بازدید 14002

دزدان در سرقت مجسمه صوفي ناكام ماندند

کد خبر: ۹۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰ 04 May 2010
رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 گفت: دزدان در سرقت مجسمه صوفي ناكام ماندند.

داوود دانش‌ور در گفت‌وگو با فارس افزود: دزدان اقدام به ربودن مجسمه عبدالرحمن صوفي رازي در منطقه 20 كردند، ولي با هوشياري مأمور شهرداري، در اين سرقت ناكام ماندند.

رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 با بيان اينكه دزدان براي ربودن اين مجسمه حدوداً 700 كيلوگرمي، جرثقيل آورده بودند، گفت: ولي خوشبختانه در اين سرقت ناكام ماندند.

دانش‌ور ارزش ريالي اين مجسمه را 100 ميليون تومان اعلام كرد و گفت: در جريان اين سرقت مجسمه قدري آسيب ديده است.

رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 ادامه داد: مجسمه را به انبار برده و بعد از ترميم دوباره آن را در محلي جديد نصب خواهيم كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
کدام دزد ها ؟ محور اصلی این خبر سرقت ناموفق است ، باید از نحوه دستگیری یا فرار سارقان هم می نوشتید ، دزدی مجسمه را دیگر امنیتی نکنید!
نپيچونيدش اينقدر .يه جوري مينويسيد انگار دزدان موجودات فضاييند.اه اه حالم بد شد .خبر اينقدر مبهم!!!!؟؟!!!!
البته ماموران هم در دستگیری دزدان ناکام ماندند!! شرط میبندم این خبر برای رد گم کردن است. کسی دیده که چه کسانی مجسمه ها را میبرند حالا هم میگویند آسیب دیده و به انبار برده شده بعدا میاورند و دوباره نصب میکنند. چقدر به شعور مردم توهین میشود.
آقا خداییش قبلی ها رو با جرثقیل بردن که کسی ندیدشون؟
بعد مجسمرو گذاشتن و با جرثقيل فرار كردن؟ آيا شما و آنها ما را گلابي فرض مي كنيد؟!!!
باز هم جمال صوفی رو عشق است

به قول مولانا
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
صوفی نشود صافی تا سر نکشد جامی
دزدها چی شدند؟ راحت گذاشتید در بروند؟ چه جور دزدهایی هستند که جرثقیل هم میاورند ولی کسی نمیتواند آنها را شناسایی یا دستگیر کند؟ حتما از دزدهای حرفه ای هستند که با مقامات هم رابطه دارند وگرنه حتی در عقب مونده ترین کشورهای آفریقایی هم تا حالا دستگیر شده بودند.
مثل اينكه دزدها دانه درشت هستند كسي جرات نمي كند در باره انها حرفي بزند .................
یعنی داخل شهرما مجسمه هایی با این قیمت نصب می شود چرا؟ آیا لزومی بر این کار هست و نمی شود مجسمه ها را با جنس خاصی که قیمت پایین تری دارد ساخت و بعد نصب کرد امیدورام تابناک بیشتر تحقیق کند و اطلاعاتی در اختیار مابگذارد
در این خبر چندین بار از کلمه "ناکام" استفاده شده. دوستان شهرداری، فعلاً که شما ناکام هستید و آن ها از چندین و چند مجسمه فقط یکی را از دست دادند. نیروی انتظامی در دستگیری انان ناکام مانده، مسئولین در علت یابی آن ناکام مانده اند، خبرگزاری فارس است که در ارتباط دادن آن به انگلیس ناکام مانده،... من که فکر نکنم دزد ها احساس ناکامی کنند!
همین ؟
چرا دستگیر نکردن؟
خیلی مشکوک می زنه که به صورت سریال به سرقت برده می شود
این بالا بر یا جرثقیل شماره نداشت؟؟؟؟؟؟؟
"دزدان اقدام به ربودن مجسمه عبدالرحمن صوفي رازي در منطقه 20 كردند، ولي با هوشياري مأمور شهرداري، در اين سرقت ناكام ماندند." آخي ! مردم از اين همه هوشياري. اصلا اين هوشياري در سرقت شماره چند اتفاق افتاد؟
چطور ریگی رو تو آسمون می تونن دستگیر کنن اونوقت چهارتا مجسمه دزد رو که با جرثقیل دزدی می کنن نمی تونن بگیرن؟؟؟!؟
مجسمه را به انبار بردند و ترمیم کردند لابد دزدان را هم بدرقه و آزاد کردند تا به سرقتهای سریالی خود با آرامش بیشتر ادامه دهند!
خيلي بامزه است. با جرثقيل مي‌آيند و مي‌برند و كسي هم نمي‌تواند دزدان را پيدا كند! مگر جرثقيل در جيب جا مي‌شود؟ يه الف بچه هم مي‌فهمد كه اين دزدي‌ها سازماندهي شده است و يافتن آنان نيز ساده است. بنازم به نيروهاي امنيتي و انتظامي. واقعا كه بايد گفت: مبارك است . . .
پس جرثقيل تو اين وسط دود شد رفت هوا؟ يعني نتونستند جلوي ماشينو بگيرن نميدونم واله چي شده..
حالا دو روز دیگه بی بی سی برنامه میسازه که دیدن مجسمه تو ایران خلاف شرع تشخیص داده شده و حرامه برا همین دارن همه رو برمیدارن
بیشتر از ده مجسمه را دزدیده اند حالا آقایان خوشحالند که دزدان موفق به دزدین مجسمه بعدی نشدند!! قبلن می گفتند چو دزدی با چراغ آید ... اما حالا باید گفت چو دزدی با جرثقیل آیدراحتر برد کالا!!موضوع کمی خنده دار شده است !ادزدی با چرثقیل و آن هم در طول نزدیک به ده روز متوالی! پس این سازمان امنیت قدرتمند و نیروی پلیس هوشیار و همه جا حاضر چه شدد!؟؟
دزدا رو هم که طبیعتاً نگرفتن.
خداوکيلي آدم خنده اش مي گيرد روز روشن دزدان جرثقيل مي آورند ومي خواهند مجسمه 700 کيلويي راببرند.دراين خبر متوجه نشديم که بالاخره سارقان دستگير هم شدند يا نه
واقعاً که شرم آور است. پس این همه بودجه برای حفاظت و امنیت رو کجا می برین که اینهمه مجسمه اون هم به این سنگینی گم می شن. اگه یک برنامه حساب شده از طرف خودتون نیست و نمی خواین مردم رو سرکار بذارین پس بدین دست سپاه تا دزدها رو با مجسمه ها هم با پیگیری جرثقیل نامرئی شون بگیره
جرثقيل قوطي كبريت بود كه زود قايمش كردند و فرار كردند؟؟
لابد دزدان با جرثقيل از ميان ماشين ها لايي كشيدند و فرار كردند. خاك بر سر من با اين مملكتي كه توش زندگي ميكنم.
خب ممنون از مامور شهرداري ولي گروه دزدان چگونه غيبشان زد.
از مجسمه گفتید از سارقان نگفتید که چه شدن حتما فرار کردن اونم با جرثقیل
نگفتيد دزدها را گرفته ايد يا خير و يا چه كساني بودند.
جرثقیل؟؟؟؟؟ روز روشن؟؟؟ بنازم به اعتماد به نفس!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل