بازدید 14678
۷

افزایش داروخانه‌های عرضه دارو‌های ضد کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از دستور وزیر بهداشت مبنی بر افزایش شمار داروخانه‌های منتخب در شهر تهران برای عرضه دارو‌های ضدکرونا به بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ 15 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور با اشاره به ازدحام جمعیت در داروخانه‌های منتخب شهر تهران برای تامین دارو‌های ضدکرونا، گفت: با توجه به تراکم مراجعین در داروخانه‌های منتخب شهر تهران، به دستور وزیر بهداشت، در راستای تسهیل امور مراجعین و کاهش ازدحام، علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی، حداقل ۱۰ داروخانه دیگر در سطح شهر تهران از بامداد فردا تحویل داروی نسخ بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا را بر عهده خواهند گرفت.

وی افزود: فهرست اسامی و نشانی این داروخانه‌ها نیز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
حداقل اونهایی که تو بیمارستان بودن و ترخیص شدن .از همون بیمارستان داروهاشون رو بدید.
چرا دارو را در محلی که تجویز انجام می شود برای طول دوره درمان در اختیار ایشان قرار نمی دهید؟ چرا مردم را گرفتار داروخانه ها می کنید و بعد هم گلایه می کنید که شهر شلوغ است؟
کرونا ویروس درمان ندارد که دارویی داشته باشد دستگاه کمک تنفسی بیمار فقط به بیمار کمک میکند چند ساعت یا روز بیشتر زنده بماند کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند حتما جانشان را از دست خواهند داد ممکن است شخصی سالم به نظر برسد اما حتی ۵ روز نتواند در مقابل این بیماری دوام بیاورد یک همکار سابق داشتم ورزشکار حدود ۱۳۰ کیلوگرم و دارای فیزیکی عضلانی و فوق العاده قوی اما متاسفانه امروز صبح بعد از ۳ روز تشدید علایم جانش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد اما ممکن است یک پیرمرد ۷۰ ساله بتواند بسیار راحت بیماری را پشت سر بگذراند پیشگیری مثل شستن دستها و سطوح استیل داخل منزل و لباسها و سایر سطوح و مصرف گرمیجات ویتامین سی و دی به صورت طبیعی تا حدودی به افزایش پیشگیری سطح ایمنی بدن کمک میکند اما هنوز کسی نمیداند چطور یک بیماری با ۳ درصد کشندگی در برخی موارد مثل از پای دراوردن افرادی با جثه قوی واقعا پزشکان را به حیرت وا میدارد
اول فهرست اعلام میکردید بعد خبرشو منتشر میکردید
آقای وزیر مردم با کدام ساز شما برقصند؟

آقای نمکی، وزیر بهداشت در مصاحبه‌ای که از صدا و سیما پخش شد از مردم گلایه می‌کند که چرا در خانه نمی‌مانند و ما را به زحمت می‌اندازند! او می‌گوید وقتی در یک کشور خارجی اعلام می‌شود که مردم از خانه بیرون نیایند همه از دولت پیروی می‌کنند و هیچ کس از خانه بیرون نمی آید.

آقای وزیر! آن کشورهایی که شما فرهنگ مردمشان را به رخ مردم ایران می‌کشید اولا با پشتیبانی مالی دولتشان در منزل مانده‌اند و در زمان قرنطینه دغدغه نان شب‌شان را ندارند. ثانیا آن‌ها نیز تا زمانی که دولت‌شان اعلام قرنطینه کامل نکرده بود در خیابان بودند و از وقتی که دولت رسما اعلام کرد و همه هزینه‌هایش را بر عهده گرفته در منزل مانده‌اند. مردم ایران چگونه در خانه بمانند وقتی نه اداره‌ای تعطیل شده، نه کارخانه‌ای و نه برنامه‌ای از سوی دولت برای گذران زندگی مردم در ایام خانه نشینی پیش بینی شده است؟

اتفاقا شما باید ممنون مردم باشید که در این آشفته بازار مدیریت بحران به صورت خودجوش وظایف وزارت‌خانه‌های دولت را انجام می‌دهند، وگرنه مردم نمی‌دانند با کدام ساز شما برقصند؟ حرف صدا و سیما را باور کنند که می‌گوید داروی کرونا ساخته شده؟ حرف شما را که می‌گویید به هیچ وجه از خانه بیرون نیایید؟ یا حرف رئیس دولت و استاندارانش را که مدام اعلام می‌کنند قرنطینه‌ای در کار نیست و همه ادارات دایر است؟

در سیستم مدیریت جزیره‌ای شما هر کسی ساز خودش را می‌زند و این سازهای ناهمگون است که مردم را گیج و شما را عصبانی کرده است. بنابراین به جای تشر زدن به مردم انرژی‌تان را صرف مدیریت واحد و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف کنید، مطمئن باشید در آن صورت از عملکرد مردم نیز رضایت خواهید داشت.

می‌گویید مردم ما را به زحمت می‌اندازند. انصاف بدهید چه کسی دیگری را به زحمت انداخته است؟ مردم با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای بیمارستان‌ها؟ یا شما که بعد از دیدار با سفیر چین از تصمیم خود مبنی بر لغو پروازهای چین عقب‌نشینی کردید و ته کاسه ماسک‌هایی که به چین هدیه می‌دادید ویروس کرونا برای کشور سوغات آوردید؟

مردم که خودشان دست به کار ضدعفونی ‌محله‌ها و شهرها و بستن جاده‌ها شده‌اند به شما زحمت می دهند؟ یا شما که با قرون وسطایی خواندن روش قرنطینه باعث و بانی انتشار این ویروس از قم به تمام ایران و مرگ صدها و در آینده هزاران نفر از عزیزان این مردم و تحمیل هزینه‌های گزاف درمانی و بهداشتی به آن‌ها شده‌اید؟ انصاف بدهید کدام باعث زحمت دیگری شده‌اید؟

توجه داشته باشید تا به حال هم اگر توانسته‌ایم مقاومت کنیم تنها و تنها مدیون فرزندان این مردم یعنی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها هستیم که در خط اول مبارزه، با دستان خالی و تنها با پشتیبانی مردم، خط را حفظ کرده‌اند وگرنه اگر مردم می‌خواستند منتظر تصمیمات هفتگی ‌شما بمانند تا به حال صدباره کار از کار گذشته بود
دارو‌های ضد کرونا ؟؟؟!!!
مگه داروی آن پیدا شده دارویHIV و داروی ابولا رو دارید به مریض ها میدهید خب مشکل هست که این دارو را توی آن چند بیمارستان که بستری میکنید تحویل بدید حتما باید مردم رو آواره کنید به اینطرف و آن طرف شهر
داروی ضد کرونا؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل