بازدید 10968
۴
رئیس اورژانس فارس:

مسمومیت الکلی ۴۷۵ نفر در فارس

رئیس مرکز اورژانس استان فارس اعلام کرد که تا صبح دوم فروردین، ۴۷۵ نفر از شهروندان فارس به دلیل مصرف الکل سمی، مسموم شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 21 March 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد مرادیان با بیان این‌که آمار مسمومیت‌های الکلی تا ساعت هشت صبح شنبه دوم فروردین به ۴۷۵ نفر در استان رسیده است، گفت: در چند روز گذشته ۴۰۹ نفر به علت مسمومیت با الکل به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

او افزود: ۳۸۲ نفر از مراجعان در شیراز و ۷۸ نفر نیز در سایر شهرستان‌های استان فارس بستری شده‌اند.

مرادیان ادامه داد: خوشبختانه در دو روز گذشته شاهد مرگ هموطنانمان نبوده‌ایم اما تاکنون ۶۶ نفر بر اثر مسمومیت الکل در استان فارس جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس اورژانس فارس تاکید کرد: متاسفانه در فضای مجازی عنوان می‌شود که الکل می‌تواند در کنترل کرونا نقش داشته باشد، اما این موضوع نه تنها شایعه‌ای بیش نیست بلکه بسیار مرگبار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
حقشه اینایی که با مصرف خوراکی الکل مسموم میشن رو اصلا درمان نکنن تا با تاوان کاری که کردن روبرو بشن ! صبح تا شب میگن مراقب باشید متانول سمیه باز میخورن !!!
گناهش به گردن کسانیکه اعلام میکنند که مصرف مشروبات الکلی با توجه به اینکه در ایران غیر قانونی وغیر شرعی است از خیلی کشورهای اروپایی بیشتر است وسالیانه چندین هزار نفر بخاطر مصرف مشروبات کنترل نشده جانشان را از دست میدهند جدااز خسارت وضررزیان مادی ومعنویی برای خود مصرف کننده جامع چه گناهی کرده خسارت مشروبات کنترل نشده را منقبل بشه بهتر نیست فکر اساسی بشود.
عقل که نباشد ...... جان در عذاب است.
الکل باعث سرخوشی هموطنان میشه نه باعث رفع کرونا.مردم هم دنبال راهی برای خلاصی از گرفتاریهای روزمره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل