بازدید 52513
هزار و نهصد و پنجاه و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

بازداشت عوامل ویدئو‌های باران بادمجان در تهران / واکنش واعظی به کاخ نشین خواندن رییس جمهور/ سردار سلامی: برای مقابله با کرونا آرایش جنگی گرفته‌ایم / پنهان کاری در مورد ابتلا به کرونا تا یک سال حبس دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی/ حسین کروبی آزاد شد / احتمال بسته شدن در‌های بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ 16 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تعطیلی حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی

تولیت حرم حضرت معصومه (س)، تولیت مسجد مقدس جمکران و استاندار قم با صدور اطلاعیه‌ای از بسته شدن درب‌های حرم مطهر و مسجد جمکران تا اطلاع ثانوی خبر دادند. متن اطلاعیه‌ای که با امضای آیت الله سید محمد سعیدی تولیت استان مقدس حضرت معصومه (س)، محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و بهرام سرمست استاندار قم منتشر شد به این شرح است: شهر مقدس قم و حرم نورانی حضرت معصومه (س) مطابق نص صریح روایات ملجأ و مأوای شیعیان و آشیانه آرام اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هست، اماکن مقدسی که آسمانی‌ترین اماکن زمین هستند و قرن‌هاست دل‌های مؤمنان پیوندی ناگسستنی با آن‌ها دارند. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به منظور رعایت جوانب پیشگیرانه و حفظ سلامت زائران و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی علاوه بر انجام ضدعفونی مکرر روزانه، اقدام به اعمال محدودیت‌های لازم و تعلیق مراسم‌ها و برنامه‌های مرسوم خود کردند. اکنون نیز به اطلاع دلدادگان خاندان نبوت و امامت می‌رساند به منظور کمک به قطع زنجیره این بیماری به شدت مسری، و بنابر درخواست و تاکید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی درب‌های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بسته خواهد بود. امید آنکه با لطف خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) و رعایت همه جوانب بهداشتی این بیماری به زودی زود از جامعه رخت بر بندد و بیش از پیش پذیرای زائران و شاهد محافل باشکوه معنوی در این اماکن مقدس باشیم.

پنهان کاری در مورد ابتلا به کرونا تا یک سال حبس دارد

مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از تحت تعقیب قرار گرفتن نقض کنندگان توصیه‌های پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد. مسعودی‌فر گفت: عدم رعایت توصیه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بعنوان تهدید علیه بهداشت عمومی قابل تعقیب کیفری است. وی افزود: با توجه به امکان شیوع گسترده این ویروس در تجمعات انسانی چنانچه برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های فروش و فروشگاه‌ها تدابیر لازم را برای پیشگیری از انتشار ویروس پیش بینی نکنند و به تذکرات وزارت بهداشت توجه نداشته باشند، با اعلام وزارت بهداشت یا دانشگاه‌های علوم پزشکی استان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی مجازات شوند.
مسعودی‌فر تاکید کرد: مطابق قانون مزبور اقدام علیه بهداشت عمومی تا یک سال حبس دارد. مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ادامه داد: همچنین افرادی که با علم و اطلاع از مبتلا بودن به کرونا اقدامات پیشگیرانه مثل قرنطینه یا مراجعه به مراکز درمانی را انجام ندهند و موجب انتشار و ابتلای دیگران شوند نیز ممکن است مشمول مجازات مقرر در قانون عنوان شده قرار گیرند. وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ جان شهروندان، انجام اقدامات پیشگیرانه وظیفه همگانی است و افراد نباید تفریح، خرید یا گردش خود را به بهای بیماری دیگران انجام دهند.

بازداشت عوامل ویدئو‌های باران بادمجان در تهران

رئیس پلیس امنیت گفت: روز گذشته ویدیویی تحت عنوان بارش بادمجان در پایتخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پلیس امنیت سریع عوامل آن را شناسایی و دستگیر کرد. سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت پایتخت صبح امروز در گردهمایی (ویدیو کنفرانس) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته ویدیویی تحت عنوان بارش بادمجان در پایتخت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پلیس امنیت سریع عوامل آن را شناسایی و دستگیر کرد. این گروه ۵ نفره بوده که به پلیس امنیت هدایت شدند. رئیس پلیس امنیت پایتخت گفت: این افراد مدعی شدند که در حال انجام یک کار تحقیقاتی در بخش جلوه‌های ویژه بودند که یکی از این کلیپ‌ها اتفاقی در فضای مجازی پخش شده است. وی افزود: این گروه تأکید داشتند به اطلاع مردم برسانند که وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیستند.

حسین کروبی آزاد شد

محمد جلیلیان، وکیل حسین کروبی گفت: آقای محمدحسین کروبی عصر امروز از زندان اوین خارج و آزاد شد. محمدحسین پسر مهدی کروبی که هم اکنون در حصر قرار دارد، پس از ۶۳ روز حبس در زندان اوین با سپردن وثیقه ۷۰۰ میلیونی آزاد شد.

احتمال بسته شدن در‌های بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به همکاری خوب شهروندان در عدم مراجعه به بهشت زهرا در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، بر لزوم ادامه این همکاری در روز‌های آینده تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری شهروندان شرمنده آن‌ها نشویم و در‌های بهشت زهرا را روی مردم نبندیم. سعید خال درباره مراجعه شهروندان به سازمان بهشت زهرا (س) برای زیارت اهل قبور گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در صورت نیاز در روز پنجشنبه هفته جاری در‌های بهشت زهرا (س) بسته خواهد شد. از همکاری شهروندان خوب تهرانی در پنجشنبه و جمعه هفته گذشته قدردانی می‌کنم که با همکاری آن‌ها بهشت زهرا (س) یکی از روز‌های خلوت خود را در این دو روز پشت سر گذاشت. وی افزود: از شهروندان تهرانی عاجزانه استدعا دارم که این هفته هم این همت را تکرار کنند و به بهشت زهرا (س) نیایند و اگر لازم باشد در‌های بهشت زهرا بسته خواهد شد؛ امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای نشود که شرمنده مردم شویم. مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تاکید کرد: همچنین خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و به‌ویژه والدین معظم شهدا توجه داشته باشند که برابر مصوبه استانداری‌ها، هیچ مراسم رسمی در زمان تحویل سال در گلزار‌های سراسر کشور برگزار نخواهد شد. در زمان تحویل سال نیز در گلزار شهدا هیچ برنامه‌ای برگزار نخواهد شد.

سردار سلامی: برای مقابله با کرونا آرایش جنگی گرفته ایم

سرلشکر حسین سلامی به صورت ویدئو کنفرانس در قرارگاه زیستی با فرماندهان سپاه در شهر‌های مختلف موضوع کرونا را بررسی و ارزیابی کرد و گفت: همه سپاه‌های استانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی آرایش واقعاً جنگی گرفته‌اند. سرلشکر حسین سلامی به صورت ویدئو کنفرانس در قرارگاه زیستی با فرماندهان سپاه در شهر‌های مختلف موضوع کرونا را بررسی و ارزیابی کرد و گفت: همه سپاه‌های استانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی آرایش واقعاً جنگی گرفته‌اند. وی گفت: حضور رهبری و کلامشان و توصیه‌هایشان در این شرایط برای ما بسیار آرامش بخش و نجات بخش و نعمت بزرگی است و رهبر معظم انقلاب با تاکید بر امداد و کمک به مردم در شرایط سخت، شرایط اضطرار و شرایط بحرانی؛ برای ما فرمان می‌دهند و ما در همان ابتدای حادثه به فضل الهی حضور پیدا کردیم و در همان موج اولیه سپاه پاسداران در لبه جلوی پیکان و در کنار جامعه پزشکی فداکار و مومن به مستهلک کردن موج اولیه این ویروس پرداخت. وی گفت: ۲۰ بیمارستان ثابت نیروی زمینی سپاه و ۹ بیمارستان سیار در سراسر کشور گسترش یافته و آماده خدمت هستند و نیروی دریایی سپاه ۴ بیمارستان ثابت و ۴ بیمارستان سیار را گسترش داده و علاوه بر آن‌ها همه سپاه‌های استانی در کنار دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور آرایش واقعاً جنگی به خود گرفته‌اند.

خبر خوب از وضعیت محمدرضا شجریان

بیمارستان جم که در طول دوران بستری شدن محمدرضا شجریان در این بیمارستان سعی کرده هر روز درباره وضعیت استاد آواز ایران اطلاع‌رسانی کند در آخرین بیانیه‌اش از انتقال این خواننده از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش و آماده‌سازی برای ترخیص او خبر داد. در این بیانیه آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز در کمال مسرت به استحضار می‌رساند با توجه به بهبود شرایط عمومی، قلبی عروقی و تنفسی ایشان از بخش ICU به بخش عادی منتقل شده و تحت مراقبت‌های پرستاری و پزشکی در بخش می‌باشند و آمادگی‌های لازم جهت انتقال ایشان به منزل در حال انجام است.»

واکنش واعظی به کاخ نشین خواندن رییس جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور با انتقاد از انتشار برخی مطالب خلاف واقع در برخی رسانه‌ها در خصوص محل برگزاری نشست‌های دکتر روحانی، این مطالب را موجب تشویش اذهان عمومی کشور و سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه عنوان کرد و خواستار رعایت اخلاق و انصاف از سوی این رسانه‌ها شد. دکتر محمود واعظی روز دوشنبه در پاسخ به پرسش پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت کرونا برای همگان الزامی است؛ دولت و ریاست جمهوری بر اساس این دستورالعمل‌ها ملاقات‌ها و جلسات را با شرایط جدید تشکیل میدهد. جلسات دولت و برخی از شورا‌ها لازم است در فضایی تشکیل شود که ملاحظات بهداشتی کاملا رعایت شود و به همین جهت جلسات دولت و شوراهادر مجموعه حافظیه که در سال ۷۶ احداث شده است، تشکیل می‌شود. رئیس دفتر رئیس جمهور در بیان دلیل برگزاری جلسات در ساختمان حافظیه، گفت: با توجه به اینکه در مجموعه پاستور سالن مناسبی برای برگزاری جلسات با پروتکل‌های خاص تعیین شده از سوی وزارت بهداشت وجود ندارد، اظهار داشت: ساختمان حافظیه دارای سالن جلسات مناسبی است که می‌توانیم با حفظ پروتکل‌های تعیین شده از جمله حفظ فاصله میان افراد، جلسات را در این مکان برگزار کنیم. دکتر واعظی ادامه داد: کاخ‌های سعدآباد در مجموعه‌ای دیگر و در مجاورت ساختمان حافظیه است که رئیس جمهور تنها در یکی از آن‌ها از روسای جمهور و مهمانان خارجی استقبال رسمی می‌کند.

عبدالله ناصری: چه قالیباف قوی و چه زاهدی ضعیف رئیس مجلس شوند، اتفاقی خاصی نمی‌افتد

گرچه اصلاح طلبان و مستقلان چشم امیدی برای کسب کرسی ریاست مجلس آینده ندارند، قطعا رأی بلوکی آن‌ها به یک نامزد می‌تواند ریاست او را تضمین کند. عبدالله ناصری در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره احتمال ائتلاف اصلاح طلبان و مستقلین در مجلس یازدهم و تشکیل فراکسیون مشترک گفت: این احتمال وجود دارد، اما معتقدم معادلات و موضوعاتی که ادوار گذشته مجلس مطرح بود، دیگر در مجلس آینده طرح آن‌ها موضوعیت ندارد. وی درباره نوع نگاه اصلاح طلبان و مستقلین به چهره‌های اصولگرای مدعی کسب کرسی ریاست اعم از قالیباف، زاکانی، حاجی بابایی و مهدی زاهدی اظهار کرد: چه آقای قالیباف که به لحاظ اجرایی قوی و قدر است و چه آقای زاهدی که گرچه دوره‌ای وزیر علوم بود، اما در حد مدیرکل هم نبود، در کل هر کسی رئیس مجلس شود، هیچ اتفاقی خاصی در سرنوشت مجلس رخ نخواهد داد. عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات اظهار کرد: در اوایل خرداد ۹۹ که مجلس آینده رسما آغاز کار می‌کند، کماکان کشور درگیر تبعات اقتصادی و اجتماعی بیماری کرونا است، بنابراین موضوع ترکیب هیأت رئیسه مجلس آینده در زمره موضوعات اصلی حوزه رسانه‌ای و سیاسی کشور قرار نمی‌گیرد. وی ادامه داد: چه آرای اصلاح طلبان و مستقلین بر معادلات و تصمیم گیری‌های مجلس آینده اثرگذار باشد و چه نباشد؛ اساسا مجلس آینده بلاموضوعی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۸۲
موضوع: بسیار ضروری و بسیار فوری، درسی که ایران باید از ویروس کرونا بگیرد: برای جلوگیری

از ورود بیماری ها توسط شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی، نیاز شدید و فوری برای خودکفایی

درتولید کلیه مواد غذایی با ضریب اطمینان خیلی بالا یعنی سه برابر مصرف فعلی (بخصوص در گندم،

جو، برنج، ذرت، علوفه، غذای و دوای مرغ، روغن، کره، شکر، گوشت، ماهی، چای، میوه و عسل

و خرما و کشمش و انجیر و شیره آنها، خشکبار و چوب و کود شیمیایی..... .....) می باشد.

برای جلوگیری از ورود بیماری ها ی دامی و انسانی و آبزیان

ایجاد اشتغال پایدار و افزایش صادرات غیر نفتی ، امنیت غذایی، حذف حاشیه نشینی شهرها و توزیع

مناسب جمعیت در سراسر ایران عزیز


دیباچه
صهیونیسم جهانی متشکل از انگلیس و بهاییان و وهابیان شکست های سختی از محور مقاومت خورده و هرچه دارند رو کرده اند وخواهند نمود چون گرفتار جنگ فنا و بقا شده اند.
ایران هر چه زودتر باید برنامه بریزد و عملیات را آغاز نماید که در دراز مدت سه برابر نیاز فعلی تولیدات کشاورزی و دامی و دریایی داشته باشد.
زیرا با توجه به نابودی داعش یعنی شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی در عراق وسوریه و لبنان و زمینگیر شدن این شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی در یمن و مایوس شدن آنها از توانایی حمله نظامی به ایران، تمرکز شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی بر انتقال بیماری های انسانی و حیوانی و آفات و غیره از طریق آلوده نمودن جو، برنج، ذرت، علوفه، غذای و دوای مرغ، روغن، کره، شکر، گوشت، ماهی، چای، میوه و عسل و خرما و کشمش و انجیر و شیره آنها، خشکبار و چوب و..........
وارداتی و داخلی خواهد بود. دیگر انها حتی به سلاح اتمی خود اعتماد ندارند زیرا ایران هم می تواند

نیروگاه اتمی دیمونا و .. را نابود نماید.

شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی روی حملات بیولوژیکی بسیار سرمایه گذاری نموده و به آن

امیدوارند. زیرا با وجود مبادی متعدد ورودی به ایران متهم نمودن آنها و تلافی به آنها بسیار سخت

می باشد. از طرف دیگر ایران نیاز زیادی برای واردات غذایی دارد و آماده دفاع بیولوژیک هم نمی

باشد.

مانند دسیسه کاهش تولد و نرخ باروری در ایران توسط شجره خبیثه بهایی وهابی صهیونی، آنها خیلی

کوشیدند که با نفوذ و با بهانه های واهی ایرانیان را قانع نمایند که کشاورزی را رها و به صنعت

بچسبند. در حالی که خود اسراییل صادرات کشاورزی بسیار نظیر خرمالو وانار و غیره به کانادا دارد.

اروپا و آمریکا از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی در جهان می باشند. در کانادا عسل آلمانی و پیتزا

یخ زده آلمانی ما می خریم.


راه حل:
برنامه ریزی دراز مدت تولید سه برابر نیاز فعلی محصولات کشاورزی و دامی و دریایی با توجه به خشکسا لی های آینده. ایران امروز در منطقه نیمه خشک قرار دارد.
تمرکز بودجه های دولتی و منابع بانکی در تولید محصولات کشاورزی و دامی و آبزیان، ماشین الات و صنایع مرتبط
توجه: در حال حاضر تمرکزشدید بودجه های دولتی و منابع بانکی در تولیدات صنعتی بخصوص نفت و گازو پتروشیمی و خودرو سازی ، فولاد و پاساژهای تجاری و برج های لوکس می باشد. دولت به بهانه حفظ استغال میلیارد ها تومان به عنوان تنخواه به صنایع خودرو سازی می دهد و وام 25 میلیون تومانی برای خرید خودرو می دهد ولی حاضر نیست برای حفظ اشتغال کشاورزی کارت اعتباری خرید محصولات کشاورزی و دامی به مردم ارایه نماید. درحالیکه کشاورزان و دامداران بخصوص برای رهایی از دست دلالان احتیاج به تنخواه بسیار برای برداشت و نگهداری محصولات و هزینه روزمره زندگی دارند تا محصول بعدی بدست اید. خودرو که فاسد نمی شود ولی محصولات کشاورزی و دامی و ماهی خیلی به زمان حساس می باشند.
از طرفی حال به اندازه کافی تولیدات صنعتی بخصوص نفت و گازو پتروشیمی و خودرو ، فولاد و پاساژهای تجاری و برج های لوکس داریم. اگرمصرف بنزین از تولید کمتر شود مشکل مهمی رخ نمی دهد. مردم کمتر شمال می روند؟!
ما گازو پتروشیمی و خودرو ، فولاد را با آلوده نمودن آب و خاک تولید و صادر می نماییم و با زحمت زیاد و بدبختی مواد غذایی همراه آلودگی ها و بیماری ها وارد می نماییم. وارد می نماییم. بهتر است مقداری از این ذخایر را برای نسل اینده گذاشته و در تولید مواد غذایی خودکفا شویم. با علم جدید سیستان می تواند دوباره انبار غله ایران شود.

مانند صنایع نظامی در اوج علوم مربوط به کشاورزی و دامپروری و آبزیان قرار گرفتن

ایجاد واحد های ویژه ردگیری و بستن راه های نفوذ و حفاظت بیولویک آب و خاک و درخت وجنگل و آبزیان و محصولات کشاورزی و دامی و آمادگی برای دفع حملات وحمله متقابل که بهاییان و وهابیان و صهیونیست ها را از دسیسه های جدید پشیمان نماید. (مثل آفات جنگل های بلوط و درختان گردو)

آزمایش بسیار دقیق سلامت کلیه مواد غذایی وارداتی بخصوص گندم، جو، برنج، ذرت، علوفه، غذای و

دوای مرغ، روغن، کره، شکر، گوشت، ماهی، چای، میوه و ، خشکبار و چوب و کود وسم شیمیایی..... .....) برای جلوگیری ورود بیماری های انسانی و دامی و آبزیان


تولید و انتقال کافی آب به روش های مختلف (بخصوص شیرین کردن از سواحل مکران و شاهراه پارس، آبهای ژرف، تصفیه فاضلاب و...سد سازی برای تولید آب و کنترل سیل ها..)

تولید برق و آب از نیروگاه های هسته ای کوچک و متوسط در سواحل مکران و شاهراه پارس،

تولید و خودکفایی در کلیه نهاله های کشاورزی و دامی و دریایی، بذر و تخم و......................و کود و سم وغیره

تولید و خودکفایی در کلیه ماشین آلات مورد نیاز کشاورزی با تاکید بر تولید (گندم، جو، برنج، ذرت،

علوفه، غذای و دوای مرغ، روغن، کره، شکر، گوشت، ماهی، چای، میوه و..... .....)

تولید و خودکفایی در ساخت انواع کشتی بخصوص کشتی های ماهیگیری، کوچک و متوسط و بزرگ و وسایل صید و ماهیگیری و با توانایی صید در اقیانوس ها و در سواحل مکران و شاهراه پارس

مجری طرح بایستی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ( ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.
زمانی نیاز به تولید ادوات نظامی الویت اول بود.
گاز ترکمستان را بستند و قرارگاه به علت نبود پیمانکار خارجی به تولید گاز از پارس جنوبی همت گمارد.
تحریم بنزین اتفاق افتاد و قرارگاه ستاره خلیج پارس را ساخت.
حالا نیاز شدید به خودکفایی کشاورزی می باشد و میدان جدید برای قرارگاه. بسم الله
در ایران به قیمت تضعیف شدید کشاورزی رشد صنعتی رخ داده که باعث مهاجرت ها و حاشیه نشینی در شهر ها، افزایش جرایم و زشت شدن شهرها و بدبختی کشاورزان شده است. با محوریت کشاورزی برای توسعه، مهاجرت معکوس رخ داده و امنیت پایدار وگسترش مناسب جمعیت باعث کاهش فشار بر منابع آب و خاک غرب کشورشده و در دراز مدت شرق ایران هم اباد می شود انشاءلله
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
عالی
مرسی از تیزبینی و نکته سنجی شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حال خوندنش رو ندا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با این نظر الان مطمين شدم تیمارستان ها را هم به خاطر کرونا تعطیل کرده اند!!!
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
برو قرص هاتو بخور .یه نگاه هم به منفی هات بکن.
بری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
داداش از اینکه واسه مخاطبای تابناک حوصله و صبر زیادی متصوری ازت تشکر میکنم
علی جعفرپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
کاش میشد بجز خودت، اونی که کامنتت رو تایید کرده هم منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
انقدر جمعیت بحرین و وسعتش کمه که ایرانو متهم کردن به اینکه ایران بجای تجاوز نظامی به بحرین تجاوز کرونایی کرده!!!
هههخخخ
خدا بگم که با خاندان پهلوی چیکار کنه که گذاشتند یه استانِ ایران بعداز چندسال واسمون شاخ شونه بکشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این انشایی که نوشتی بهت نمره ده دادم . چون ۵۰ درصد واقعیت داشت . ۵۰ درصد بر میگردد به اینکه هر انچه که نوشتی ایا بهش عمل میکنی ؟ منطورم این هست که وقتی برای مردم تکالیف را نوشتی تکالیف مسئول را ننوشتی . همش تکلیف برای مردم بود . چالش مردم بود . انتقاد مردم بود . مردم همیشه باید بترسن . مردم بچه با ادب باشن . مردم دروغ نگوین . مردم حرف شنو باشن . مردم تلاش بیشتر کنن . مردم تحریم را تحمل کنن . آیا مردم در چنین شرایط چکاره هستند . یه چکش کاری فراتر از ملت هم‌میکردید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
علن اینکه منفی دادم این بود که زندگی بخشی هم سیاست و آزادی بیان و عقیده هم هست . انتقاد هم بود که اشاره نکردی . مردم مشکلات اقتصادی را چهل سال هست که تحمل میکنند ولی مشکلات ژن و قوم و برتر بینی راه حلش به بن بست رسیده . یادت باشه مردم سال ۵۷ برای این‌مسایل اقتصادی انقلاب نگردند . مطالبات سیاسی داشتند ......
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شما در کانادا چه میکنی؟!نکنه پناهنده شدی تا تبلیغ بد بودن کنی؟! واقعا داستان بعضیها مانند شما خنده داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
از حجم نظدات بر میاد همه تو خونه بیکار شدند!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فکر کنم کرونا گرفتی و خبر نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چطوری فرصت کردی توی زمانی کم این متن بلند بالارو !تایپ کنی و نظرت به عنوان نظر اول ببادبالا؟
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بیرون گود نشستی میگی لنگش کن ؟
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سلام . راستی دیزوز تو شکستن در حرم حضرت معصومه ندیدمت !!!!!!
جناب سردار علی ذوالنور ما که انتظار داشتیم اون شخاصی که با قرنطیه کردن قم مخالفت کردند را دستگیر کنید. خون تا حالا 800 نفر به ذمه ایشان است. دیه ایشان را کی میخواهد بعهده بگیرد؟ مردم؟. این بنده خدا که همه میدونستند کار عجیبیه ک ه نه به کشور و نه به مردم آسیب زد.؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
حالا کاربران کنجکاو بیندیشند که فکر کنید اگر دولت اسلامی نبود امروز این تندروها درب حرم اعتراض میکردند آیا واقعا تن به دستورات میدادند . فکر کنید بخاطر بیماریها مسری مثل وبا و طاعون صد سال پیش حرم را میبستند چه اتفاقی میفتاد ؟
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مملکتی که سازنده ویدیوی بارش بادمجان! را ظرف ۲۴ ساعت میگیرن، ولی نمیتونن جلوی احتکار ماسک و الکلو رفت وآمد مردمو بگیرن، فقط حاشیه، فقط برای سلامتی حکومت آقایان، واقعا حالم از اخبارتون بهم میخوره دیگه
دوشنبه ۲۶ اسفند
سکه رکورد تاریخی زد !!!۶۳۰۰۰۰۰ تومان
دلار (اسکناس) ۱۶۱۰۰
دلار (حواله)۱۶۵۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دلت خوشه دعای سلامتی کن ؟؟ بورس هم ۹ هزار واحد صعود کرد ،
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
خواهشا در اینروزها به شایعات بی اساس دامن نزنید
دیروز عده ای می‌گفتند که بارش بادنجان را از آسمان تهران با چشمشان دیده اند
حال آنکه مربوط به جلوه های ویژه کامپیوتری بود
قرا است که در خانه بمانیم و فیلم ببینیم، کتاب بخوانیم و خیلی چیزهای دیگر
نه اینکه از سرِ بیکاری مدام هرلحظه یک شایعه جدید بسازیم
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
علی برکت الله
یکیازمردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دادش، آمارت برای کجاست؟
از انتهای هفته قبل صرافی ها خرید و فروش ندارن
قیمت هم خیلی هاشون نمی زنن
قیمت سکه هم از 6 تومن بالاتر نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگه خریدی بهت انداختن. فردوسی 15600 بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تیتر روزنامه وطن امروز مورخ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸:
جذاب حبابی !!!
اینارو که گرفتید سر یه شوخی
ببینم کسایی که در حرم حضرت معصومه رو شکستنم میگیرن؟
وای به حال ایران
وای به حال این همه تبعیض
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شوخی کنندگان باران بادمجان را کمتر از ۲۴ ساعت گرفتند
ولی هنوز آمار قربانیان و زخمی ها و زندانیان آبان ماه را اعلام
نکرده اند !؟
یعنی دلمون به چه چیزی خوش باشه !؟
معلم ناامید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
متاسفانه در این کشور برخی خودی هستند و برخی نخودی
پنهان کاری در مورد ابتلا به کرونا یک سال حبس دارد. پس شما مسئولان که یک ماه درباره این بیماری پنهان کاری کرده اید، چقدر باید حبس بکشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
آیا تضمینی هست که بیماران را در بیمارستان ها بستری و مداوا کنید ؟
آیا تجهیزات و تخت و امکانات و نیروی کافی دارید ؟
یا فقط به دنبال دستگیر کردن هستید ؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
بادمجان خیالی وارد ایران شد عواملش را بازداشت کردند کرونا را وارد ایران کردند عواملش را تشویق هم می کنند!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تمام کسانی که در ابتدا پنهانکاری کردند و یا با بستن اماکن عمومی و قرنطینه مخالفت کردند باید محاکمه شوند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگر کسی کرونا بگیره.
یکسال زنده می ماند؟ !!!!! بعیده.
محمدحسین پسر مهدی کروبی که هم اکنون در حصر قرار دارد،) الان در حالت قرنطینه شاید خیلی ها بفهمند 10 سال حصر یعنی چی
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
ازاد شده عزیز جان الکی شایعه پراکنی نکن
آن حصری رو که ده ساله موسوی و کروبی در بهترین امکانات و با مظلوم نمایی هرچه تمام تر کشیده اند من حاضرم که تا آخر عمر به من بدهند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
باز هم قابل قیاس نیست...در قرنطینه شما به تلویزیون و شبکه های داخل وخارج؛اینترنت،سایت های خبری و ارتباطات تلفنی دسترسی دارید اما این بندگان خدا تا مدت ها محروم بودند و بعد از کلی وساطت اجازه یافتند دسترسی به یکی دو تا از روزنامه ها پیدا کنند و اندکی ارتباطاتشان بیشتر شود ...فقط اندکی آن هم بعد از گذشت چند سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
جنا ب خان محمد ، فعلا شما قرنطینه رو تحمل کن و دستمال بافیت ادامه بده ده سال پبش کش ؟؟ برات ساندیس هم میارن ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
آسیاب به نوبت
و خان محمد علی آقا
انشاالله نصیب شما هم بشود
واقعا ، ساندیس چه میکند !؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دعوای سیاسی گروه فکری خان محمد علی همیشه بر سر آدماست . در صورتی یکی از صد فایده دمکراسی از بین رفتن اختلافات سیاسی بعد از چرخش قدرت توسط احزاب و مردم هست . منتها چون همیشه درگیری و این اختلافات با وجود سیاسیون و بیرون نرفتن انقلابیون بر سر قدرت دعواها به سطوح پایین جامعه هم کشیده میشود ‌ چون میزان مردم نیستند .
قبول دارم مسئولان کم کاری کرده اند ولی مردم چرا به سلامتی خودشان اهمیت نمیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوز برخی نقاط شهر تراکم و ازدحام جمعیت دیده میشه

نه قرنطینه ای در کاره نه حکومت نظامی ولی همه در حال خریدهای شبیه زمان قحطی هستند !!!!!!!!!!!

یه کم باید تفکر کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
همه جای دنیا باید نیروی نظامی باید کنترل را در دست بگیرد. مثل ایتالیا و مانع از حضور مردم شود
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
به همون دلیلی که میگی قبول داری! «کم کاری مسئولان و جدی نگرفتن قضیه»
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اخبار دیروز بی بی سی رو که گوش بدین با یک مترجم و نویسنده بریتانیایی مقیم ایتالیا صحبت می کنه. این آدم می گه که در حالی که ما توی خونه هستیم و برای بیرون رفتن باید کاغذی به همراه داشته باشیم که نشون بده کجا می ربم و علت بیرون رفتنمون چی هست کاشف به عمل اومده که 25 هرار نفر پاشدن راه افتادن رفتن جنوب ایتالیا!
ناشناس
| - |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
واسه اینکه مردم مجبورن برن بیرون. چون پول ندارن مایحتاج یه ماهشون را یه جا بخرن
هیچ وحدت و هماهنگی در میان مسئولان در موضوع کرونا ندیدیم

آشفتگی در میان مسئولین بخاطر کهولت سن و بیماری کرونا مشهود است

برای چنین بحران هایی خیلی ضعیف هستیم .
کشور به مدیران و مسئولان جوان نیاز دارد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
مدیریت بحران همین شکلی بوده دیگه
برای چه بنده خدا را گرفتید یک ویدئو تخیلی که به کسی آسیب نمی زند ... در عوض ببینید قم چه خبر است درهای حرم حضرت معصومه (ع) را بسته اند به لحاظ خطر شیوع کرونا آنوقت یک سری رفته اند در را شکسته اند . چرا آنها که هتک حرمت کرده اند دستگیر نمی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همه را به جرم جهالت باید اعدام کرد.
احسنت به حضور پلیس مقتدر و همیشه در صحنه ؛ الان عوامل سازنده این کلیپ بسیار جالب به چه جرمی بازداشت شدن !!!! بارش بادمجان از آسمان خطرناک بود یا تکنیک فوق العاده قوی و استادانه سازندگان کلیپ ؟! پس این همه کلیپ تبلیغاتی سیمای جمهوری اسلامی چی که یهویی از آسمان چی توز و ماکارونی میرزه روی سرمان ؟
پاسخ ها
فریبرز
| Canada |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این ها میخواستن ذهن مردم در پیشگیری از کرونا رو به انحراف بکشونن و الا چرا کدو نبارید؟
باز شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
با شكستن در
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اینها که درب را شکستند و حاجی حاجی میکند .
خداروشکر عوامل ویدئو بارش بادمجانم دستگیر شدن
راستی اسید پاشا اصفهان کسی یادشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اونی که زن بی دفاع رو تو خیابون ضرب و شتم کرد هم داره راست راست برا خودش می گرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
باورم نمیشه که این افراد رو دستگیر کرده باشند.
کسانی که اینقدر تبحر دارند رو باید روی سرتون بگذارید
باید گفت که ویروس کرونا جنگ های نا منظم و منظم را در هم آمیخته و از علم نانو هم استفاده می کند!!!
چرا دستگیر شدند؟؟ یک کلیپ ساختند و در صفحه مجازی گذاشتند حالا اینکه مردم باور کردند تقصیر آنهاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هیچ کس جز آنهایی که دستور دستگیری دادند باور نکرد
جناب برای آنان که ویروس را عمدا با پنهانکاری برای مشروع نشان دادن خودشان انتشار دادند چه مجازاتی در نظر گرفته اید؟ ما مردم که به کمتر از اعدام راضی نیستیم.
کجا میخوان حبس کنن حالا؟
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
هشتاد میلیون ایرانی رو
ناشناس
| France |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همین ممنوع الخروجی حبسه دیگه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
زندانیان را به این دلیل آزاد کردند تا جا برای بیمارن باز بشه
با این وضعیت چاپ پول بدون پشتوانه تورم ۵۰ درصدی در سال اینده داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
جناب هم الان داریم تورم 100 درصد به بالا را تجربه میکنیم.
دستگیری ویدئو باران بادمجان و تعقیب و زندانی کردن مبتلایان کرونا که شاید نمیدونستند مریض هستند دیگر نوبر جدید ی است!!
ایا این صف آرایی جنگی جدید است!
با عرض معذرت مدیران فعلی درحد آبدارچی هم نیستند چه رسد مدیرکل مدرک فلاکت عموم و ویرانی اقتصاد
باران بادمجان ؟ به حق چیزهای ندیده و نشنیده ؟ چطوری دستگیرشان کردند ؟ ولی جلوی افزایش دلار و طلا و سکه را نمیگیرند
اقای جهرمی این ۱۰۰ گیگ رایگان کی تموم میشه؟برای باز کردن یک صفحه تابناک دو دقیقه و برای باز کردن یک عکس تکالیف در گروه تلگرامی مدرسه فرزندم ده دقیقه تلف میکنم. فیلم که بماند.بابا جون چرا وقتی زیر ساخت نیست سنگ بزرگ بر میداری عزیز من.سرعت اینترنت رو برگردون پولشو بگیر.
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تو دیگه چرا عزیزم تو که در فرانسه سرعت اینترنت اونجا خوبه که خخخخخخخخ
فیلتر شکنت رو خاموش کن سرعت یک نمه بهتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شاتل شاهین شهر اصفهان، از ساعت 11 صبح تا همین الان، سرعت اینترنت در حد تیم ملی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از کف دست این جماعت یک سکه یک ریالی را به زور قلم و چکش و دینامیت نمی توان
خارج کرد
این جماعت ، اینترنت رایگان به مردم بدهند !!!؟؟؟
چقدر ساده هستید که باور کردید
الان ایران سه اعتباری ، برای باز کردن یک صفحه تابناک ۳ دقیقه وقت می گیرد
و تازه رایگان نیست
و وای به حال رایگان!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این 100گیک رایگان باعث شد 40 گیگی را که خودم خریده بودم باهم از بین بره. سرعت 4 مگ که خودش به زحمت به 2 مگ میرسید شده در حد دایال آپ.
اقای نوبخت هر سال منو شرمنده زن و بچه ام میکنی ۱۲ ماه تاخیر در پرداخت واقعا نوبره ؟؟ مرد حسابی فراموش کردی خودت یه روز معلم بودی ؟؟؟
در بخش گفتمان اصولگرایان حتی در بخش سلامت با ایدهای انقلابی حرکت لاک پشتی میکنند . یعنی نمیخواهند بپذیرند که برای اینکه دستور پزشکی هست حرم ها را موقتا ببندید ولی گروهی مردم از زن و مرد تعصبی را با فریاد و شیون و اعتراض پشت درب حرم ها جمع کردن چه فایده ای دارد . آیا واقعا اصولگرایان عقل را تعطیل کردند ؟ آیا واقعا با علم سر جنگ دارید ؟ خودتان اگر مبتلا شدید مشکلی نیست چون میگویید اعتقاد ما چنین هست ولی وارد فضای مردم نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
هر کسی اختیار بیمار شدن و جان خودش را دارد
ولی در مورد بیماری کرونا که واگیردار جدی است
این نهایت خودخواهی و جهالت و حماقت و جنایت است
که بقیه را بیمار کنید
که خودتان مثلا خواستید زیارت کنید !؟
که قطعا از نظر شرعی دارای اشکال اساسی است
و علما نباید سکوت کنند
که قطعا به اعتبار خودشان و مذهب تشیع خسارت خواهند زد
عوامل سقوط بادمجون خیالی دستگیر میشن، عوامل سقوط هواپیمای واقعی ...!
این ویدئوی بارش بادمجان هیچ خطر و توهین سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و دینی و اخلاقی نداشته. ویدئو در اینترنت موجود است.
شاید پلیس ندیم بادمجان بوده بهش برخورده
تلویزیون فیلمی از امریکا فرستاده که فروشگاها خالی از مواد غذایی و بهداشتی هست . همین الان هموطن دیگری از فروشگاهای امریکا کلیپی گذاشته که نه تنها خالی هست بلکه پر از مواد بهداشتی و غذایی هست . واقعا کدامش درست هست . یعنی چین‌مشکلش حل شده . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هر دوش . مردم پول دارند حمله میکنند خزید میکنند . امریکا قدرت دارد دوباره پر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آنها اولا پولش را دارند و برای خرید به سوپر ها رفته اند
و چون قرار است قرنطینه گردد
ازدحام جمعیت شده
ولی بخاطر حفظ فاصله ایمن ، در صف ایستاده
تا بصورت کنترل شده وارد و خرید کنند
ولی کیهان و جوان و امثالهم !!!؟؟
با زوم کردن و اظهار خوشحالی فکر کردند
که نقطه ضعف غربی ها را گرفته اند!!؟؟
و با مقالات متعدد و درج در صفحه اول
کلی شوق و ذوق دارند
واقعا که !!!!؟؟؟؟
مشکلش چی بود؟ حالا اگه روغن بنفشه از اسمون میومد کاری باهاش نداشتید
خواهشا توی این آرایش جنگی مواظب باشید تلفات بیشتر از کرونا نشه
جرم عوامل فیلم بارش بادمجان از اسمان چیست که بازداشت شده اند نیروی انتظامی از این کشتاری که کرونا راه انداخته با قرنطینه مردم قدری بکاهد
چه قالیباف یا هر کسی تغییر خاصی در رفاه و شادی و اسایش مردم نخواهد افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اتفاقا تغییر خاصی اتفاق خواهد افتاد بدتر می شویم
در خبری آمده بود گروهی افراد خود جوش در قم نسبت به تعطیلی حرم حضرت معصومه اعتراض نمودند وقسمتی از درب حرم را شکسته اند !!! اگر زمانیکه در قم بسمت ریاست مجلس مهر پرتاب شد با عوامل آن برخورد میشد امروز شاهد این خودسریها وقانون شکنیها نبودیم / از شماست که بر شماست /
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
باید کسی را به محاکمه کشاند که این آواژه های خودجوش و آتش به اختبار را در دهان یک عده جاهل کاشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به رئیس جمهوری و دولت هم حسابی توهین و فحاشی کرده اند
و تمام کانالهای ماهواره ای
دارند نمایش می دهند
واقعا شرم آور است
سازندگان کلیپ بادمجان مطمین باشید دروغ می گویند این ها جز اون دار و دسته ای هستند از خارج دستور می گیرند و با هدف خاصی هر روز یه داستانی را در ذهن ها انباشت می کنند و از ذره ذره این داستان ها امید دارند یک روز میوه اینگونه تحرکات را بچینند و آنذموقع که یه اعتراضی درست شد در ادامه تبدیل شود به اغتشاش و شورش اینگونه کارها برنامه ریزی برای زمان خاص است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دقیقا, از بادمجان شروع کردن ولی در اصل می خواهن ملت را به خربزه بدبین کنن! باید هوشیار بود
ناشناس
| France |
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
افرین نظر منم همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
باورم نمیشه یک ایرانی همچین نظری داده باشه. بیشتر به نظرم میاد اون کسی که این نظر رو گذاشته از موساد دستور میگیره
واقعیت مشهد رو به مردم بگویید شایدکمی واقع نگر نشوند ، امار مشهد چرا امروز اعلام نشد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اقاي علم الهدي اجازه نميده
بادمجون بازان در این شرایط کشور در حال افزایش استرس ملت بودند که باید تنبیه شوند تا سو استفاده از شرایط اضطراری نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آره باباجون حتما.
ضمنا داروهات رو به موقع بخور.
ظاهرا اصلاح طلبان از طولانی شدن ابتلا به کرونا خوشحال هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فعلا که قربانیان مجلس خبرگان تا بحال از تیم اصلاح طلبان بوده؟
ناشناس
| France |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اصلاح طلب و اصولگرا هر دو در یک قاب تصویرند
ناامید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فعلا که اصولگراها از فتح مجلس خوشحالند در فکر فتح دولت تا یکدست شدن تمام قوا و...
جناب سردار، مبارزه با اپیدمی ویروسی اسلحه و آرایش جنگی نمیواهد، بلکه به مدیریت، برنامه ریزی و مهمتر از همه مسئولیت پذیری در برابر حفظ سلامت جسمی و روحی مردم یک جامعه نیاز دارد
یک گروه متحصص جلوه های ویژه را به خاطر ساخت یک کلیپ جداب بازداشت کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق
این دیگه اخرشه به مولا !!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
منتظر دستگیری و مجازات کسانی که در حرم حضرت معصوه سلام الله را شکستند و یا حیدر گویان قانون را زیر پا گذاشتند و آآارد حرم شدند با توجه باینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرآنا لازم است
برادرا دقت کنند نارنجک نبوده ، بادمجون بوده و بسیار کلیپ جالبی هم بوده .
قطعا مستحق تشویق بوده نه بازداشت.همین
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اینجا ایرانه...
ای کاش اقای سعیدی از همان ابتدا تن به بستن دربهای حضرن معصومه سلام الله میدادند تا از گسترش بیماری بیشتر جلوگیری میشد ولی باز هم دیر نشده بستن دربهای حرمین شرفین برای مبارزه با کرونا هیچ ضدیتی با اعتقادات و باورهای دینی ما ندارد بلکه اعتقاد ما این است که دین اسلام دین پاکی و سلامتی میباشد و براس سلامتی همه دستورات مشخصی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این جاهلان را که در ب حرمن را شکسته اند همانجا در حرم نگه دارید
اعدامشون کنید که دیگه جرات نکنند به بادمجان توهین کنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آره یک مشت بادمجون پرست معلوم نیست از کجا اومدن. اعدامشون کنید
سردار سلامى
شما لطف كنيد روحانيونى كه در مقابل علم پرشكى مقاومت منفى ميكنند و همچنين آدمهاى احساساتى كه درب صحن حضرت معصومه را شكسته اند هدايت كنيد تا بيش از اين كرونا را منتشر نكنند والله وضعيت خيلى بدى داريم
اتحاد اتحاد اتحاد همه ايرانيان لازم و ضروريست .
بدانيد خيلى زود دير ميشه .
کسانی که در حرم حضرت معصومه رو شکستند باید سریعا دستگیر بشند. نه تابع قانون هستند نه احترام به مردم قائلند و نه به مکان
شعار لزوم ساده زیست بودن مسئولین، دیگر از فرط تکرار مبتذل شده است. آنچه در مورد مسئولین یک کشور بیش از همه مهم است، وطن پرست بودن، با وجدان بودن، پاکدست بودن و مسئولیت پذیر بودن است که میتواند هم در یک فرد برخاسته از تباری کاملا اشرافی و تجمل گرا، و هم در یک فرد برخاسته از طبقه فرودست جامعه و ساده زیست، وجود داشته باشد. مثلا امیرکبیر برخاسته از طبقه فرودست بود و قائم مقام فراهانی تباری اشرافی داشت، و هر دو نیز خدمات شایانی به این کشور کرده اند. آنچه بد است نوکیسه گی و سوءاستفاده از مقام برای ثروت اندوزی است.
به چه جرمی عوامل ساخت کلیپ بارش باران دستگیر شدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
چون اگر بادمجان ها را حیف و میل کنند مثل دیگر میوه ها گران میشود
در داخل این مملکت یه نفر نیست بیاد بگه دلیل بازداشت عوامل فیلم بادمجان چیه
سیاسیه امنیتی است ؟؟؟؟
اقای نوبختدخبر داری سه روز دیگه سال تموم میشه ؟؟؟ عجب آدمهایی هستند بعضی ها
راستی ......از اسید پاشان اصفهان چه خبر ؟؟؟هنوز نگرفتنشون؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
پاسخ عالی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
احتمالا همین بادمجونی ها بودن که اسید می پاشیدن
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بادمجان مجازی خطرناکتر از اسید واقعی
از جناب جنتی کسی خبر نداره ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
:)
اگه راست میگین اونایی که درب حرم معصومه رو شکوندن امنیت، سلامت و جان مردم و ملت رو تهدید میکنن بازداشت کنید
اگر روزی برسد باید روزی یک وعده غذا بخوریم . خوب چی میشه ؟ سخنان گهربار اقایان یادتان هست ؟ فراموش که نکردید ؟
چند روز دیگر کلیپ های دیگری را دستگیر کنند . گوجه بارلن . خیار باران . هویج باران . سیب زمینی باران . پیاز باران ......از یک طرف بخاطر شرایط زندان امروز گفتند ۸۰ هزار زندانی را ازاد کردند ولی بخاطر پرتاب بادمجان دستگیر شدن و روانه زندان
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حالا فهمیدم اون ۸۰ هزار زندانی چرا راحت ازاد شدند
آقایان مردم به شدت خسته و خشمگین هستند!!! به شدت تحقیر شدند!!! این بحران هم زحمی بر زحمهایشان اضافه کرد!!!مردمی که دیگر امیدی ندارند هر چه سریعتر برای تلافی اقدام کنید
این مسخره بازی ها چیه ؟‌
لابد بادنجان هم به امنیت ملی ربط داره ؟‌
کار شیطان بزرگه ؟
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
مرگ بر بادمجان !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
شاید این کار انجام شده که افکار ملت به این سمت بره
فقط مونده بود بادمجان امنیتی بشه !!!
تنها راه توقف زنجیره انتقال ویروس در ایران استفاده از قدرت جبری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اون جبری که ازش حرف میزنی بیشترین افرادش را همین جاهلان شکننده درب حرم تشکیل می دهند.
طرف میره تو حرم ، لیس میزنه ، دو روز می گیرنش و تموم ، این بیچاره ها رو برای شوخی بادمجونی به جرم اقدام علیه امنیت گرفتن !
شما مثلا دیدی کسی ترسیده باشه ، بادمجون بخوره تو سرش ؟
ببینیم اون چند صد نفری رو که بانادیده گرفتن دستورات مقامات بهداشتی و حکومتی، درب حرم رو تو قم شکوندن و وارد مسجد شدن رو هم دستگیر و تنبیه میکنند یا نه؟
پنهان کاری اصلی رو که خود مسئولین انجام دادن از اول بهمن کرونا وارد مملکت شده ، اول اسفند تقریبا عمومی و علنا اطلاع رسانی شد، جزای این کالر چیه؟
جزای کسی که از قرنطینه کردن قم جلوگیری کرد چیه؟ چندسال حبسه ؟؟

پاسخ عمر رفته این کشته های کرونا رو کی میده ؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوکیلی میشه علت بازداشت هم اعلام بشه؟؟؟
الان اون تبلیغاتی که از آسمون چیتوزو سیم کارت میریزه هم. بازداشت میشن؟؟؟
پنهان کاری در مورد ابتلا به کرونا تا یک سال حبس دارد.
چرا همیشه ملت باید تاوان ندانم کاری و پنهانکاری را بدهند ؟ تکلیف اونها که برای شرکت مردم در انتخابات این مسئله را مخفی و جان و زندگی مردم را بخطر انداختند چه می شود؟
سیاست های کلی کشور را مردم‌پای صندوق رای میزنند . البته نه انتخابات فرمایشی . انتخابات واقعی با احزاب مردمی . . اللن با اتفاقات چند ماه اخیر باعث شد و معلوم شد که کشور با دو دولت . چهار مجلس . دو تا ارتش . دو تا شهربانی . دو تا پاسگاه با دو گفتمان متفاوت . واقعا خیلی سخت هست
درب حرم را شکشتند . آیا اگر به کرونا مبتلا شدند اجازه ندهید در بیمارستان بستری شوند . دلایل زیادی دارد
امروز یه عده ریختند درب حرم حضرت معصومه (ص) رو شکستند ووارد حرم شدند.خواهشا اینا رو بفرستید تو حرم ودرب حرم رو هم به روشون ببندید وتا وقتی که این اپیدمی تموم نشده اجازه خروج از حرم رو بهشون ندید.اینطوری یه کشور از شر وجود این ادمها راحت میشه. تابناک لطفا سانسور نکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به شدت موافقم
نیروی انتظامی چرا وقت و منابعش رو که بیت المال است، صرف دستگیری چند نفر متخصص جلوه های ویژه تصویری می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
برای اینکه جرات نداره به کارهای اصلی برسه
بازداشت عوامل ویدئو‌های باران بادمجان در تهران

فقط می توان گفت: تاسف شدید، هیچ کاری نکنید شاید دستگیر بشید، کلیپ نسایزید، شاید دستگیر بشید، کتاب نخوانید، شاید دستگیر بشید و ....
در بازجویی سوال اول این هست چرا بادمجان هوا گردید ؟ . چرا گوجه ارزانتر بود پرتاب نکردید .؟ چرا سیب زمینی ارزانتر بود پرتاب نکردید ؟ نمیدونید پرتاب بادمجان بم جریمه و تعریف سیاسی دارد ؟چرا در ارتفاع بالا پرتاب نکردید . ؟ جواب . اشتباه کردیم . دفعه بعد جبران‌میکنیم .
در برنامه ضیا مهمان برنامه امیر حسین بود و به بکباره برنامه و سخنش را قطع گردند . نمیدونم چرا به یکباره تبلیغات پخش کردند
از حجم نظدات بر میاد همه تو خونه بیکار شدند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آره الان هم خوراک بادمجانه
ازقدیم گفتن بادمجون بم افت
اول اونهایی که دیر (حدود ۲۰تا۳۰ روز) علام کرد .
دوم اونهایی که نذاشتن قم را قرنطینه کنن.
به نظر من باید رهبر معظم انقلاب در این شرایط در جلسات سخنرانی مکرّر روی صفحه تلویزیون ظاهر بشن وبه مردم دلداری بدن..بالاخره مردم الان باید بفهمن وعمیقا یجوری حس کنن که رهبر وسرپرست ووليّ دارن تا آرامش بگیرن..
دستگیری عاملین باران بادمجان، چه اقتداری!
خیلی ممنون آنها را دستگیر کردید لطفا عاملان شکستن درب حرم حضرت معصومه س را هم بازداشت کنید
بادمجون فقط ها ها
با سلام ، اقای ناصری در مورد اقای زاهدی درست گفتند
ارایش جنگی ؟!
مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایی اگر واقعا به فکر سلامت مردم هستین مدیر عامل ماهان را دستگیر و محاکمه کنید
نه چهارتا بدبخت و بیچاره رو میگیرید محاکمه می کنید که پول ماسک و وسایل ضد عفونی ندارند ظارا قوانین برای مسئولین نیست
توصیه های ضد کرونایی:
هر روز صبح و شب آب نمک با آب جوش غرغره کنیم (پیشگیری و ریشه همه میکروب ها کنده شود و درمان اولیه)
جناب اقای واعظی پروتکل های. بهداشتی فقط مخصوص شما و دوستان می باشد.
عشق جنگ ببین چکارمیکنه!
*احتمال بسته شدن در‌های بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال*
این یک سال حبس شامل مسئولینی که زمان شروع اپیدمی در اوایل بهمن آن را پنهان کردند هم می شود ؟
رعایت اخلاق و انصاف ....... ؟
چقدر قشنگ
چقدر قشنگ سریع عوامل بادمجانی را دستگیر کردید پس اختلاس گرا و آقازادها و خود آقاها را چرا اینقدر زود نمی گیرید
من یه کرمانی هستم ..از اینکه گفتی زاهدی ضعیف هست و در حد مدیر کل هم نیست واقعا و حقیقتا راست گفتید
آقای واعظی آیا در ادارات نیز چنین امکاناتی وجود دارد یا همه باید تو دل همدیگر باشند؟؟؟؟؟؟؟
اولین مطلب بسیار دقیق و ضروریست و ممنون از نکته سنجی دوستمون
از دیدگاه شهروندی، کشور در شرایط جنگی نیست که نیازی به آرایش این چنینی باشد.
نمی‌خواد آرایش جنگی بگیرین شما
توهم دشمن در لباس بادمجان !
بَرَرَه!
عوامل سقوط بادمجون سریع دستگیر شدن از عوامل سقوط هواپیما هنوز خبری نیست
کرونا آرایش جنگی نمی خواهد آرایش فکری و عقلی می خواهد باید به موقع جلو پرواز ها ماهان را می گرفتید که نگرفتید
جلوی عذاب الهی را هیچکس نمی تواند بگیرد فقط با توبه ورجوع به احکام قران
خب با این حکم, مسئولانی که یک ماه کرونا رو پنهان کردند رو باید چند سال زندانی کرد؟؟؟؟؟ شاید هم قوانین برا مردم عادی نوشته میشه؟؟؟؟
جرم کی بیشتره ان که یک کلیپ طنز ساخت یا ان که درب حرم اهل بیت را شکست اولی را می گیرید و دومی رها است و دستخوش هم به وی می دهید
با سلام سردار عزیزم ای کاش به جای آرایش جنگی ، آرایش فرهنگی می گرفتید ممنونم .
خداروشکر حکومت وظیفه دستگیری مجرمان خصوصا بادمجونیو در هر شرایطی دقیق و درست انجام میده خدا خیرتون بده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی