بازدید 10755
۶

کشف ۳میلیاردی ژل های ضدعفونی کننده در پایتخت

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر از کشف ۳ میلیاردی ژل های ضد عفونی کننده و دستگیری راننده خودرو ون در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: از داخل ون ۹ هزار و ۱۲۰ ژل ضدعفونی کننده کشف شد.
کد خبر: ۹۶۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 20 March 2020

 

به گزارش  تابناک ، سرهنگ کیانوش نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند ماه مأموران گشت عملیات کلانتری هنگام گشت زنی در جاده مخصوص به خودروی ون سبز رنگی مشکوک می‌شوند و برای بررسی موضوع دستور ایست صادر می‌کنند.

وی افزود: راننده خودرو که پاسخ درستی به سوالات پلیسی نمی‌داد مأموران به بررسی داخل ون پرداختند و مشخص شد راننده همه صندلی‌ها را برداشته و در کف خودرو ژل های ضدعفونی کننده را جاساز کرده است.

سرهنگ نظری با اشاره به اینکه از داخل خودرو ۹ هزار و ۱۲۰ عدد ژل ضد عفونی کننده که مجوز توزیع نداشت کشف شد، گفت: متهم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

کلانتر محله چیتگر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
مدتهاست میبینیم و میشنویم چند ملیون و چند .... مواد ضد عفونی کننده ، دستکش ، ماسک ، و چه و چه از فلان انبار یا ماشین یا .... کشف و ضبط شد و .... آقا اینها پس کجاست ؟؟؟ چرا سراسر شهر ها را که میگردیم حتی یک کدام از این اقلام ضروری برای این ایام خطر ناک پیدا نمیشه .
من یک بسته دستکش یک بار مصرف پلاستیکی کیسه فریزری باصطلاح میخواستم 10 روزه میگردم از داروخانه ها تا سوپری های بزرگ و کوچک نیست که نیست ...!!!فقط یک سوپر بهم گفته برات میارم 7 هزار تومن و دیگری 10 هزار تومن .
دستکشی که ما قبل از این داستانها از هر سوپری میخریدیم 2500 تومان به وفور هم بود.
خوب هر روز شاهد کشف ملیونها هستیم و شاهد اهدایی ملیون ملیون کشورهای مختلف به ایران ... پس کو .... ؟؟؟
کشفیات کجا میرن ؟!
ضمن عرض خسته نباشيد بايد عرض كنم اينهمه كشفيات وكمكهاي بشردوستانه خارجي كجا ميره
درسته يه قسمتي براي كادر درماني ولي مامردم عادي كه محروميم خداوكيلي من تاالان يه دونه ماسك هم نتونستم گير بيارم
آخه اینا رو برا کی نگه داشتی
الان که تو بقالی هم ژل هست
سلطان ژل دستگیر که نه بلکه پا گیر شد
تا کی میخواهید در قبال این افرادکوتاه بیائید. اینها جنایتکارانی هستند که هیچ رحم و شفقتی ندارند. وضعیت کشور ، وضعیت جنگی است مادر حال مبارزه بادشمنی هستیم که در بند بند وجود ما ایرانیان نفوذ کرده است . در چنین جنگی خیانتکاران را اعدام میکنند . آیا فقط باید آنها را سرزنش کرد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست