بازدید 15559
۹

کارشکنی کرونایی عربستان و برخی کشورهای عربی

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن بیان اقدامات بین المللی وزارت امور خارجه در خصوص رفع موانع مبارزه ایران با ویروس کرونا از بی مسئولیتی برخی اعضای جنبش عدم تعهد نیز انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 18 March 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در بیان اقدامات بین المللی وزارت امور خارجه در خصوص رفع موانع مبارزه ایران با ویروس کرونا اظهار داشت: در همین راستا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از طریق جمهوری آذربایجان به عنوان رئیس دوره ای جنبش عدم تعهد از کشورهای عضو جنبش درخواست کرد این جنبش در بیانیه ای با تحریمهای یکجانبه آمریکا مخالفت و از آن کشور بخواهند به منظور مبارزه با ویروس کرونا به عنوان یک معضل جهانی، تحریمهای غیر قانونی و یکجانبه خود را علیه کشورمان متوقف نماید.

موسوی افزود: متاسفانه برخی کشورهای عضو این جنبش از جمله عربستان، بحرین، مغرب، رژیم الهادی در یمن و ... رسما با صدور این بیانیه مخالفت کرده و اجماع جنبش عدم تعهد را از بین برده اند.

وی ضمن ابراز قدردانی مجدد جمهوری اسلامی ایران از کشورهایی که تا کنون در مبارزه با شیوع این ویروس خطرناک با کشورمان ابراز همبستگی و همدردی کرده اند، افزود: با این حال بسیار باعث تاسف است که چند حکومت عربی و اسلامی که عمدتا همسایگان ما نیز هستند در چنین شرایط خطیری این اقدام را علیه مردم ایران به عمل آورده و آنچه لازمه همسایگی خوب در روابط بین الملل است را رعایت نکرده و به سنتهای دیرین همسایگی و تحبیب بین مسلمانان پشت پا زده اند. این در حالی است که اگر مبارزه با این اپیدمی جهانی دچار وقفه یا شکست شود به فاجعه ای جهانی تبدیل خواهد شد و کشوری مصون نخواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
بحرین، مغرب، و رژیم الهادی در یمن و ........................یعنی چه؟!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا همه کشورهای عربی مخالفت کننده را نام نمی برید.
حق دارن
رژیم الهادی در یمن؟ یعنی جنبش عدم تعهد نتونسته کاری بکنه؟ این همه ما تو یمن هزینه کردیم آخرش اون مهره عربستان سعودی داره حرف آخر را میزند. ما باید یه فکر اساسی بکنیم بعد کرونا. دوست و دشمن را باید تفکیک کنیم. نباید یه ریال به این کشورها کمک کنیم
عربستان رو باید با شدید ترین حملات مواجه کرد
سر خودشون هم مياد
ولى وقتى كه امد خودتون رو لوس نكنيد و بهشان كمك نكنيد
از آمریکا بدتر همین رژیم منحوس سعودی است ولی دیگه آخر چارشونه
از لبنان و عراق هم نام ببرید
دنیا به تلافی است زمستان میرود روسیاهی به ذغال میماند اما ما ایرانی ها مثل بعضی که بویی ازانسانیت نبردن سرشارازحس عاطفه ونوع دوستی هستیم وقلبمان روف است نه سنگ اینها انسان نما هستند نه مسلمان
بدترين و خبيث ترين دشمن ايران عربستان سعودى است و من نمى دانم چرا ايران براى مدتى اعزام به حج را متوقف نمى كند ، والله عربستان براى ايران و مردم ان از كرونا خطرناكتر است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل