضور مردم در خیابان ها، دور شدن مردم از مراکز نظامی و... به به زعم خودشان آسیب کمتر به مردم در صورت حمله نظامی و احتمال واکنش ایران به پایگاههای آمریکا در منطقه، اسرائیل و... یکی از ترفند ها ویژه ارتش ایالات متحده است. امیدوارم اتفاق بدی برای کشور و مردم عزیزمان نیوفتد
من نمیدونم عراق در و دروازه نداره که آمریکا هروقت دلش خواست نیروهاشو میریزه توش و هرکار دلش خواست میکنه.خاک برسر مقامات ترسوی عراقی. آمریکا بی شرف ترین و کثیف تربن سیاست دنیارو داره.نمیذاره کشورا آسوده باشن همش میخواد تنش و استرس راه بندازه و قدرت نمایی کنه.نخود هر آشیه فضول محلن.بگو اخه تو کجا عراق کجا برو بشین زندگیتو کن مردم خودت هزاران مشکل دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
اینا رو که گفتی نمیدونم چرا یاد بوسنی افتادم.
اسرائیل رو بزنن که خوده ایرانم میزنن خدا رحم کنه فقط برین عراق مشکلتونو حل کنین
کرم‌فروش‌ها تو شبکه‌های ماهواره‌ای زیاد برنامه اجرا می‌کنن و خزعبل زیاد می‌گن، اما یکیشون به اسم مورتون مظاهری سال‌ها پیش خوب حرفی زد. گفت: برنامه صد سال آینده دنیا رو ریختن. خیلی در وقایعی که اتفاق میفته کنکاش نکنین. معلوم نیست که چند مرحله از زندگی ما باقی مونده؟! آیا سال ۹۹ سال غول آخره؟!
پاسخ ها
عشق اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
انشالا باحضور رهبر انقلاب تمام نقشه هاشونو نقش برآب میکنیم.تا اقا هس انگار سردار زندس....خیالت تخت
موندم تو این وضعیت هم یه عده تو دنیا به فکر جنگ هستند.
کرونا اومده ای انسانها با هم متحد شید ...ول کن انسانها که گوش نمی دن
ای کرونا بی خیال شو این بشر خودش خودش رو منقرض می کنه
خاورمیانه منبع ثروت جهان ، چرا آمریکا ولکن خاورمیانه نیست،
تا کی مردم جهان باید زیر سلطه آمریکا باشند حالا یه مرد پیداشده به قلدر محله گفته غلط زیادی نکن و هیمنه تو خالیش رو لز بین برده معلومه باید دق بکنه
جای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خالی....
اگه الان بود ترامپ خواب نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
البته که جاشون خالی
ولی ما مکتبمون و انقلابمون سلیمانی ها داره و می سازه
وای به حالی که جنگ مستقیم موشک ها شروع بشه
وای بحالی که موشک ها دوباره بیرون بیان
وای به حال جنگ موشکی
همه از موشک میترسن
همه جا زیر نظر موشک های ایران هست
حرف بیخود نزنید
کاش جنگ بشه زودتر از 25 سال اسرائیل رو نابود میکنیم دنیا راحت میشه
به نام حضرت حق. تردید نکنیم که در صورت بروز چنین جنگی می توان با قطعیت گفت که ویورس کرونا و انتشار این ویروس توسط خود استکبار انجام شده. زیرا تنها زمانی کشوری جنگی در این ابعاد و این تبعات را آغاز خواهد کرد که پیش از آن از سلاحی مخرب چون جنگ بیولوژیک استفاده کرده باشد و جهت رد گم کردن حتی مردم خود را آلوده کرده باشد و خود نیز پادتن آن را جهت استفاده سربازان و نیروهای خودی دارا باشد. به هر ترتیب این حقیر برای صدور خطایی از جانب استکبار و شیاطین و اعوان و انصارشان لحظه شماری می کنم. ان شاالله آتشی که به گمان من با انتشار کرونا بر افروخته اند دامانشان را گرفته و دودمانشان را بر باد دهد.
اگر می خواست جنگ بشه در زمان سردار سلیمانی شده بود در نتیجه فعلا به ما کار ندارن اگه ما به اونا کار نداشته باشیم احساس میکنم بعضی تندروها قصد راه انداختن جنگ به قصد خروج از بحران رو دارن دست خدا بر سر این ملت مظلوم هست تیرشان به سنگ می خورد
یادمه یه سریا تو ایران میگفتن آمریکا ترسید از ایران و از منطقه رفت .
یعنی اگه فضایی ها هم به زمین حمله کنند بازم ایران و آمریکا دست از سر هم برنمی دارند
یاداین متن افتادم (مردم مردای قدیم که پشت لبشون روبازغال سیاه میکردن تاشبیه باباهاشون بشن نه مردای حالاکه ابروهاشون رومیگیرن تاشبیه ماماناشون شن.....پسرخوب بروابروت روبگیراگه جنگ شدمردای قدیم زیادن که ژنشون روانتقال داده باشن......من فوق لیسانسم هیچ شغلیم ندارم اماغیرت ایرانی دارم که اگه جنگ شه پای کشورم وناموسم وایستم...طلبکاردولتمم نیستم....افتاااااااااااااد
خداییش به خاطر عراق ما باید وارد جنگ شیم. چرا؟؟؟ کدوم کشور عاقلی این کار رو میکنه. عراق چه نفعی داره برامون. زمان جنگ کم خسارت نزد بهمون کلی شهید دادیم الان هم باید باز کشته بدیم. کشورهای دیگه همسایه دارند ما هم همسایه داریم
چ ربطی به ما داره
یا مکه مکرمه... چه کنیم همینو کم داشتیم.. دیگه به مرحله بعد هم نمیرسیم.. گیم آور میشیم...
بخدا قسم اینایی ک میگن به ماچه ..همین فردا اگه ب ایران هم حمله بشه میرن تسلیم میشن باز میگن ب ماچه ...آمریکا ۱۱هزار کیلومتر اومده بیخ گوش داره نفت وگاز و منابع عراق رو عارت میکنه تمام کشورهای منطقه رو میدوشه لخت میکنه ...منکه دوسندارم بشم مثل مردم عربستان یا کویت ...الانم تنها هدفش اینه انسانهای باشرفی که تو عراق تو سوریه جلو آمریکا ایستادن رو بزنه و بدون هیچ مشکلی دست ب غارت منطقه بزنه ....این همه تجهیزات رو آورده واسه اینکه میدونه ایران دست بسته نمیشینه فکر اونجاشو هم کرده ...منم مثل شما دارم با گرونی و تورم دستو پنجه نرم میکنم ب گدایی افتادم ... اما مرگ با عزت رو ترجیح میدم ب زندگی با ذلت ...
اینا خودشون کرونا رو تولید کردن تا بره توی کشورهایی مثل چین و ایران ،چین رو از نظر اقتصاد بزنه زمین ،ایرانم از نظر اینکه واقعا داره مقابل آمریکا قرار میگیره ،حالا نیروهاشو آورده تو عراق نزدیک گوشمون معلوم نیست چه فکرایی تو مغز پلیدشونه هر چند مردمشون ترسون ولی شاید با واکسن کرونایی که هنوز روش نکردن امید بدن به ملتشون خودشون از کرونا در امان بمونن،جنگو بیارن سمت مقاومت عراق و سپاه پاسدارن،یه سمت،جنگ یه سمت،بیماری...حالا بیا درستش کن
خدا نکنه به امید ایران اومده باشن تو عراق ، که ما ایرانیا دهنشونو سرویس میکنیم.اینم بگم ما ایرانیا فقط از خدا ترس داریم
بیا ترامپ بازی بسته . بیاببینیم چندچندیم
اووووف جنگ
هیچ موقع برای مقابله با حشدالشعبی یا کتائب این همه اهتمام صورت نمی گیرد، شیطان بزرگ برای ایران نقشه کشیده و باید سفت و محکم جلوی شان وایستیم، فقط در صورت استقامت می توانیم زنده بمانیم و الا فاتحه ما خوانده است.
ملت ایران میخوان از زیر فشار و تحریمها بیرون بیان ، باید این تحریمها و بدبختیها تموم بشه و سریع ترین راهش شروع یک جنگ که کار را تموم کنه که بالاخره یک طرفی پیروز میشه .
تو این دنیا همه چی به همه ربط داره.امریکا الان تو عراق چه کار می کنه
به نظرتون امریکا توعراق دنبال چیه اصلا چرابه عراق اومد با اونهمه دروغی که گغتن که صدام سلاح کشتارجمعی داره وبعد ورودشون اصلا پیدانشد؟؟؟؟ اونها دیونه نیستن که بلندشن بااین همه هزینه بیان مردم عراق رونجات بدن خخخخ اونهادوتا هدف دارن اول نفففففتتت عراق ودوم مهار ایران وحذفش وهزینه های هدف دوم روهم ازهمون نفت درمیارن وفاکتورش روبرای عراقی ها مینویسن وبه این زودی وبه این راحتی ازعراق نمیرن یه جنگ درست وحسابی میخوادمثل 2003 که ازبس کشته دادن ازشهرها روخالی کردن
التماسها برای برداشته شدن تحریمها به کجارسید؟!!!
دوستان الکی خودتان راخسته نکنید در آخرالزمان قرار داریم و جنگ بین ایران و آمریکا رخ خواهد داد این طالب و بدم المقتول ب کربلا
باسلام
در تحلیل وضعیت الان گفته می شود در جنگ ترکیبی یا هیبریدی هستیم.
البته در زمان قدیم هم همینطور بوده با این تفاوت که الان درصد اقدامات نرم و غیر سخت بیشتر شده است
در دروان قدیم هم مغول ها به شهرهایی که تسلیم نمی شدند بوسیله منجنیق جنازه های مرده و آلوده پرتاب می کردند.
صهیونیسم بین الملل از کشته شدن ترامپ براثر آلودگی هم ابائی ندارد برای آنهابرانگیختگی و تسلیم شدن مردم مدنظر است
در یازده سپتامبر 2001هم چهار هزار آمریکایی کشته شدند
در حالیکه یهودی های صهیونیسم با یک پیامک از حضور در ساختمان منع شده بودند.
دیوانه بازی های ترامپ برای تسلیم کردن ملت هاو استفاده از منافع آنها ست
تنها راه برای عقب راندن آنها تفهیم قدرت برتر بودن ما و به یقین رساندن شکست آنهاست.
همه دولت های آمریکا تا مرحله شروع حمله به ما رفتنداما هر بار مجبور به توقف شدند
یکبار با حضور حماسی مردم پای صندوق رای در دوم خرداد
یکبار با دولت مقتدر و انقلابی که در مناظرات انتخابات 88هم به آن اشاره شد
یک بار با توان جدید موشکی و بر هم زدن محاسبات آنها
الان هم از حضور حماسی مردم در سال 98 و از مقاومت و اتحاد مردم و مسئولین در برابر ویروس سرخورده شدند
طرح جدیدی می ریزند نودونه درصد با اقدام روانی وتبلیغی پیش می برند
واقعیت های روی زمین در منطقه را ببینید
آنها در سوریه چه کاری را پیش بردند؟
در افغانستان در برابر طالبانی که نه توان هوایی داره ونه انسجام خاصی بعد از بیست سال به چه وضعیتی رسیدند؟
چند سال از حمله به یمن گذشته چی می خواستند چی شد؟
آنجا که مثل ایران نیست.چرا مردم یمن تسلیم نمی شوند؟
جواب خیلی پیچیده نیست این مردم تازه آزاد شده اند حاضرند شهید بشوند اما به دوران قبل برنگردند
طرح های دشمن زیاد بوده و هست وخواهد بود اما ماهم نباید خودمان را دست و پابسته ببینیم
اگر ما از یک درصد توانمندی خودمان خوب استفاده کنیم
خداوند توانمندی لازم بعدی را در اختیار ما قرار خواهد داد.
سنگک سر کوچه ما هزار پانصد هست سر کوچه شما چند هست
اونایی که خواهان جنگ هستند جمع شن یه گوشه بجنگد که ما دوری کنیم از جنگی که به ما ربطی ندارد
اوللا مریکا درعراق چه غلطی میکنه
یک بار برای همیش باید تمام شود
حتی اگه به حشدالشعبی هم حمله بشه ایران موظفه کمکش کنه خلاصه برای خلاص شدن از دست امریکا باید از یه جایی شروع بشه وگرنه اینا همیشه اینجا هستن و گردن کلفتی میکنن اینا دل و جگر جنگ ندارن
از تابناک بعیده هر نظر منافقانه ای رو منتشر میکنه... معنی آزادی بیان را اشتباه فهمیدید
قابل توجه همه سروران و عزیزان هم وطن هیچ هراسی به دلتان ندهید درسته که در مشیقت و سختی زیادی قرار داریم اما صبور باشید و به یاد ارید داستان حضرت موسی و قومش را که توسط فرعون ملعون چه سختیهایی کشیدند و عاقبت توسط خدای مهربان با انهمه بزرگی و هیبتی که داشتند ازبین رفتند انشا الله فرعون زمان(امریکای جنایتکار) نیز توسط خداوند ازبین خواهد رفت دیر یا زود دارد اما اتفاق خواهد افتاد چون خداوند مهربان دائما در قران کریم به ظالمان هشدار جزای اعمالشان را میدهد
احتمالا حمله شروع شده! چون اینترنت ای‌دی‌اس‌ال تهران رو قطع کردند! ;-)
مردم مابید بدانند در گذشته چقدر خاک کشور ما جدا شدا پس باید به رهبران سجاع واین پاسداران افتخار کرد هرچند همه ایرانیان در سراسر جهان به کشور خود علاقه دارند
بالاخره این اتفاق دیر یا زود باید بیفته رقابت یعنی همین فقط امیدوارم به نفع ما تموم بشه
اگه جنگی اتفاق افتاد قطعا آمریکا با فجاحت شکست‌ ميخوره وعراق ترک خواهد کرد خدا با ماست
چهل ساله داریم این امریکای زبان نفهم رو تحمل می کنیم. بسه دیگه خسته شدیم. تکلیف اینارو باید روشن کرد
واعدوا لهم ماسطتعتم من قوه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی