بازدید 4312
قائم‌مقام وزیر صنعت اعلام کرد:

توزیع کالای اساسی تعطیل‌بردار نیست

قائم‌مقام وزیر صمت با تاکید بر اینکه تولید و توزیع کالاهای اساسی، شوینده، بهداشتی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: خرید تضمینی گندم و محصولات کشاورزی تعطیل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 26 March 2020
 

توزیع کالای اساسی تعطیل‌بردار نیست/حرکت بی‌وقفه تولید  ادامه دارد

به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به مردم در حوزه تامین کالاهای اساسی و تامین اقلام ضروری مورد نیاز در ایام اعمال محدودیت‌های تردد مرتبط با شیوع بیماری کرونا از سوی دولت گفت: کار و تولید تعطیل‌پذیر نیست و بر این اساس، موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ادامه فعالیت واحدهای تولیدی از جمله خودروسازان، تولیدکنندگان فولاد، صنایع معدنی و واحدهای تولیدکننده اقلام شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم است.

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه تولید اقلام پرمصرف از جمله مواد شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی، مقرر گردیده تا تولیدکنندگان با ایجاد شیفت کاری مضاعف، تامین نیازهای مردم را به سرعت انجام دهند؛ ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل اقلام غذایی و شوینده و نیز تامین مایحتاج مردم، هیچ گونه تعطیلی یا وقفه‌ای در کار نیست و هماهنگی‌های لازم برای ادامه فعالیت این گروه به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: در سالی که جهش تولید نامگذاری شده، به طور قطع تولید کشور با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت، این در حالی است که هر گونه وقفه در تولید تحت تاثیر محدودیت‌های مرتبط با شیوع کرونا برای اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم، ممنوع خواهد بود؛ بلکه توقف فعالیت‌ها عمدتا از جنس فعالیت‌های غیرضروری همچون گردشگری، مسافرت‌های غیرضرور، کسب و کارها و مغازه‌هایی است که اقلام غیرضروری عرضه می‌کنند؛ در غیر این صورت، عرضه مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و نیز خدمات فنی و تعمیراتی خودرو و منزل کما فی سابقه ادامه خواهد یافت.

مدرس خیابانی تاکید کرد: فروشگاههای زنجیره ای و غرف سازمان میادین میوه و تره‌بار، همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی بار دیگر تاکید کرد: حمل و نقل بار مرتبط با کالاهای اساسی از بنادر در سراسر کشور، در کنار فعالیت خرید تضمینی گندم و محصولات کشاورزی بی وقفه و بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر