معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با بیان مشکلاتی که در حال حاضر بانکها با مراجعه مردم به شعب به دلیل شیوع بیماری کرونا دارند، گفت: اگر همه فرآیندهای بانکی دیجیتال شده بود، دیگر نیازی به حضور فیزیکی مردم در شعب وجود نداشت و مشکلات فعلی بسیار کمتر بود.
کد خبر: ۹۶۹۱۳۰
| |
3845 بازدید
بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات این بانک، با اشاره به حرکت بانکها به سمت بانکداری دیجیتال و با در نظر گرفتن شرایط فعلی، گفت: در حال حاضر کسب و کارهای دیجیتال شکل گرفته‌اند که همه ما از آنها استفاده می‌کنیم، اما سوال اینجاست که آیا بانک‌ها در حال حاضر از طریق بانکداری الکترونیک، که فکر می کنم باید آن را بانکداری سنتی بنامیم قادر به ارائه خدمات مطلوب و مورد درخواست این کسب و کارها نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟
الی گشت