بازدید 12720
۱

افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌ شرقی به ۳۷۴ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 15 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی دکتر محمدحسین صومی در گفت‌وگوی خبری شبکه سهند گفت: متاسفانه ازافزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر این تعداد ۲۹ نفر فوت کرده اند.
وی افزود: تاکنون ۱۰۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های آذربایجان شرقی مرخص شده‌اند، ۲۴۱ نفر بستری هستند و ۴۵۰ نفر با احتمال کرونا بستری و در حال دریافت خدمات هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه هر هفته تعداد نتایج مثبت کرونایی ها در استان ۵ برابر می‌شود اظهار کرد: آمار امروز بر حسب تعداد مراجعان است به طوری که نتیجه آزمایش کرونای ۴۰ درصد مراجعان در ۲۴ سالعت گذشته مثبت اعلام شده است.

صومی با اشاره به اینکه سیر ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی صعودی است و از ابتدای اسفند با چرخه رو به رشد چند برابری روبرو هستیم خطاب به مردم گفت: اگر واقعا کاری در بیرون از منزل ندارید در خانه بمانید و کارمندان و کارگران نیز در صورت امکان در خانه بمانند.

رییس علوم پزشکی تبریز یادآوری کرد: همه تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس متمرکز شده است و از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است و بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و تجمع نکردن در محیط بیرون و ماندن در خانه است.

صومی ادامه داد: اخیراً در فضای مجازی مطالب زیادی درباره مفید بودن ویتامین «D» برای کرونا منتشر شده که موجب ازدحام در داروخانه ها شده است، در حالی که این ویتامین اگر سرخود مصرف شود موجب رسوب در کبد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
هجوم مهمانانی که سال های قبل به نقاط دیگر کشور سفر می کردند، آغاز شده و احتمال بالا رفتن آمار با این شرایط بسیار زیاد است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل