بازدید 4260
سایت دیوار آگهی اجاره تمام اقامت‌گاه‌ها را حذف کرد؛

دیوار ممنوعه برای مسافرت!

سایت دیوار در جهت حمایت از خانه‌نشینی و پرهیز از مسافرت و برای حفظ آرامش مردم، تمام آگهی‌های مربوط به هتل‌ها، اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را حذف کرد.
کد خبر: ۹۶۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 13 March 2020

دیوار ممنوعه برای مسافرت!

سایت دیوار در جهت حمایت از خانه‌نشینی و پرهیز از مسافرت و برای حفظ آرامش مردم، تمام آگهی‌های مربوط به هتل‌ها، اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را حذف کرد.

بیماری کرونا روز‌به‌روز شیوع بیشتری پیدا می‌کند و تا کنون جان تعداد زیادی از هموطنان ما را گرفته است. در این شرایط کسب‌وکارها به دورکاری یا تعطیلی موقت روی آورده‌اند تا با کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری بتوانند به کنترل بیماری کمک کنند.

متاسفانه در روزهای گذشته شاهد بوده‌ایم که عده‌ای از هم‌وطنان بدون آن که درک درستی از این بیماری و خطرات آن داشته باشند از تعطیلات پیش آمده برای سفر استفاده می‌کنند! این در حالی است که وزارت بهداشت، دستگاه‌های مسئول و رسانه‌ها به طور مکرر تاکید کرده‌اند که باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد و مردم تا حد امکان در خانه‌های خود بمانند.

متاسفانه با افزایش تعداد مسافران خصوصا در استان‌های شمالی کشور، در روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد آگهی‌های اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سایت‌های ثبت آگهی بوده‌ایم. سایت و اپلیکیشن دیوار از ساعاتی پیش تصمیم گرفته برای حفظ آرامش جامعه و تشویق مردم به خانه‌نشینی و پرهیز از سفر، تمام آگهی‌های مرتبط با هتل‌ها، اجاره ویلا، اقامتگاه‌های توریستی، بوم‌گردی و… را حذف کرده و تا اطلاع ثانوی آگهی‌های این‌چنینی را منتشر نخواهد کرد.

دیوار اعلام کرده که تمام هزینه‌هایی که کاربران برای این آگهی‌ها پرداخت کرده بودند، به آنها بازگردانده خواهد شد.

این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به کنترل شیوع بیماری COVID-19 گرفته شده و سایت و اپلیکیشن دیوار از همه هم‌وطنان درخواست کرده تا از هر گونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر