بازدید 14779
۱

تعطیلی خودجوش اصناف در قزوین

برخی رستوران‌ها، کافه‌ها و آبمیوه فروشی‌های قزوین با هدف پیشگیری از شیوع کرونا به صورت خودجوش و داوطلبانه واحدهای خود را تعطیل کردند.
کد خبر: ۹۶۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 15 March 2020

 

به‌گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این واحدهای صنفی با نصب پلاکارد از تعطیلی مغازه خود به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا خبر داده‌اند.روز بازارها نیز در قزوین با هدف جلوگیری از شیوع و انتشار کرونا تعطیل شده‌اند.پیش از این بازار طلافروشان قزوین نیز در اقدامی خودجوش از سوی این صنف برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده بود.

پیشتر استاندار قزوین از تعطیلی مشاغل غیرضروری در استان خبر داده بود و از اصناف به جز آن دسته که عرضه کننده ارزاق عمومی و کالاهای ضروری هستند خواسته بود تا به صورت خودجوش تعطیل کنند. در نشست استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا به ریاست استاندار قزوین قرار شده امروز در خصوص تعطیلی بازار قزوین تصمیم گیری شود.

تناقض در تصمیم گیری‌ها

اغلب اصناف قزوین فقط برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا درواحدهای صنفی خود را بسته‌اند، اما به ناگهان خبری انتشارمی یابد که همه این تلاش‌ها را بی‌نتیجه می‌گذارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین در همین گیرو دار اعلام کرد: توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان از فردا دوشنبه ۲۶ اسفند در استان آغاز می‌شود.

«هادی طاهرخانی» افزود: ۱۹۰۰ تن میوه شامل ۷۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال برای میوه شب عید در استان خریداری و در سردخانه ذخیره سازی شده است.

وی اضافه کرد: طبق آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان، سیب و پرتقال به قیمت مصوب ۶ هزار تومان توزیع خواهد شد و ۳۰ غرفه نیز در شهر قزوین برای عرضه این محصولات برپا می‌شود.

طاهرخانی گفت: توزیع میوه شب عید از ساعت ۹ صبح فردا تا ۱۵ فروردین ماه در سطح استان انجام خواهد شد.

مباشر توزیع میوه شب عید در استان به مردم توصیه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم از صف ایستادن و ایجاد تجمع در کنار غرفه‌ها خودداری کرده و با رعایت آرامش و صبر و حوصله برای دریافت میوه‌ها اقدام کنند.

طاهرخانی اضافه کرد: خوشبختانه حجم زیادی از میوه شب عید در استان ذخیره سازی شده و نباید شهروندان هیچ نگرانی در خصوص تامین این میوه داشته باشند.

باوجود اینکه همه کسب و کارها این روزها تعطیل شده‌اند، اما شاهد آن هستیم که کسب و کارهای غیرخصوصی در استان همچنان ادامه دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خودجوش نبود عزیز. استانداری گفت ببندن. بعد هم برای اینکه حرفشون با حرف رئیس جمهور در تضاد نباشه، گفتن به صورت خودجوش. ما اینطور آدمهای دروغگویی هستیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها