بازدید 32413
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

مسافران از فردا در خروجی شهرها کنترل می‌شوند/ مردم سفر نروند و از خانه هم خارج نشوند/ از مرحله پیک بیماری کرونا عبور کرده‌ایم

وی افزود: آنچه وزارت بهداشت و وزارت کشور هماهنگ کردند از فردا دقیقا خودشان خروجی ها و جاده ها را در استان‌های مختلف اعلام می‌کنند، مردم از لحاظ تب با وسایل تب سنج که در اختیار دارند کنترل می‌شوند. اگر موردی را تشخیص دادند که فردی باید از جامعه جدا و قرنطینه شود و به خانه برگردد و حتی بعضی موارد باید به مراکز درمانی مراجعه کند...
کد خبر: ۹۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 16 March 2020

رییس جمهور با تاکید بر لزوم جبران عقب افتادگی دانش آموزان از تحصیل گفت: کلاس‌ها چه از شانزدهم فروردین و چه بعد از آن تشکیل شود به همان نسبت کلاس‌های جبرانی برگزار می‌شود، اما آغاز سال تحصیلی آینده همان اول مهر خواهد بود.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن قدردانی از رهبر انقلاب اسلامی برای تشکیل قرارگاه نیروهای مسلح جهت مقابله با کرونا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب لطف کردند و قرارگاهی را مقرر کردند که ستاد کل نیروهای مسلح فرماندهی ‌آن را بر عهده دارد.

فعال‌ شدن نقاهتگاه‌های نیروهای مسلح در کشور

روحانی افزود: ما هم از رهبر معظم انقلاب و هم از همه نیروهای مسلح سپاسگزاری می کنیم که همیشه در همه ابتلا و سختی‌ها در خط مقدم بودند و تلاش کردند و در این حادثه هم وارد صحنه شدند و گزارشی هم که در این جلسه داده شد، بخشی از تخت‌های آنها آماده شده، ‌نقاهتگاه‌های آنها هم فعال شده، این کمک بزرگی به کشور و مردم است.

مسافران از فردا در خروجی شهرها کنترل می‌شوند/ مردم سفر نروند و از خانه هم خارج نشوند/ از مرحله پیک بیماری کرونا عبور کرده‌ایم

وی بار دیگر از همه کادر درمانی و پزشکی در کشور قدردانی کرد و افزود: از بخش درمانی و پزشکی نیروهای مسلح و همچنین از فرماندهان نیروهای مسلح که این را ساماندهی و اجرا می‌کنند سپاسگزاری و تشکر می‌کنم؛ از نیروی انتظامی که در این روزها بسیار فعال بوده است. می‌بینید پلیس در همه خیابان‌ها و در همه مقاطع با همه تخصص‌ها حضور دارد گاهی هم ممکن است لوازمی که باید همراه باشد که از خودش مراقبت کند، نباشد؛ اما حضور فعال داشته که از همه پلیس‌ها و پرسنل ناجا تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

رییس جمهور گفت: از همه استانداران که امروز از طریق ویدئو کنفرانس جلسه را دنبال می‌کردند و از طریق فضای مجازی در این جلسه حضور داشتند تشکر می‌کنم. استانداران با روسای دانشگاه‌های پزشکی بار سنگینی بر دوش دارند و در همه استان‌ها تلاش جمعی و همگانی برای پیروزی بر این ویروس خطرناک به همین صورتی که بوده و بهتر از آن انجام گرفته و انجام خواهد گرفت.

مردم سفر نروند و از خانه خارج نشوند

روحانی گفت: به همه مردم توصیه می‌کنیم حتی الامکان از خانه خارج نشوند یا به سفر نروند و اگر هم ضرورتی هست همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. از کسبه و شاغلین چه در دولت و چه در بخش خصوصی که در این روزها شبانه روز فعال هستند آنها هم دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را مراعات کنند.

خروجی شهرها از فردا کنترل و غربالگری می‌شود

وی افزود: آنچه وزارت بهداشت و وزارت کشور هماهنگ کردند، از فردا دقیقا خودشان خروجی ها و جاده ها را در استان‌های مختلف اعلام می‌کنند، مردم از لحاظ تب با وسایل تب سنج که در اختیار دارند کنترل می‌شوند. اگر موردی را تشخیص دادند که فردی باید از جامعه جدا و قرنطینه شود و به خانه برگردد و حتی بعضی موارد باید به مراکز درمانی مراجعه کند، دیگر نمی‌گذارند ادامه مسیر دهند و این ماشین را برمی گردانند.

رییس جمهوری تاکید کرد: از مردم خواهش می کنیم با عوامل اجرایی همکاری کنند و اگر گفته می شود، ادامه سفر هم به ضرر خودشان و هم مردمی که در مسیر و مقصد هستند، همکاری کنند چرا که همه این کارها برای این است که سریعتر بتوانیم از شرایطی که این ویروس برای ما ایجاد کرده عبور کنیم و به یک جامعه کاملا سلامت برگردیم.

روحانی گفت: تصمیمات بسیاری در خصوص تبلیغات در فضای مجازی و هماهنگی بین رسانه ها و دستگاه ها و ‌بخش‌های تبلیغاتی و رسانه‌های گروهی و مسئولیت هایی که باید داشته باشند، گرفتیم. مسئولیت فضای مجازی به عهده مرکز ملی فضای مجازی قرار گرفت که با حضور ارگان‌های مختلفی که در مصوبه امروز مشخص شده به طور منظم جلسات را تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی رسانه‌ها، صداوسیما، فضای مجازی و بخش‌های مختلف تبلیغاتی گفت: مسئولیت فضای مجازی بر عهده مرکز ملی فضای مجازی است که به طور منظم جلسات آن را تشکیل می‌دهند و تذاکرت لازم به کسانی که فعالند، داده و با کسانی که لازم است برخورد ‌شود، برخورد می‌شود.

روزنامه‌ها و فعالان فضای مجازی کمک کنند

رییس دولت دوازدهم با بیان این که پلیس فتا هم در این رابطه فعال است، گفت: ‌از روزنامه‌ها و کسانی که در فضای مجازی فعالند، می‌خواهم کمک کنند. با کمک همگانی می‌شود از این شرایط عبور کرد و آموزش و نصحیت مردم را در شرایطی که باید آگاهی و همکاری‌شان با بخش درمان بیشتر شود، در دستور کار قرار دهند.

آخرین تصمیمات درباره امتحانات پایان سال و کنکور

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم هماهنگی در فضای تبلیغات اظهار داشت: کمیته تبلیغات که وزیر ارشاد مسئولیت آن را برعهده دارد، با اعضا و به ویژه صداوسیما باید هماهنگی داشته باشند تا با هدایت بهتری این روزها را سپری کنیم. روحانی در ادامه از معلمان، دانشگاهیان و وزارت آموزش و پرورش که اجازه ندادند فرزندان از آموزش جدا شوند و از امکانات موجود استفاده شد، تشکر کرد و افزود: البته دانش‌آموزان و دانشجویان از موعد مقرر عقب افتادند که باید زمانی را برای جبران گذاشت. وزارت آموزش و پرورش پیشنهادهایی آورد که تصویب شد و آنها بعدا این مسائل را ابلاغ می‌کنند؛ چگونه بخشی که در یک ماه اسفند از بین رفت، جبران شود.

وی افزود: کلاس‌ها چه شانزدهم فروردین شروع و چه در زمان بعدی تشکیل شود، به همان نسبت کلاس جبرانی مشخص می‌شود، پایان تحصیلات و تاریخ امتحانات اعلام می‌شود و متعاقبا نیز زمان کنکور اعلام خواهد شد. همچنین قرار شد آغاز سال تحصیلی آینده همان اول مهر باشد و برنامه‌ریزی‌ها در این رابطه انجام شود.

جلسه بعدی ستاد کرونا دوم فروردین برگزار می‌شود

رییس جمهوری با بیان اینکه بحث درباره دانشگاه‌ها طولانی و قرار شد در جلسه بعدی ـ که شنبه، دوم فروردین تشکیل می‌شود ـ دوستان پیشنهادهای خود را بیاورند، خاطرنشان کرد: دانشجویان مانند همه ساله تعطیلات دارند ولی مقامات دولتی مسئول، وزرا، هیات وزیران و اعضای این جلسه تعطیلاتی در ایام عید نخواهیم داشت. همه سرکار خود هستیم. البته نیروهای مسلح همیشه پای کار هستند.

وی افزود: ما در دفترمان و مردم در خانه‌هایشان و با همدیگر کار را پیش می‌بریم. در ایام تعطیلات نوروز هم جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا را خواهیم داشت و هر گاه لازم باشد، حضور خواهیم داشت.

تشریح اقدامات دولت برای بخش‌های اقتصادی و رفاه قشرهای کم‌درآمد

روحانی با اشاره به جلسه دیروز خود با فعالان حوزه اقتصادی گفت: مواردی را برای اصنافی که کسب و کارشان از نظر چک و مالیات و... دچار مشکل شده بودند، تصویب کردیم که مسئولان اقتصادی به صورت ریز برای مردم این مصوبات را توضیح می‌دهند. آنهایی که برای بهداشت و درمان هر گونه کمکی می‌کنند ـ چه در بخش دولتی و چه در بخش نیروهای مسلح ـ هزینه‌های آنها در بخش مالیات مورد قبول قرار می‌گیرد.

رییس جمهوری با بیان اینکه موارد دیگر هم که مربوط به قشرهای محروم است، قبلا اعلام شده است، عنوان کرد: من پیشاپیش ایام تحویل سال را به همگان تبریک می گویم و برای کسانی که در بیمارستان هستند، شفای عاجل را آرزو و برای مردم بردباری را توصیه می‌کنم، چون ما ملتی صبور هستیم.

رییس‌جمهور اضافه کرد: هماهنگی ما موجب می‌شود کارمان زودتر به پایان برسد. امیدوارم پایان سال با همکاری بزرگ و ملی ملت و همه فعالان بخش درمان در تاریخ ثبت شود و آغاز سال با پیروزی بر این ویروس ثبت شود و سال شادمانی و تلاش برای ملت باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۹۶
یکی از درسهای کرونا این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف و نهی از منکر «به تو چه؟» نیست...
بدانند آلودگی یک نفر به همه ربط داره...
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
.البته امر به معروف و نهی از منکر را چی تعریف کنی
مگرنه سنی بهانه امر و نهی تو سر شیعه میزنه و شیعه تو سر .سنی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تا کی بگوید و از چه بگوید و چگونه بگوید.ضمناً امر به معروف و نهی ازمنکر از همه مهمتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اون که میگه از مرحله پیک کرونا عبور کردیم یا نمیدونه پیک چیه یا کرونا رو نمی شناسه
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دقیقا موافقم، مثلا امثال شما باید قرنطینه بشید چون برای کل جامعه مضر و خطرناک هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
چه ربطی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
البته امر به معروف و نهی از منکری که حضرات تو جامعه پیاده کردن،جوابت منفیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
و البته وقتی می گویند پرواز به چین نه ، اهدا ماسک و ضد عفونی به چین نه ، قرنطینه مناطق آلوده آره .... ولی کسی گوش نمی دهد . امر به معروف و نهی از منکر دو طرفه است
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فکر کنم تو هم تب بالای 44 درجه داری به همین خاطر به هزیان گویی افتادی. خدا شفات بده
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شما مکانهای مذهبی رو قرنطینه نکردید که اصل اول و مسلم علمی بود و آنرا مغایر اصول مذهبی دانستید. حالا دم از موثر بودن امر به معروف برای درمان آن میکنید .
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
نه در هر موردی جناب استاد قیاس مع الفارق.
فعلا که هرچی به شما جماعت متعصب میگن یکجا جمع نشید مخالفت میکنید
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
فرض کنی این اتفاق در دوران محمود افتاده بود فکر می کنید وضع کشور چه شکلی می شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
افرین این افکار آلوده ویروسی تذکر به بانوان سرزمین رو باید تمام کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
و بایستی بفهمیم امر به معروف را کجا استفاده کنیم
وگرنه جوابش به تو چه میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
آفرین ، آدمها همین جور که از ویروس کرونا فاصله میگیرن باید از گناه هم دور بشن و از اون بترسن .
خودشون می گن ممکن هست کسی علامتی نداشته باشه و در عین حال ناقل باشه چون تا دوره کمون 2 هفته است ضمن اینکه کسی ممکن هست به دلیل ایمنی بالا هیچ علامتی نداشته باشه ولی میتونه به بقیه منتقل کنه. چطور ایشون فقط میخاد با اندازه گیری تب افراد بیمار را جدا کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
جواب اینه دیگر راهی وجود نداره
آلمان، فرانسه، انگلیس به این نتیجه رسیدن که قرنطینه فایده نداره
هیچ خاصیتهی نداره
ترامپ هم علنا اعلام کرده کاریش نمیشه کرد
پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است لطفا حداقل ماسک و دستکش بهداشتی به مقدار کافی در اختیار مردم قرار دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
آرامش داشته باش و با گرفتن مرخص بدون حقوق و ماندن در خانه تا حدود یک سال آینده که ویروس کار خودش را تموم کرد اگر ماسک و دستکشی بود به شما داده می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اینهمه ماسک از کجا؟!
هر ماسکی حد اکثر دوساعت ارزش دارد.
یعنی 800000000000 برای یک هفته ملت لازم است
تازه همه می گویند ماسک تنها برای کرونا گرفته ها مفید است که منتشر نکند.
تمام دنیا هم مشکل دارد.
کشورهای دیگه حتی دستمال کاغذی هم ندارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اجازه بدین ماسک و دستکش در وهله اول برای کادر پزشکی باشه و اگه چیزی موند برای ما.
من خودم از دستکش پارچه ای استفاده می کنم هر شب روش آب جوش می ریزم و با پودر می شورم و
صبح اتو می زنم و در طول روز ازش استفاده می کنم و باز شب برای فردا آماده اش می کنم. باید در روزهای سختی کمی به خودمون سختی بیشتری بدیم.
واقعا باعث تعجبه

آقای رئیس جمهور یک کشور می بایست در حرف زدن دقت کافی داشته باشه

با یک حساب دو دو تا چهار تا ، میشه فهمید که پیک کرونا هنوز به نقطه اوج نرسیده و با شیب زیاد در حال رشئه (با امارهای وزارت بهداشت)

حالا چطور ایشون به این نتیجه رسیدن جای تعجبه!!!!

در شرایط اضطرار بهتر که بعضی حرفا احساسی زده نشده آقای رئیس جمهور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
آقای رئیس جمهور هنوز از مکافات شنبه عادی رهایی نیافته ایم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
من سرکار میرم و مجبورم برم بیرون. خوشبختانه امروز خیابان ها خیلی خلوت بود. بعضی مغازه ها تعطیل کرده بودن و این خودشون نشان دهنده این هست که
همه مون داریم کم کم متوجه می شیم که اوضاع وخیم هست. متشکرم از همه کسانی که به فکر هموطنانشون هستند و برای انجام کارهای غیرضروری بیرون نمیان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
این حرف ایشون هم مثل صحبتشون درمورد شنبه ای که همه چیز عادی میشه کاملا دوراز عقل ومنطقه
یکبار وزیر محترم بهداشت سخن از تفحص وکنترل خانه بخانه گفتند یکبار سرلشگر باقری در این باب فرمایشاتی داشتند واکنون نیز منتخب مردم ایران " حسن بی غم " بزرگواری فرمودند وگفته اند از فردا !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در تمام نوشته ها و مثالها همیشه علی بی غم داشتیم.
اقاي روحاني مردم خاطرات خوشي از شما ودولت شما دركنترل بحرانها به خصوص بحران كرونا وعدم كنترل شهرها نخواهند داشت بنده امروز به معاونت امنيتي استاندار اذربايجان غربي زنگ زدم ودر مورد شلوغي وازدهام بازار درد دل كردم ايشان گفتند ما هرچه به دولت ميگويم اجازه تعطيل شغلهاي غير ضروري را نميدهند
رئیس جمهور محترم، شما که مدیریت درست و حسابی تو این وضعیت نداری، چرا پای فضای مجازی را پیش میکشی؟ شما اگر همون وظیفه اصلی ات یعنی تدارکات را به نحو احسن انجام میدادی، این مسئله هیچ وقت انقدر فراگیر نمیشد.
عجبا که پیک کرونائی هم وارد ادبیات شد!!
صبح جمعه
شمبه
شنبه
کدوم شمبه
کدوم شنبه
از شمممممممممممممممممممبه همه چی آرومه
حالا شمبه کی میاد،بین شنبه و جمعه اس
شمبه کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من به سخنرانیهای یکی از اساتید که لیسانس حسابداری داره اما بهش میگن دکتر، خیلی علاقه دارم. تقریبا همه شون رو پیدا میکنم و گوش میدم دقیقا مثه لقمان حکیم اگه خلافش عمل کنی موفق میشی. اما استاد یه جمله طلایی داره که چند روزی هست مدام با خودم تکرار میکنم:
"خدایا بسه دیگه، خدایا خسته شدیم"
ایشون ملا خیلی خوشبین هستند کلام قصار ایشون که فرموده بودند از شنبه به روال عادی برمیگردیم هنوز یادمون نرفته که افاضه میکنند از مرحله پیک عبور کردیم!!!!!!!آقای روحانی با این فرمون طبق گفته متخصصین امر 70 تا 80 درصد مردم درگیر میشن
اگر در عید فاجعه پیش نیومد
می گه تب سنجی می کنیم
من یه چیز می خوام بدونم علائم بیماری کرونا تا چند روز بعد از ورد ویروس بروز می کنه؟
یعنی ممکنه من ناقل باشم ولی علائمش مثلا ۳ روز بعد خودش نشون بده؟
حالا با یک دستگاه تب سنج چطوری می تونند کنترل کنند
یا واقعا خبری نیست ما الکی گنده اش کردیم و موندیم توی خونه
ما هم بریم عشق و حال
یا مسئولین ما...
از مرحله پیک بیماری عبور کرده ایم؟؟؟؟؟؟
آقای محترم رئیس جمهور، من هرگز جگرگوشه م رو بنا بر اظهارات غیرکارشناسی و ناپخته شما، از 16 فروردین به مدرسه نمیفرستم. خیلی علاقه دارید اوضاع و عادی جلوه دهید ولی متاسفانه فهم و عقل مردم رو نادبده میگیرید.
از مرحله پیک بیماری عبور کرده ایم؟؟؟؟؟؟
آقای محترم رئیس جمهور، من هرگز جگرگوشه م رو بنا بر اظهارات غیرکارشناسی و ناپخته شما، از 16 فروردین به مدرسه نمیفرستم. خیلی علاقه دارید اوضاع و عادی جلوه دهید ولی متاسفانه فهم و عقل مردم رو نادبده میگیرید.
از مرحله پیک بیماری عبور کرده ایم؟؟؟؟؟؟
آقای محترم رئیس جمهور، من هرگز جگرگوشه م رو بنا بر اظهارات غیرکارشناسی و ناپخته شما، از 16 فروردین به مدرسه نمیفرستم. خیلی علاقه دارید اوضاع و عادی جلوه دهید ولی متاسفانه فهم و عقل مردم رو نادبده میگیرید.
آخه چرا آقای روحانی با حرفای نسنجیده مثل عبور از پیک کرونا، عادی شدن وضاع از نبه و....... و ..... را مطرح میمنه بدون اینکه به عواقب و ضررهای آن فکری کرده باشد. واقعا مملکت دست یه سری آدمای کار نابلد داره نابود میشه!
عزیزم
اینقد خودتونو ب زحمت نندازین
رودربایستی رو هم بزارین کنار

خیلی راحت بگین هیچ ربطی ب ما نداره و راحت
همتون از بزرگ و کوچیک

تازه مولا میتونین توجیح کنین ک مثلا مگه فلانجا جوریه ک ما باید ژور خاصی رفتار کنیم

تازه میتونید همه داستانا رو هم گردن مردم بندازین و خلاص

ماهم قبول میکنیم
والا
اصلا هم راضی ب ناراحت شدنتون و زحمت افتادنتون هم نیستیم

خیلی هم عذر خواهی میکنیم ک خاطرتون رو‌مکدر کردیم
افاضات شیخ حسن: روز شنبه همه چی عادی می شود. از پیک کرونا عبور کرده ایم. ظاهرا هنوز کلید را پیدا نکرده است!
دیروز کجا بود که 180 درجه خلاف این صحبتها رو میکرد؟
خواهشا آقای روحانی به چی فکر کرده که بر خلاف نظر همه کارشناسان دارای علم میگه پیک رو رد کردیم ومیخواد مردم رو به خیابونها وجاده ها بکشونه اگه امید الکی میخواد بده این امید نیست این ناقوس مرگه که شاید ایشان دوست داره به صدا در بیاد
واقعا کسی به رییس جمهور میگن چه خبر یا خودش نمیخواد بفهمه که چه خبره
از مرحله پیک عبور کردیم ؟!!! وقتی اینو میگی مردم میریزن بیرون و برای دید و بازدید عید آقای تدبیر !!! نمیتونستی 2 هفته دیگه با اطمینان بگی آخه ؟!!
میشه ایشون حرف نزنند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
میبینی که نمیشه دست خودشون نیست حتما باید یه چیزی از رو هوابگن تااوضاع بدتر بشه
چرا دروغ میگین که از پیک کرونا گذشته ایم؟ هنوز با این وضعیت که مردم این همه مسافرت رفته اند و اکثرا هم دستکش ندارند و موارد ایمنی رو رعایت نمیکنند هنوز پیک کرونا نرسیده
ایشون مثل اینکه درس عبرت نمی گیرند که اعلام کردند از پیک رد شدیم.
آدم فکر می کنه تونل یا یا پلی هست که ازش رد میشیم. یه مشاور نداره که بهش بگه اینطور حرف نزنه؟! حداقل اخبار چین رو نخونده که پیش بینی پیک برای متخصص اپیدمی با تجربه سارس هم تقریبا غیر ممکنه؟
ظاهرا ایشون به نظر ملت و اینکه در موردش چی میگن هیچ اهمیتی نمیده که باز با قاطعیت از رفتار ویروس حرف می زنه
واژه shame برای این افراد معنی نداره. بابا هنوز از جمله معروفت در مورد روز شنبه زمان زیادی نگذشته چرا دوباره اینجور حرف می زنی؟
باور کنید شک کردم که عمدا اینجور حرف میزنه
هرچی بسرمان میاد نتیجه اعمال ماست یک نگاه به بازار مواد غذای ومیوه بیندازید...
نتیجه گیری: مردم خودتون به فکر خودتون باشین....سعی کنید هزینه برای مسولین نتراشید که مجبور میشن با افزایش قیمت دلار جبران کنن
دوشنبه ۲۶ اسفند
سکه رکورد تاریخی زد !!!۶۳۰۰۰۰۰ تومان
دلار (اسکناس) ۱۶۱۰۰
دلار (حواله)۱۶۵۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
در مقایسه با بورس که ارزشش ۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده ارز مفت ترین کالا است الان
کسی که در ابتدای ابتلا است لزوما ممکن است تب نداشته باشد
الان کجا گفته از مرحله پیگ عبور کردیم؟
ریس جمهور هم چه خوشه هفته ای یک جلسه تشکیل میده بابا این جلسات باید روزانه باشد مردم روزانه مریض میشوند و می میرند نه اینکه هفتگی .
خدایا به کی رای دادیم !!!!!!!!!!!!
آمار دروغ اعلام کردن را نامش مدیریت نمی گذارند هر کسی فامیلی دوستی یا آشنایی در بیمارستان دارد یا یکی از دوستان و بستگانش به کرونا مبتلا شده است و یا افرادی را می شناسد که جانشان را از دست داده اند و برآورد و شهودی که مردم از تلفات این بیماری می بینند زمین تا آسمان با آمار دروغ منتشر شده تفاوت دارد دروغ می گویند چون نمی خواهند به بی کفایتی و ناکارآمدی مطلق اعتراف کنند منتظرند عده ای بمیرند و گرما هم از راه برسد و خودبخود کرونا تمام شود این شده همه مدیریتشان در حالی که حتی عرضه ندارند کمترین مایحتاج مبرم مردم در این شرایط را تدارک ببینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
خب که چی؟
آمریکا خودشو برای تا یک ونیم ملیون فوتی داره آماده می کنه
انگلیس برای یک ملیون فوتی.
با صراحت هم گفته اند
حالا شما هی بگو آمار دروغه.

اگر مرگ و میر زیاد بود مردم جدی می گرفتن. هنوز بازارها پر از مشتری بیخوده
ان شاالله
مسئولین نباید سیاست های یک بام و هوا نداشته باشند.فعلاً در خصوص کنترل بیماری و عبور از پیک بیماری و این حرف های دلخوش کننده تکراری نباید زده بشه مسئولین خیلی جدی بگیرن تا مردم یه کمی جدی تر بگیرن.
هر چند در متن جايي ننوشته كه رييس جمهور گفت كه از مرحله پيك گذشته ايم ولي يادآور مي شوم كه پيك بيماري در انتهاي فروردين ماه يا هفنه اول ارديبهشت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
درسته اپیدمیولوژیستها همین رو میگن احتمالا پیک بیماری اواخر فروردین هست.
خدایا خودت رحم کن باز این اومد حرف زد.
احتمالا وقتی اقای روحانی حرف می زند و میگوید از پیک عبور کردیم یعنی بیچاره شدیم و تا شش ماه دیگر کرونا همچنان خواهد تازید.
خدایا خودت رحم کن باز این اومد حرف زد.
احتمالا وقتی اقای روحانی حرف می زند و میگوید از پیک عبور کردیم یعنی بیچاره شدیم و تا شش ماه دیگر کرونا همچنان خواهد تازید.
اینکار تأثیری در عدم شیوع کرونا ندارد! و تست با تب سنج نمی تواند تضمین کننده ناقل بودن یا نبون افراد باشد! چه بسا افراد ناقلی بدون تب به مسافرت خود ادامه داده و در مقصد یا میانه راه افراد سالم را مبتلا کنند یا اگر سالم باشند خودشان مبتلا شوند!
اگر جداسازی افراد مبتلا از سالم با پیوستگی مکانی بطور ممتد و سریع با اصول علمی صورت گیرد می توان در سریعترین زمان با قطعیت از شر کرونا خلاص شد!
در ایتالیا در طی 24 ساعت گذشته 368 نفر بعلت بیماری کرونا جان باختند!
رئیس جمهور یعنی روحانی... ماشالله
از یک طرف میایند التماس میکنند از خانه بیرون نیاید از طرف. دیگه تبلیغ میکنه این کالاها تخفیف ویژه دارد و از طرف دیگه میوه شب عید توزیع میکنند و از طرف دیگه میگن خروجی شهرها بازرسی میکنیم که از خروج بیمار و جلو سفر را میگیرم همه در تناقض پیام میدهید. به یکباره بگوئید ماهی قرمز شب عید هم بخرید و بگوئید آجیل می خورید هر کسی طرفش آمد فوت ن‌کنید
خودتونم نمیدونید چی میگید
اداره ها پس چرا بازه؟
از فردا؟ حالا چرا اینقدر عجله؟
آقای رئیس جمهور تمام شهرستانها پر از میهمان هستش و اگر از این به بعد هم جلوگیری بشه کار از کار گذشته چون اکثرا آمدهاند اگر ناراحت نشوی عرض میکنم این کلید جنابعالی نه دری را بست و نه گرهی را باز کرد خسته نباشی و پیشاپیش عبدت مبارک
تو دو هفته پیشم می گفتی از شنبه همه چی درست وعادی میشه هیچ مشکلی وجود نداره خودت تو کاخ سعد اباد با کیت و ژل ضدعفونی کننده ی خارجی معلوم که از نظرت از پیک بیماری عبور کردیم و خطر رفع شده
جناب آقاي رئيس جمهور ميشه بگن كه ساقيشون كيه ؟ و اين اطلاعات رو از كجا ميارن؟ اصلا كسي به ايشون از اين بيماري خبري داده. يا ميخواد بعد از عيد بياد بگه مگه كرونا اومده بوده.
به جاي اينكه شهر رو قرنطينه كنه كه مردم بشينن تو خونه داره وعده بازگشايي مدارس رو از روز 16 فروردين ميده.اونوقت با كدوم تدبير؟
.من موندم ايشون چطور متوجه نشده.
بخدا موندم چي بگم هر چي بنويسم بازم كمه.
خدا به مردممون رحم كنه وقتي سواد علمي نداشته باشي همين نتيجه اش ميشه تا كي ميخواي به اين حزب و جناحت فكر كني كمي به فكر مردم باش اينا عزيزانمون مردم كشورمون هستن كه دارن از بين ميرن
ادارهٔ مملکت با خواهش و تمنا امکان پذیر نیست ، برای ادارهٔ کشور و حفظ منافع ملی به اراده ،و قاطعیت ،و تدبر نیاز هست ؟ یقین بدانید که با این روش مسیر تاریخ ایران را دگرگون کرده اید ؟و
آقای روحانی من شخصا از عملکرد شما ممنون هستم در زمان رای گیری ریاست جمهوری شخصی خیلی از شما تعریف میکرد الان که میبینمشون صداش در نمیاد
قرار بود از یه شنبه ای همه چی عادی بشه که نشد. الان هم میگن پیک کرونا رو رد کردیم اون هم در حالی که تمام متخصصین دارن هشدار میدن که این پیک در اوایل فروردین است و نه اواخر اسفند.
میترسم شرایطی پیش بیاد که ناچار بشیم از دست رئیس جمهورمون به کرونا پناه ببریم
چه مسئولین باحالی داریم ما!!
خدایا شکرت
به خدا روی احمدی نژاد را این آدم سفید کرد. وقتی توی رئیس جمهور داری ملت را به حضور در معابر برای کسب روزی تشویق می کنی؛ دیگه چطور میخوای ملت تو خونه ینشینند؟!!!!!!!!!!!!!!!
مردم ایران از لحاظ سواد در حد بالا و فرهنگ غنی هستند. لذا با مردم باید صادق بود.
نحوه عملکرد دولت نسبت به کنترل شیوع این ویروس بیانگر سیاست «مصونیت گله ای» می باشد. بدین معنا که پیش بینی ابتلا به این بیماری برای ۷۰ درصد مردم می باشد. ولی پیشگیری ها باعث می شود که این تعداد افراد جامعه در زمان طولانی تری مبتلا شوند و کمبود تخت بیمارستان و دستگاه تنفسی کمتر خودش نشان بده و تعداد مرگ و میر کمتر بشه.
اگر چه دولت با احتساب کمبود های پزشکی و تحریم ها و ممانعت مذهبیون به این نتیجه رسیده.
طبق مدلسازی ریاضی اگه متغیر های جدیدی با بی کفایتی مسئولین وارد معادله نشود پیک کرونا در ایران اواسط فروردین(حدود 15 ) می باشد اگر تا یک سوم اول اردیبهشت (قبل از ده اردیبهشت) این همه گیری کنترل نشود و خدای نکرده به خرداد کشیده بشود فاجعه انسانی رخ خواهد داد .بحث اعداد و ارقام است لطفا تندرو ها گریبان پاره نکنند صحبت بنده فقط و فقط هشدار است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
تجربه ثابت کرده با مدیریت مسئولین نابغه ما هزاران فاکتور درگیر می شود تا بدترین حالت ممکن پیش بیاید
آقای رئیس جمهور دستورات شما زیباست اما من بیماردیابتی با بیماری قلبی حتا یارانه نمیدهند واز سوی دیگربشدت تحت ستم بیمه سلامت هستم آیا چرا بیمه سلامت باوجودداشتن پرونده معتبرم آنجا بخاطرنیازم به انسولین و۵۲سال سن بیکاروبیمارهرماه مارامجبور به ویزیت در بیمارستان وهزینه مالی وخطرابتلا مجبور میکنند؛آیا شرایط ویژه بحران برای خودمختاری بیمه سلامت وجود ندارد؟
توایتالیا حقیقت روبه مردم میگن ولی درایران همه آمارها ازدم دروغه!
من به شخصه سر پل صراط یقه کسایی که به این ادم رای دادند رو میگیرم که دنیا و اخرتمون رو نابود کرد
اسحاق کجاست ؟

چه مشکلی در کابینه با اسحاق داشتید ؟؟
اینم مثل سنبه روال کارها عادی بشه معلوم میشه پیک بیماری فعلا مونده و خواهی دید تمام برنامه هات و مدیریتت الکیه تو کشور کسی مدیر نیست و فقط ادا ش را در می اورند این ویروس داره شعار مدیران جهادی را نشون میده
امید الکیه نده خودت واقعیت را می دونی
یکی می گه قرنطینه رو قبول ندارم یکی می جنگ بیولوژیکی است کار دشمن است یکی می گه در خانه‌ها بمانید اما هیچ‌ اداره‌ای تعطیل نیست یکی می گه از روز شنبه همه چیز عادی می سه یکی می گه حرم ها رو اجازه نمی دهم بسته شود واین داستان پایانی ندارد و عاقبت مقصر اصلی مردم می شوند
اقا فردا زوده بزارید از شنبه
با یاد خدا دلهایتان را آرامش دهید
خدايي رئيس جمهورمونه؟ ما چقدر بدبختيم
خوش به حال ايتاليايي ها...
آقای روحانی. به عنوان کسی که به شما رای دادم از شما در زمینه بحران کرونا کاملا ناامید شدم. . پیک بیماری را کجا رد کردیم.
آقای روحانی شما بر اساس گزارش کدوم پزشک یاا تیم پزشکی میگین که از پیک بیماری گذر کرده ایم؟
احتمالا نمیدونید معنی پیک یعنی چه...
...
روحانی قبل از اینکه یک رئیس جمهور باشد یک انسان است با همه نقاط ضعف و قوت آن . نباید از او در این شرایط بحرانی که همه دولتهای دنیا در حال مقابله با
ویروس مرگبار کرونا می باشند توقع معجزه داشت . انتقاد کردن از دیگران راحت است اما وجدانا چند درصد از ما در هر موقعیت اجتماعی که هستیم منافع جامعه را به نفع شخصی خود ترجیح داده و مسئولیتمان را به نحو احسن انجام می دهیم و الگوی مثبتی برای خانواده خود و دیگران هستیم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی