بازدید 9939

تحصیل در کانادا بهتر است یا آمریکا

بسیاری از مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به کشورهای آمریکا و کانادا سفر می‌کنند رویای ادامه تحصیل در این کشورها را در ذهن خود می‌پرورانند.
کد خبر: ۹۶۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 31 March 2020

افرادی که صرفا قصد دارند در یک دانشگاه معتبر ادامه تحصیل بدهند و پس از آن به کشور خود بازگردند دریافت ویزا و اقامت دائم برای آن‌ها اهمیتی ندارد اما برای آن دسته از خریداران بلیط هواپیما کانادا و بلیط هواپیما آمریکا که قصد اقامت دائم را دارند، انتخاب رشته و دانشگاه از اهمیت کمتری برخوردار است و چنین افرادی باید بر روی شرایط زندگی، کار و اخذ اقامت پس از تحصیل تمرکز کنند.
پس در مورد شرایط بلیط هواپیما کانادا  کلیک کنید.

 در این مقاله قصد داریم دو کشور آمریکا و کانادا را از نظر شرایط ادامه تحصیل مورد بررسی قرار دهیم. خواندن این مقاله را به تمامی خریداران بلیط هواپیما خارجی توصیه می‌کنیم.

تحصیل در کانادا بهتر است یا آمریکا

مقایسه امنیت در آمریکا و کانادا

یکی از مهم‌ترین مسائل خصوصا برای خانم‌ها، امنیت در کشور مقصد می‌باشد. با توجه به آمار بدست آمده نرخ قتل در کانادا ۲ از ۱۰۰ هزار و این نرخ در آمریکا ۵ از ۱۰۰ هزار می‌باشد. علاوه بر این نرخ تجاوز در کانادا ۱.۷ از ۱۰۰ هزار و در آمریکا ۲۷ از ۱۰۰ هزار است. اگرچه ممکن است این آمار برای خریداران بلیط هواپیما خارجی اندکی وحشتناک باشد اما نباید تنها به این آمارها اکتفا کرد. تجربه‌ها نشان می‌دهد که اکثر این جرم و جنایت‌ها در محله‌های به خصوصی اتفاق می‌افتد. با دوری کردن از این محله‌ها می‌توانید با امنیت کامل در این کشورها زندگی کنید در نتیجه صرفا به دلیل این آمار و ارقام‌ها مقصد خود را تغییر ندهید.

 

مقایسه ویزای همراه

یک مساله چالش برانگیز برای بسیاری از دانشجویان به همراه بردن همسر است. خبر خوبی که برای خریداران بلیط هواپیما آمریکا وجود دارد این است که همسر افرادی که مشغول به تحصیل در آمریکا هستند می‌توانند به راحتی ویزای همراه را دریافت کنند. این ویزا همزمان با ویزای دانشجو صادر خواهد شد اما اجازه کار و یا تحصیل به این نوع ویزا داده نمی‌شود. اما اگر پس از ورود به آمریکا بتوان شرکتی را جهت اسپانسر شدن پیدا کرد، ویزای همراه به ویزای کار تغییر پیدا می‌کند که البته مقداری سخت به نظر می‌رسد.

برای خریداران بلیط هواپیما کانادا باید بگوییم که شرایط در این کشور اندکی بهتر است و گرفتن ویزای همراه برای همسر لازم نیست. در نتیجه بهتر است برای همسر خود ویزای کار بگیرید . هیچ شرایط خاصی از جمله آزمون زبان، رزومه قوی و... لازم نیست و همینکه ایشان همسر شما هستند کفایت می‌کند.

 

مقایسه هزینه ویزا

هزینه ویزا برای کانادا ۲۳۵ دلار کانادا و یک سفر برای انگشت ‌نگاری و... می‌باشد. در مقابل برای دریافت ویزای آمریکا باید ۳۶۰ دلار آمریکا را بپردازید و یک کشور را برای مصاحبه انتخاب نمایید و علاوه بر انگشت نگاری و... باید برای مصاحبه نیز آماده شوید.

تحصیل در کانادا بهتر است یا آمریکا

مقایسه ویزای پدر و مادر

کانادا با دعوت‌نامه دانشجو به راحتی به پدر و مادر ویزا می‌دهد و کار را برای مسافران بلیط هواپیما کانادا آسان می‌کند. اما متاسفانه در حال حاضر کشور آمریکا به پدر و مادر افرادی که مشغول به تحصیل هستند ویزا نمی‌دهد و همین امر کمی از محبوبیت بلیط هواپیما آمریکا کاسته است پس در مورد شرایط بلیط هواپیما آمریکا کلیک کنید.

 

مقایسه برخورد مردم با مهاجران

قسمت‌های مختلف آمریکا دارای مردمانی با اخلاق و برخوردهای متفاوتی می‌باشد. در جنوب شرق آمریکا مردمانی مذهبی‌تر، محافظه‌کارتر و با تحصیلات کمتری زندگی می‌کنند که اندکی نیز نژاد پرست هستند. این افراد مهمان‌نواز و خونگرم بوده و به کشاورزی علاقه دارند. در مقابل مردمان شمال شرقی آمریکا مردمانی تحصیل کرده، پیشرفته و البته سردتر هستند.

اخلاق مردم کانادا بیشتر شبیه مردمان شمال شرقی آمریکا می‌باشد با این تفاوت که نژاد پرستی کمتری در آن‌ها دیده می‌شود و بسیار مهاجرپذیر هستند.

تحصیل در کانادا بهتر است یا آمریکا

لیست مشاغل فدرال

بطور کلی پذیرش در این ۵۰ رشته برابر با ۲۵۰۰۰ نفر می‌باشد که بصورت میانگین ۱۰۰۰ نفر در هر رشته می‌توانند مشغول به کار شوند.

متقاضیان ویزای کانادا باید بدانند که رشته‌های ذکر شده را نمی‌توان به عنوان تضمینی برای قبولی در نظر گرفت زیرا متقاضیان زیادی وجود دارند که به دلیل ندانستن قوانین مربوط به مشاغل و نیروی انسانی کانادا و نداشتن وکیل، پرونده آن‌ها در سال‌های گذشته رد شده است.

پس اگر رویای مهاجرت با پرواز خارجی کانادا و اخذ ویزای توریستی کانادا را دارید بهتر است برای قبولی، پرونده و لیست مدارک مورد نیاز ویزای تخصصی را از طریق آزمون و خطا و یا جستجو در اینترنت و استفاده از تجربه نادرست دیگران تهیه و ارسال نکنید. دارندگان ویزای کانادا می‌دانند که لیست مدارک را سفارت کانادا بصورت کلی برای تمام کشورهای دنیا ارائه می‌دهد اما این مدارک نسبت به هر کشوری تغییر پیدا می‌کند

 و اما شما میتواند از مقایسه خدمات زندگی در کشورهای کانادا و آمریکا بدانید و استفاده کنید.

 به همین دلیل کشور کانادا سفارت‌های ناحیه‌ای را برای ارائه خدمات در اختیار کشورها قرار داده است. پس بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای پرواز خارجی کانادا، اطلاعات و تجربه‌های کافی را از قوانین بدست آورید که شرط اصلی قبولی پرونده شما محسوب می‌شود.

سقف پذیرش و لیست مشاغل جدید کانادا از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ شروع شده و متقاضیان ویزای کانادا قبل از برنامه‌ریزی برای این پرواز خارجی باید به این مشاغل توجه داشته باشند. در این لیست که ۵۰ رشته پذیرش می‌شود، ارزیابی مدارک توسط یک موسسه کانادایی ضروری است.

 در نتیجه اگر قصد اخذ ویزای توریستی کانادا را دارید برای شروع به ارزیابی مدارک خود توسط یک موسسه کانادایی و همچنین مدرک زبان آیلتس نیاز دارید.

برای متقاضیان ویزای کانادا باید بگوییم که روند بررسی مدارک فدرال به سه بخش تقسیم می‌شود و با در نظر گرفتن حجم تقاضاها و بسته شدن نیروی متخصص کبک می‌توان شاهد سرعت بیشتری در تکمیل ظرفیت بود.


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار