بازدید 8767
گزارش

سرخابی خواهان ادامه لیگ، سپاهان و تراکتور دنبال لغو!

چند باشگاه ته جدولی هم که احتمال سقوط را حس می‌کنند، در صف مخالفان ادامه لیگ قرار دارند. آن‌ها می‌گویند؛ فصل نوزدهم همین جا تمام شود، از لیگ یک، دو تیم بالای جدولی به لیگ برتر صعود کنند و فصل آینده با ۱۸ تیم آغاز شود!
کد خبر: ۹۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 30 March 2020

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال امیدوارند پس از کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا و کنترل این بیماری در ایران، لیگ برتر با هر شکل و شمایلی ادامه یافته و ۹ هفته باقی‌مانده از فصل برگزار شود، اما در سمت مقابل، ادامه بازی‌ها هم مخالفان زیادی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حال حاضر، پرسپولیسی‌ها که فقط چند گام کوتاه تا رسیدن به قهرمانی دوباره در این رقابت‌ها فاصله دارند، دو راهکار را به سازمان لیگ پیشنهاد می‌دهند؛ یا بازی‌ها ادامه پیدا کند یا در صورت اعلام پایان لیگ، جام قهرمانی به این تیم صدرنشین برسد. در سمت مقابل استقلالی‌ها که در صورت کسب برد در بازی عقب مانده خود مقابل فولاد خوزستان، به رده دوم جدول صعود می‌کنند، اعتقاد دارند اگر لیگ لغو شود، حق آن‌ها که در راه قهرمانی قدم برمی‌دارند ضایع می‌شود.

از سوی دیگر، بازیکنان استقلال می‌گویند بابت امسال ۵۰ درصد دریافتی هم نداشته‌اند و تعطیل شدن لیگ باعث می‌شود آن‌ها دیگر به پول‌شان نرسند. حتی آن‌ها قصد داشتند اعتصاب کنند که بحث ممنوع‌المصاحبه شدن در روز‌های پایان سال، مانع از این اتفاق شد.

با این حال، مدیران سپاهان و تراکتور معتقدند شرایط برای ادامه دادن به لیگ مهیا نیست و باید باشگاه‌ها به فکر فصل آینده باشند. آن‌ها در مصاحبه‌های خود از مسئولان سازمان لیگ درخواست دارند تا مسابقات را در همین نقطه لغو کنند تا تیم‌ها برای فصل آینده زمان کافی داشته باشند و از سوی دیگر، بیماری کرونا هم از بین برود.

سرخابی خواهان ادامه لیگ، سپاهان و تراکتور دنبال لغو!

چند باشگاه ته جدولی که احتمال سقوط به دسته پایین‌تر را حس می‌کنند، در صف مخالفان ادامه لیگ قرار دارند. آن‌ها عجیب‌ترین طرح ممکن را ارائه کرده‌اند و می‌گویند؛ فصل نوزدهم در همین جا تمام شود، از لیگ یک، دو تیم بالای جدولی به لیگ برتر صعود کنند و فصل آینده با ۱۶ تیم فعلی و ۲ تیم از لیگ یک یعنی با ۱۸ تیم آغاز شود!

به هر حال، بحث بر سر ادامه یا تعطیلی کامل لیگ همچنان داغ است آن هم در شرایطی که هیچ یک از لیگ‌های معتبر جهان تعطیل نشده، اما در مقابل یورو ۲۰۲۰ به سال آینده موکول شد و المپیک ۲۰۲۰ هم به تعویق افتاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
پرسپولیس نگران نباشد، بدون بازی 9 هفته، 27 امتیاز مالک اصلی اش ( وزارت ورزش، خنده داره نه. وزارت ورزش مالک دو باشگاه هست و لیگ هم برگزار می کنند)
به پرسپولیس میده و جام هم بهش میده. یادتون هست که قبلا از این کارا هم کرده.
پاسخ ها
محمدباقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
ضعیفا جز فحش دادن کاری ازشون بر نمیاد.
دوستان تو زمین عرضه تون رو نشون بدین.
یعنی در هر حالت قهرمان کردن پرسپولیس با ادامه لیگ یا لغو لیگ رخ میدهد"پرسپولیسی‌ها که فقط چند گام کوتاه تا رسیدن به قهرمانی دوباره در این رقابت‌ها فاصله دارند" و "جام قهرمانی به این تیم صدرنشین برسد" تنها یک راه برای تیم های شهرستانی برای مقابله با دو تیم تهرانی وجوددارد و ان تشکیل مجمع تیم های شهرستانی در مقابل فدراسیون و داوران سر تا پا قرمز ابی است
تیمهای دولتی استقلال و پرسپولیس را پس کی میخواین واگذار کنید تا دیگه به بیت المال تجاوز نکنند
میخواین ببندید میخواین ادامه بدید چاره ای نیست جز اینکه پرسپولیس حالا حالا قهرمانه
لیگ را در تابستان ادامه دهند و فصل بعد را در دی یا بهمن با تقویم تیمهای شرق اسیا مثل زاپن کره جنوبی و ازبکستان شروع کنند
لیگ هم از سال اینده همزمان با جام باشگاههای اسیا شروع میکنیم و به نفع نماینده ها ایران در جام باشگاهاست
از کجا معلوم فصل بعد که شروع شه دوباره وسط لیگ کرونا یا هر چیز دیگه باعث لغو لیگ و میمه کاره موندنش نشه
بذارید همین که شروع شده تمام بشه فعلا
امان از بی عقلی سرخابی ها
الیگ سپانیا با این همه ستاره لیگ تعطیل کرد .بعد این دوباشگاه که با پول ملت ایران نتایج ضعیف میگیرن تو اسیا دنبال چی هستن.حال باز بشه بدون تماشاچی ببینم خودتون خندتون میگیره بازی میکنید .جمع کنید
تراکتور و سپاهان کلا دنبال بازی نیستن و بیرون زمین جام می خوان
چوب خدا صدا ندارد باید نتایج لیگ باید لغو بشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
یعنی این همه انسان از بیماری کورونا مردند فقط به این دلیل که چوب خدا بود, برای اینکه تیم مورد علاقه شما هیچی نشد!! وجدان و شرافت و انسانیتم آرزوست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار