بازدید 4092

بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر

یکی از مهمترین ویژگی یک شرکت خوب و معتبر داشتن تنوع در محصولات، پاسخگو بودن به تمام سوالات مشتریان، مقالات مرتبط به محصولاتش را داشته باشد تا مشتریان اطلاعات کافی بدست بیاورند.
کد خبر: ۹۶۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 22 March 2020

بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر

یکی از مهمترین ویژگی یک شرکت خوب و معتبر داشتن تنوع در محصولات، پاسخگو بودن به تمام سوالات مشتریان، مقالات مرتبط به محصولاتش را  داشته باشد تا مشتریان اطلاعات کافی بدست بیاورند.

شرکت فیدار گستر با داشتن تجربه چندین ساله در زمینه محصولات صنعتی دارای محصولاتی با کیفیت در برندهای مختلف است که درباره آن ها توضیح خواهیم داد هم چنین محصولات ما دارای استاندارد جهانی بوده و در قیمت های کاملا مناسب به فروش می رسد.

انواع بلبرینگ ها در فیدار گستر:

انواع مختلفی از بلبرینگ ها وجود دارد که طراحی شده اند تا بار شعاعی، بار محوری یا ترکیبی از این دو را طراحی کنند. از آنجایی که برنامه های مختلف نیاز به بلبرینگ هایی دارند که برای دسته بندی خاص نوع بار و مقادیر مختلف وزن استفاده می شوند، تفاوت بین نوع بلبرینگ ها مربوط به نوع بار و توانایی دسته بندی وزن است.

در شرکت فیدار گستر برند های بلبرینگ ها به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

بلبرینگ  INA

بلبرینگ KOYO

بلبرینگ  FAG

بلبرینگ MPZ

بلبرینگ NACHI

بلبرینگ URB

بلبرینگ SKF

بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر

هم چنین علاوه بر فروش بلبرینگ دارای انواع نخ نسوز و یاتاقان هم می باشیم.

برای سهولت در خرید توضیحات بسیار مفید و مختصری در ارتباط با کاربردهای هر بلبرینگ ارائه داده شده است به علاوه برای اطلاع از نحوه ی عملکرد انواع مختلف تمام بلبرینگ ها از نظر کاربردها، مزایاو معایب محصولات می توانید با مراجعه به وب سایت فیدار گستر اطلاعات جامعی درباره ی آن ها و سایر محصولات بدست آورید. در صورتی که زمان کافی برای این کار ندارید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم مجرب ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشد.

در خرید بلبرینگ ها باید به چند نکات توجه کنید:

قبل از خرید بلبرینگ حتما باید شرایط حاکم بر شرکتی که از آن خرید می کنید را بدانید. درک درست از شرکت و قرار گیری دستگاه ها در مکان مورد نظر ارتباط مستقیمی با خرید بلبرینگ و  یا دیگر قطعات صنعتی دارد.

شناخت محیط کار بر خرید درست شما بسیار موثر است. اگر بتوانید این شرایط را به درستی بررسی کنید قطعا طول عمر قطعه صنعتی خریداری شده بسیار بالاتر خواهد رفت و در نتیجه هزینه ی کمنری را منحمل می شوید.

مثلا اگر میزان رطوبت در محیط کار بالا باشد، قطعا بلبرینگ ها و دیگر قطعات شروع به زنگ زدگی و خوردگی می کنند در نتیجه انتخاب درست جنس بلبرینگ باعث سود بیشتر شما می شود. در صورت نداشتن آگاهی در این مورد حتما با کارشناسان شرکت فیدار گستر در تماس باشید. در ضمن شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر به عنوان معتبرترین شرکت ایرانی آماده هرگونه همکاری و عقد قرارداد در زمینه فروش انواع مختلف بلبرینگ با بالاترین کیفیت و دارا بودن استانداردهای ایمنی و نازل ترین قیمت با شرکت های بزرگ نظیر نفت، پتروشیمی، فولاد سازی، خودروسازی و ... می باشد و امکان ساخت قطعات به صورت سفارشی را نیز دارا می باشد.

بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر