بازدید 35679
سوژه

تاج با چه‌پولی به سفرلاکچری خانوادگی اروپا رفت؟

شاید خود تاج بواسطه سفرهای پیاپی کاری ویزای بلندمدت اروپایی داشته است، اکا خانواده او قطعا از مدتی قبل درخواست ویزا کرده بودند و از مراحل سخت گرفتن ویزای شنگن عبور کرده بودند یا اینکه تاج قبلا در این سواحل زیبا ، ملکی خریداری کرده بوده و خانواده اش را به این طریق یا شیوه های دیگر صاحب اقامت کرده است!
کد خبر: ۹۶۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ 14 March 2020

آیا ادعای برخی رسانه ها مبنی بر سفر خانوادگی مهدی تاج به سواحل زیبای اسپانیا حقیقت دارد؟ اگر پاسخ مثبت است باید پرسید رییس مستعفی فدراسیون فوتبال که مشکل قلبی داشته، چگونه با پرواز غیرمستقیم و طولانی آن هم در این اوضاع و احوال وخیم بیماری کشور را ترک کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خبرهای رسیده به سایت خبر حکایت از آن دارد که مهدی تاج مدتی است همراه با خانواده به سواحل الیکانته در نزدیکی مایورکا رفته است و معلوم نیست چه زمانی به کشور بازمی‌گردد. تابناک پیش از این اخباری به نقل از سایر سایت ها مبنی بر سفر تاج به فرانکفورت آلمان منتشر کرده بود که تکذیب نشد و به نظر می رسد آن خبر قطعا صحیح بوده است و در این اوضاع و احوال اقتصادی و گرانی ارز، مهدی تاج اینقدر پول و دلار و یورو داشته است که به سفر گرانقیمت و لاکچری اروپایی برود.

نکته دیگر برنامه ریزی این سفر از مدتها قبل است. شاید خود تاج بواسطه سفرهای پیاپی کاری ویزای بلندمدت اروپایی داشته است، اما خانواده او قطعا از مدتی قبل یعنی حداقل یکماه پیش، درخواست ویزا کرده بودند و از مراحل سخت و طولانی و پرهزینه گرفتن ویزای شنگن عبور کرده بودند یا اینکه تاج قبلا در این سواحل زیبا ، ملکی خریداری کرده بوده و خانواده اش را از این طریق یا شیوه های دیگر دلالان پاسپورت و ویزا ، صاحب اقامت کرده است!

به هر حال سفر اروپایی مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال حواشی زیادی ایجاد کرده است چراکه عده ای هنوز نمی تواننپ باور کنند امضای قرارداد ۷ یا ۸ میلیون یورویی با یک مربی معمولی و بیکار به نام ویلموتس ، طبیعی و سالم بوده باشد.

تاج دقیقا در جواب همین ابهامات جدی که مورد تایید رسمی دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار گرفته، حمله عجیب و شتابزده ای انچام داده و در استوری اینستاگرامش با حمله به منتقدان قرارداد مارک ویلموتس، آنها را تهدید به افشاگری کرد ولی برای همه سوال است چرا او قول داده در آینده پاسخگو خواهد بود، نه حالا؟ اوضاع اقتصادی خانواده تاج از گذشته هم بد نبوده اما گزارش های جالبی وجود دارد که حاکی از افزایش ثروت او طی سالیان اخیر است و این مورد فراتر از تمکن مالی سابق تاج بوده است.

خبر مدعی است که علت این اتفاق مشخص است، چون رئیس مستعفی در خارج از ایران به سر می برد. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد مهدی تاج مدتی است همراه با خانواده به سواحل الیکانته در نزدیکی مایورکا رفته است و معلوم نیست چه زمانی به کشور بازمی‌گردد.

تاج با چه‌پولی به سفرلاکچری خانوادگی اروپا رفت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
بازیگرخوبیه.به وقتش سکته می کنه.به وقتش درمیره اروپا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
يعني تا الان هيچكسي نبوده كه به كاراي اين زرنگ نظارت داشته باشه؟
يا شايدم شريك داشته!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
بقيه هماهنگ بودن؟؟!!
تا عاقل دنبال پل می گشت / دیوانه از آب گذشت .
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
قبل از تاج عابدینی هم در رفته
خداروشکرمسوولین مااصلا زندگی لاکچری ندارند وهیچکدام توویلاهای مجلل شمال تهران یا لواسان زندگی نمیکنن !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
خیلی جالبه تهدید به افشاگری میکنه.اگه خطایی رو میدونی و نگفتی،خود این هم یک جرم به جرمهایت اضافه میکنه
گفتم این شخص برای ریاست فدراشیون مناسب نیست، کاملا مشخص بود فوتبال ایران به قهقرا خواهد رفت، و انتخاب مربی بسیار ضعیف با آن قیمت نجومی شاهد بر این ادعاست.
باید قرارداد های فوتبالی به صورتش شفاف در اختیار مردم و رسانه و مجلس قرار گیرد. ولی هیچوقت اینطور نبوده. کاملا واضحه برای چی شفاف نیست.
مطمئنا" ایشون نیز با ملخود کردن پورسانت و دریافت زیر میزی و حق دلالی و ... و ادای آدم های مثبت با رفتن به خارج از کشور دیگر برنخواهد گشت ، و خاوری دیگری مثل خاوری های متعدد در اثر غفلت مسوولین و دستگاههاونهادهای نظارتی با پول بیت المال عاقبت بخیر شد .
اوضاع ملکی تاج چطور شده؟
تابی جون شما یه سایت خبری هستید نه فکاهی. با چه پولی رفته؟ مگه بقیه می رن با چه پولی می رند؟ با حقوق بخور بمیر یه کارمند والا نمیشه یه بلیط یه طرفه به بهشت زهرا گرفت چه برسه بتونی بری فرودگاه امام پرواز هواپیما ببینی حالا سوار شدن پیش کش.
تاج با همان فرمولی که خاوری رفت ؛ زد به چاک و گفت بای بای
هیچوقت.
اين اقا هم مثل بقيه مسئولين . نشستن سر سفره انقلاب تناول مي فرمايند
مال مَردم خوری، عاقبت ندارِد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
در ایران داره !!!!!!!!
چند سالي است معمول شده با يك مربي يا بازيكن قراردادي ميليون دلاري بسته ميشود و بنيد هم جهت فرار و دادن غرامت به آن مربي و بازيكن گذاشته ميشود و بعد هم به راحتي با يك شكايت كوچك و دادن حكم فيفا غرامت تمتم از جيب مردم ايران پرداخت ميشود و بعد هم مسئول قرارداد سكته خفيف ميكند و با خانواده از كشور خارج ميشوند ! به نظر شما پيدا كردن ربط اين ماجراها سخته !؟
این فوتبال کثیف رو جمع کنید جز هزینه و شکست هیچ نتیجه ای نداره فقط چون منبع دزدی یکسری افراد از محل بیت المال مردم
به بهانه سکته قلبی از کار و مسئولیت تخلفاتش کنار کشید حالا هم که خانوادگی به اسپانیا مشرف شده اند. طبق قوانین اسپانیا هرکس اونجا خونه بخره به خودش و خانواده اش پاسپورت اسپانیا و اقامت داده میشود.
احتمالا هيچوقت برنگردد.
سفره اي پهن بوده و يكي ديگر از خودي ها از آن مقداري برداشته . فكر ميكنيد تاج قبلا چكاره بوده و چه كساني اونو سركار آوردند؟؟؟
قیافه طلبکارشو کجای دلمون بزاریم.
مسئولان بالاترش رو بازخواست کنید. همه عادت کرده اند بخورند و فرار کنند. اگر هر کس که در رفت نفر بالاسری اش را بگیرند دیگر این بساط بخور بخور جمع می شود. و مسولان به جرم زیردستی ها زودتر رسیدگی میکنند نه اینکه تا لحظه آخر ازشون حمات کنند و وقتی طرف در رفت خودشان را کنار بکشند.
مگه شما میری شابدلعظیم کسی می پرسه ازکجا پولش رواوردی؟
اگر مندرجات این مقاله درست باشد تازه چیز عجیب و غریبی نیست مگر موارد مشابه بین نشستگان پای سفره کم داشته و داریم شما دنبال یارانه ات باش
عجب غیرت و شرفی
نکته اول که این سفر برای مردم ایران لاکچریه تو بقیه دنیا ی سفر معمولی حساب میشه که همه دارن نکته دوم با همون پولی که بقیه مسئولین و فرزندانشون میرن
کشور اسلامی
یاد سریال هیولا افتادم !!!!!!!!!!! خدایا شکرت
واقعا عجیبه که این آدم ممنوع الخروح نشده!!
جناب تاج خیالش راحت است که صف متخلفین و خیانتکاران به این ملت اینقدر طولانی هست که با خیال راحت در سواحل اسپانیا و . . . به استراحت و مداوای قلب بیمارش بپردازد و ککش هم نگزد !
مديران دست پاك !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان اکثر مسئولان و يا خانواده شان در سفرهاي لاکچري و يا در هتلهاي ماهشهر و کيش دارن حال مي کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
ماهشهر رو عااالی اومدی
خداروشکرمسوولین مااصلا زندگی لاکچری ندارند وهیچکدام توویلاهای مجلل شمال تهران یا لواسان زندگی نمیکنن !!!!!
ایشون یه مدیر فروش بوده که با سوء استفاده از جانبازی تا این سطح مدیریت کشوری بالا اومده! اونهائی که ایشون رو تائید و انتخاب کردن باید جوابگو باشن.
هر کی اومد کاره ای شد تو این مملکت چاپید و برد و خورد
بیچاره مردم
طبل رسوایی همه به صدا در میاد یه روز
تا حالا که مسئول سالم ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
مسئول سالم از مردم سالم بیرون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اشتباه می کنی مسئول سالم از مردم سالم در نمیاد، بلکه کاملا برعکسه
م_ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
نه خیر کاملا درسته مسئول سالم از مردم سالم در میاد
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
نخیرم اصلا هم اینطور نیست
سازمانهای زیربط بایستی سریعا بررسی کنند
در این اواخر در اکثر باشگاهها هم بازیکن و هم مربی آوردند پولش را به عمد به موقع ندادند و باشگاه هم محکوم شده استقلال -پرسپولیس - تراکتورو ...... و تیم ملی که مشخص است
بنظر میاید مسئولین باشگاهها و دلالها و کسانی که پشت پرده هستند به عمد این مسایل را بوجود می آوردن تا درصدی از جریمه های فیفا را خودشون بگیرن
ایشان و امثالشان که خود را سالهاست کار بلد و دلسوز دین و کشور معرفی میکنند از اینگونه فرصتهابعنوان غنیمت استفاده میکنند آنهم با هزینهء کلان و کسی هم با هاشون کاری نداره متاسفانه .!!!!
اقا ملت دیگه از این خبرها هیچ تعجبی نمیکنند
اينو بايد اون موقعي كه خيابان هاي يك طرفه جردن به وليعصر رو با سرعت مي پيچيد و حق به جانب مي ايستاد كه بذاريم عبود كنه بايد ميپرسيدين!
از ماست که بر ماست.. ا
واسه تیم پیروزی خیلی بد شد. یکی از ارکان اصلیشو از دست داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
حسين ژاپني خخخخخخ
به شما و ما چه ارتباطی داره که تاج یا شخص دیگر برای چی به مسافرت رفته مگر پولشو از شما گرفته که اینجوری جیغ بنفش میکشید . به تابناک متاسفم که خودشو اینجوری ضعیف میکند . اگر بر علیه تاج مدرکی دارید که با پول غیر خودش سفر کرده نشر کنید و پاش هم وایستید . نمی دونم کینه تان بر علیه تاج از کجاست شاید از انهایی هستید که منافعتان در زمان تاج تامین نشده و یا به شما باج نداده و الان توسط یک نویسنده گمنام در سایت معتبر اینگونه داد و فریاد راه انداختید . کمی انصاف داشته باشید . شاید شماها با تاج نشست و برخاست داشتید ولی به خدا قسم من تاج را توی تلویزیون دیدم و اینگونه شناختم که به کسی باج نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
عزیز جان مطمئن باش با حقوق یک مدیر دولتی نمیشه به این سفرها رفت. نیاز به مدرک و .... نیست
همشون همینن...
چرا پول بخور بخور و زندگی لاکچری شاغلین فوتبال از فوتبالیست ها گرفته تا مربیان و مدیران فوتبال باید از جیب همه مردم داده بشه
هر کی طرفدار فوتباله خودش هزینه شو بده
کجای دنیا فوتبال دولتیه؟
موقع تعیین مدیر که میشه فوتبال سیاسی نیست به دولت ربطی نداره بازنشسته ها تو فدراسیون چی کار میکنن
موقع پرداخت که میشه از پول نفت و جیب کارگرا حقوق صد میلیاردی مربیای خارجی رو میدن
اینم وضع کارگرای بیچاره است آخر سال دو ماه سر 10 درصد تا 15 درصد افزایش حقوق براشون چونه میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
آقا اينا همه باهم هماهنگن، يعني از هم آتو دارن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آقا در فوتبال رو گل بگیرین، هر کس عاشق فوتباله خودش خرجشو بده، من یک نفر که حتی یه ریال حقم بشه ، از بیت المال راضی نیستم به این فوتبالیست ها بدین مگه این که به همه ی رشته ها برابر بدین
توی بانک سپه هم مورد مشابهی در هیات مدیره بانک هست که هر وقت چالشی پیش میاد دچار بیماری می شود...
با همان پولی که خیلیا رفتن.متاسفانه این مسیر که خیلیا با پول مملکت رفتن همیشه شلوغه.
قابل پیش بینی بود، هست و خواهد بود.
آخه چرا دشمن تراشي ميكني براي اين بنده خدا؟ معلومه حقوق كارمندان دولت جوريه كه همه زندگي لاكچري دارن مگه تا حالا غير از اين بوده؟ مثلا با قيمتهاي روز پرايد ، الان پرايد براي من هم لاكچري محسوب ميشه!!! خوب حالا اين بنده خدا يه ذره پول بيشتر جمع كرده كه مطمئنا با تلاش و زحمت بوده (!) رفته يه ويلا خرابه خريده ! ...... مسئولان مردمي به اينها ميگن! البته مسئول خرج پول مردم!
درصد جانبازیشون چند بود؟
ایشان اصلا وضعیت مالی خوبی قبلا نداشت
مگه قراره برگرده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی